برای خندیدن آماده شوید وکیل مالیاتی آنطور که فکر می کنید بی ضرر نیست. به این نمونه های خوب نگاهی بیندازید

اغلب، روزنامه‌نگارانی که درباره قوه قضائیه و پرونده‌های قضایی می‌نویسند، فاقد دانش اولیه از قانون و رویه‌های قضایی هستند و بر اساس آن نتایج اشتباهی می‌گیرند که به عنوان حقایق انجیلی به خوانندگان خود منتقل می‌کنند. یک وکیل مالیاتی ماهر IRS متخصص در ممیزی به مالیات دهندگان در مورد حقوق آنها مشاوره می دهد و مطمئن می شود که IRS از ترس و عدم آگاهی در مورد پیچیدگی های قوانین مالیاتی فدرال استفاده نمی کند. در حالی که ممکن است IRS در تعیین میزان بدهی شما اشتباه کرده باشد، ممکن است به یک متخصص آموزش دیده نیاز باشد تا خطا را کشف کند و از طرف شما دفاع کند. پس از صحبت با جان در مورد شرایط او، RNIB یک بررسی مزایا را انجام داد و فرم های ادعایی برای مزایای ناتوانی را از طرف جان تکمیل کرد.

ما همچنین می‌توانیم دادخواست دادگاه مالیاتی را از طرف شما تنظیم کنیم تا از دست ندادن هر یک از مهلت‌های غیرقانونی یا پیروی از الزامات رویه‌ای که در غیر این صورت ممکن است مانع از شکایت موفقیت‌آمیز شما در مورد مسائل مالیاتی خود شوید، اجتناب کنید. در اینجا برخی از اطلاعات کلی اضافی وجود دارد تا شما را با درک شرایط دمایی ارکیده ها شروع کنید. البته برای دریافت مایل رایگان! البته هیچ یک از این حکایت ها درست نیست – اما این "داستان ها" قانع کننده تر از بخش های خشک کد ایالات متحده است که ثابت می کند چنین رایگانی وجود ندارد. حکایات عالی هستند، و می توانند راهی عالی برای نشان دادن یک نکته باشند.

آنها خود را متقاعد می کنند که به چیزهای خاصی "نیاز دارند" و "باید" آنها را داشته باشند و علاوه بر این، با "بسته بندی" خدمات با هم "موارد زیادی به دست می آورند". جونیور پیش‌فرض می‌شود، والدین گیر می‌کنند، و در نتیجه هر دو اعتبار وحشتناکی دارند – و در نتیجه جونیور می‌تواند چیزی را که می‌خواهد اما به آن نیاز ندارد – یک ماشین کاملاً جدید داشته باشد. داستان هایی که وام دهندگان کم زندگی می گویند – در مورد افراد خوش شانسی که والدین خود را وادار می کنند تا وام مشترکی را امضا کنند، که همگی به خوبی با گرفتن سابقه اعتباری بهبودیافته به پایان می رسد – فقط ساختگی است. زیرا این یک استدلال بیهوده است – و شما می توانید با چنین استدلال هایی مردم را به باورهای بیهوده ترغیب کنید! من دوستانی دارم که به این مزخرفات اعتقاد دارند. خوب، واقعاً دیگر دوستان نیست. کشورهای اسپانیایی زبان برای خداحافظی در میان دوستان و خانواده. ارکیده لیکاست: این خانواده ارکیده در رنگ های متنوعی شکوفا می شود و گیاهان با شکوفه های سفید گل ملی گواتمالا هستند. حمله به خانه و دزدی از خانه چندان رایج نیست – اما خودکشی و قتل (بین همسران و اعضای خانواده) رایج است. و به عنوان مثال، NHS به طور معمول مورد انتقاد قرار می گیرد زیرا بیماران در معرض زمان انتظار بیش از حد طولانی، هم برای درمان و هم برای آزمایش هستند.

چند نفر در این کشور هستند که واقعاً "آن را دریافت می کنند" و می فهمند که امور مالی همه چیز در مورد آرزو و ذهنیت کوپنی نیست. شاید تعجب کنید که چقدر راحت می توانید مالیات خود را پشت سر بگذارید. قوانین مالیاتی می تواند بسیار گیج کننده باشد، این کمک می کند که فردی آگاه در انجام مالیات های شما کمک کند. و البته، احتمال اینکه در خانه خود با اسلحه به خودتان یا شخصی که می شناسید شلیک کنید، بسیار بیشتر است. و اگر اول شلیک کنید، خوب، در نهایت به دلیل "مرگ نادرست" از شما شکایت می شود و زندگی شما تباه می شود.

در حالی که این داستان های فردی ممکن است درست باشد، اما این نیز درست است که در بیشتر موارد، وقتی اسلحه را به سمت یک جنایتکار تکان می دهید، آن ها آن را از شما می گیرند و به شما شلیک می کنند. یک سلام مریم بگویید و در این مسابقه شرکت کنید تا ببینید چقدر در مورد کتاب مقدس کاتولیک می دانید! صادقانه بگویم، من فکر می کنم 760 دلار در سال برای خرج کردن بسیار زیاد است. تقریباً سه گرون در سال برای استفاده از تلفن و تماشای تبلیغات در تلویزیون. پیش از این اشاره کردم که ماهانه 45 دلار برای سرویس اینترنت AT&T Uverse و حدود 20 دلار در سال برای سرویس تلفن NetTalk (که تا سال 2019 تمدید کرده ام) پرداخت می کنم. با 100 دلار در سال برای دو تلفن همراه GoPhone، این مبلغ برای خدمات مخابراتی به 760 دلار در سال می رسد. آدامس جویدن یک مشکل جهانی است و سالانه میلیون ها دلار برای پاکسازی مشاغل و مالیات دهندگان هزینه دارد. دوست من ماهانه 80 دلار برای خدمات تلفن همراه یا در مجموع 2880 دلار در سال برای خدمات مخابراتی از جمله قبض 160 دلاری کابل پرداخت می کند. مردم صدها دلار در ماه خرج تلویزیون، تلفن های همراه و خدمات اینترنتی می کنند که اغلب از زندگی آنها می کاهد، نه بر آنها افزوده می شود.

من از خرید سیاست‌های «افزودن» از State Farm (که از آن زمان لغو یا پول نقد دریافت کرده‌ام) پشیمان هستم. این بیش از 100,000 دلار است، بدون احتساب دو سیاست پرداختی دیگر که دارم، که 100,000 دلار دیگر به مجموعه اضافه می کند. داشتن این سیاست‌ها مرا وادار کرد که در مورد استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خود فکر کنم و بیشتر در IRAs و برنامه‌های 401(k) خود سرمایه‌گذاری کنم. من همچنین فکر می‌کنم که یکی از مزایای این سیاست‌ها این است که آنها مرا وادار کردند به ارزش خالص، کل دارایی‌ام و اینکه زندگی مالی‌ام به کجا می‌رفت فکر وکالت مالیاتی کنم. آنها در نهایت شرکت را مجبور کردند که شارژ را متوقف کند (آنها فکر می کنند) و در تلاش هستند تا هزینه خدمات را بازپرداخت کنند. برای دانش آموزانی که به دنبال شروع یک حرفه پر ارزش هستند، برنامه کارآموزی رایان یکی از بهترین ها در این صنعت است. مانس، جورج. "بهترین ایالت های مالیاتی برای بازنشستگان در حال حرکت." پول سی ان ان.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما