خرید ملک در ترکیه و قیمت به پول ایران و اخذ اقامت و شهروندی ترکیه با خرید خانه ارزان

علاوه بر خرید ملک شما می توانید از طریق موارد تحصیلی، کاری و یا ثبت شرکت و… در ترکیه نیز اقامت موقت این کشور را به دست آورید. برای کسب اطلاعات کامل می توانید با کارشناسان مؤسسه MIE تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. در بخش دیدگاه ها و بخش سوالات مهاجرت نیز می توانید سوالات خود در زمینه مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید. در حال حاضر حداقل قیمت خرید آپارتمان در شهر استانبول به پول ایران برابر است با یک میلیارد و سیصد میلیون تا 500 میلیون تومان. با پرداخت این مبلغ شما قادر خواهید بود، علاوه بر اینکه صاحب ملکی در ترکیه می‌شوید، اقامت این کشور را نیز کسب کنید. به صورت کلی محدودیتی برای میزان ارزش ملک خریداری شده وجود ندارد اما قوانینی که گفتیم برای سرمایه گذاران است.

میانگین هزینه زندگی در یک شهر نسبتا گران چیزی بین 2500 تا 4000 لیر خواهد بود. هزینه اجاره ملک در ترکیه برای آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر چیزی حدود 1200 تا 1500 لیر است. هزینه‌ی یک وعده غذایی در رستوران هم چیزی میان 35 تا 60 لیر می‌شود. در ترکیه می‌توانید پوشاک را از برندهای معروف دنیا بخرید و نسبتا ارزان‌تر از ایران دربیاید. البته تمام این هزینه‌های زندگی کاملا به نوع سبک زندگی شما بستگی دارد. در صورت تصمیم به خرید ملک ، ما قرارداد فروش ملک را مطابق قوانین خرید ملک در استانبول آماده خواهیم کرد که یکی از مهمترین مراحل خرید خانه درترکیه محسوب می شود.

خرید ملک در ترکیه

شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از دکمه ی مشاوره رایگان یا از طریق لینکهای زیر اطلاعات کامل را دریافت نمایید. در حال حاضر شما قادر خواهید بود با پرداخت حداقل 1میلیارد تومان در ترکیه صاحب خانه شوید.برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از لیست قیمت‌‌های روز با مشاوران ام تی سی در تماس باشید یا به سایت وارد شوید. در حال حاضر شما شرایط گرفتن اقامت دائم کشور ترکیه را دارید و مدارک موجود را آماده کرده اید. در حالی که طبق آخرین قوانین ترکیه اقامت از طریق اجاره ملک فقط یکساله صورت میگیرد و بعد از یکسال اقامت کوتاه مدت شما باید به میزان یک سال خارج از کشور ترکیه باشید.

مرحله سوم: بعد از انتخاب ملک، حتما به ترکیه سفر کنید و خانه را از نزدیک ببینید

در زمانیکه هجوم مهاجران به بازار خرید و فروش ملک بالا رفته است، جای تعجب ندارند که بعضی از ترک ها هم بخواهند از بی تجربگی آنها سوء استفاده کنند. بعضی از آژانس های محلی ترک اصلاً نه مجوزی دارند و نه سر رشته ای از املاک. آنها تنها بدنبال شکار افراد کم اطلاع هستند و پس از کلاهبرداری متواری میشوند. این افراد سودجو یا در مغازه های اجاره ای در کوچه پس کوچه ها قرار میگذارند که بتوانند پس از گرفتن پول سریع مغازه را ببندند و یا در رستوران ها و کافه ها با مشتریان جلسه میگذارند.

معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی بی اوغلو در محله های شهیت موهتر واستقلال قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های بی اوغلو استانبول در سال 2023 با تیم فروش املاک ترک گشت در ارتباط باشید. معمولا بهترین پروژه های آپارتمانی عمرانیه در محله های ینی شهیر، یامان اولر و تاتلی سو قرار دارند. جهت دریافت اطلاعات پروژه های آتاشهیر استانبول در سال 2023 با تیم فروش املاک ترک گشت در ارتباط باشید. در این پست، امیدواریم تا پاسخ بعضی از این سوالات مربوط خرید ملک در ترکیه را به شما بدهیم.

پروژه مسکونی 1 الی 3 خواب در منطقه پندیک استانبول

بسیاری از سرمایه‌گذاران از طریق ویزای بیزینسی ترکیه به انگلستان نقل‌مکان کرده و برای اخذ شهروندی بریتانیا اقدامات لازم را به عمل می‌آورند. قیمت خرید ملک در استانبول ترکیه از ۳۰۰ هزار لیر )معادل ۷۰۰ میلیون تومان( شروع می‌شود و هر چقدر سرمایه بیشتری داشته باشید، بالطبع می‌توانید ملک بهتری خریداری کنید. شهر استانبول ترکیه به دلیل رشد مثبت قیمت خانه‌های آن، به محبوب‌ترین و البته مناسب‌ترین شهر برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک تبدیل شده است. به این معنا که در صورتی که ملک خریداری شده بیشتر از 400 هزار دلار قیمت داشته باشد، می‌توانید پس از آن برای اخذ اقامت دائم ترکیه اقدام کنید.

  • با خرید خانه به ارزش 400 هزار دلار، ابتدا اقامت موقت ترکیه و سپس اقامت دائم و در نهایت تابعیت این کشور را دریافت می کنید.
  • نکته قابل توجه این است که لازم نیست شما حتما یک ملک خریداری کنید.
  • همچنین برای ترغیب سرمایه‌گذاران و به نوعی ربودن گوی رقابت از دیگر کشورها همواره سعی می‌کنند تا با ارائه خدمات ویژه‌ای سعی در جذب سرمایه‌گذاران داشته باشند.
  • در ترکیه، گزینه های ملک از یک آپارتمان ساده یک خوابه تا ویلاهای مجلل پنج یا حتی 6 خوابه با استخرهای خصوصی و زمین های خیره کننده متغیر است.

همان طور که گفتیم یکی از بهترین روش‌های اخذ اقامت دائم ترکیه، سرمایه‌گذاری در این کشور می‌باشد. خرید آپارتمان در استانبول و به دنبال آن دریافت اقامت و حق شهروندی، مزایای زیادی برای افراد مقیم این کشور دارد. همان طور که گفتیم با خرید خانه در ترکیه به راحتی می‌توان اقامت دائم این کشور را دریافت کرد؛ اما هر کاری قوانین خاص خودش را دارد. مالیاتی که در ترکیه و کشورهای اروپایی وجود دارد و شاید برای ایرانیان ناشناخته باشد، مالیات بر سود سرمایه است.

افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند باید توجه داشته باشند که تصمیم دارند در چه شهری اقدام به خرید ملک نمایند زیرا قیمت ملک در استان های ترکیه با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد. محبوب ترین شهرها در بین خریداران ملک در ترکیه در نیمه اول سال برای بزرگترین شهرها یعنی استانبول، آنکارا و ازمیر، بوده است. تنها در ماه ژوئن، 28,799 ملک یعنی 15.2 درصد از کل فروش این ماه در ترکیه در استانبول بوده است. در آنکارا حدود 21,915 ملک یعنی 11.5 درصد فروش ژوئن و در ازمیر حدود 11,690 ملک یعنی 6.2 درصد فروخته شده است. ترکیه کشوری در همسایگی ایران است که در چند سال اخیر رشد به سزایی از نظر اقتصادی داشته است و کارشناسان اقتصاد، این کشور را در بین 10 اقتصاد رو به رشد دنیا گذاشتند. دولت ترکیه با گذاشتن قوانین جدید خرید ملک در ترکیه و شرایط جدید خرید ملک در ترکیه، خرید و اجاره ملک در ترکیه را از راه‌های کسب اقامت ترکیه قرار داده است.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما