بهترین دستگاه هایفو ️ + معرفی هایفو دابلو گلد کلینیک گلشید

انواع هایفو

که این تفاوت بخاطر نوع برد فرکانسی استفاده شده در دستگاه وکیفیت کریستال پیزو در کارتریج میباشد. با توجه به تجهیزات مختلف می توانید برای جوانسازی یک پکیج کامل داشته باشید و هر نوع مشکل و نیازی که مراجعه کنندگانتان دارند را برطرف کنید . اما خدمات مختلفی را می توان در این مراکز ارائه داد که هر کدام نیاز به دستگاه جداگانه دارد تا بتوانید در این لاین بهترین و با کیفیت‌ترین باشید . البته قبل از اینکه آموزش حضوری شروع شود نیاز دارید تا اصول اولیه‌ی کار با دستگاه هایفو را بدانید پس مارا در مقاله‌ای دیگر دنبال کنید .

از جمله تاثیراتی که هایفوتراپی چشم و ابرو دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد. در روش هایفوتراپی و استفاده از دستگاه هایفو هیچ‌ گونه بریدگی، تزریق، پانسمان، بخیه و موارد مشابه استفاده نمی‌ شود. بنابراین می‌ توان گفت کم ترین آسیب به پوست را در این روش می‌ بینیم. استفاده از دستگاه هایفو در تهران و کلینیک‌ های معتبر هزینه‌ های کم تری را نسبت‌ به دیگر روش‌ های لطافت پوست و زیبایی به‌ همراه دارد. همین موضوع موجب استفاده گسترده از این روش و دستگاه هایفو می‌ شود و طرف‌ داران زیادی تمایل به انجام این کار دارند. امواجی که در این روش مورد استفاده قرار می‌ گیرند مانند امواج اولتراسوند هستند که در زمینه سونوگرافی استفاده می‌ شود.

چه کسانی مناسب انجام هایفوتراپی با دستگاه هایفو جوانسازی می باشند؟

در حالت کلی، این روش در افراد بالای 30 سال با شل شدگی خفیف تا متوسط پوست، بهترین کارایی را دارد. این دستگاه توانایی استفاده برای مشتری‌های بیشتر را نسبت به دستگاه سه بعدی دارد و همچنین از دستگاه سه بعدی کم هزینه‌تر است. البته نمیتوان گفت که تاثیر این روش روی پوست شما دائمی است، زیرا پس از انجام هایفوتراپی لازم است هر یکسال یکبار مجدد برای انجام آن اقدام نمایید و به بیان دیگر تاثیرات را تمدید کنید.

انواع هایفو

همچنین از هایفو سه بعدی جهت انجام لاغری موضعی شکم، پهلو ها و باسن استفاده می‌شود. به یاد داشته باشید شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی برای فروش بیشتر در فضای رقابتی سالانه تکنولوژی‌ها جدید را معرفی می‌کنند که می‌تواند شما را گیج کند. این تکنولوژی‌ها صرفا روی اثرات هایفو تاثیر گذار نیستند و جزیی از برنامه بازاریابی یا تبلیغات شرکت‌های تولید کننده تجهیزات و یا کلینیک‌ها هستند. امواج هایفو در عمق خاصی از پوست عمل می‌کنند و کارتریج هایفو امواج را در عمق های متفاوت ارسال میکند. مثلا کارتریج 1.5 میلیمتری در عمق یک و نیم میلیمتری پوست تاثیر می گذارد و در ناحیه پیشانی استفاده می‌شود. و کارتریج 4.5 میلیمتری به علت عمق نفوذ بیشتر در ناحیه غبغب استفاده می‌شود.

شرکت واردکننده دستگاه هایفو کدام است ؟

این نوع از هایفوتراپی پوست می تواند مزایای بسیاری برای فرد داشته باشد اما با توجه به حساس بودن محل درمان، حتما باید به پزشک متخصص و با تجربه ای مراجعه کرد تا از به وجود آمدن خطا تا حد ممکن جلوگیری شود. البته، اینطور هم نیست که هایفوتراپی (HIFU) یک درمان معجزه آسا برای پیری باشد. این روش درمانی برای بیمارانی که شل شدگی خفیف تا متوسط پوست را دارند مناسب‌تر است و ممکن است لازم باشد این روش درمانی به مدت یک تا دو سال تکرار شود زیرا با افزایش سن روند طبیعی پیری اتفاق می‌افتد.

  • نسل جدید تکنولوژی هایفوتراپی شامل دستگاه سه بعدی یا d3 است که دارای مزایای جدیدی نسبت به دستگاه‌های قدیمی است و انقلابی به وجود آورده است.
  • قطعا می‌توان دستگاه اولتراپی را بهترین دستگاه هایفو صورت در جهان دانست.به یاد داشته باشید اولتراپی تنها دستگاه هایفو آمریکایی است.
  • دستگاه هایفو 4D نسل جدیدتر هایفو 3D است که علاوه بر هندپیس صورت، یک هندپیس واژینال اضافه شد است.
  • هزینه هایفو تراپی بسته به ناحیه مورد نظر، مکان کلینک ها و دستگاه هایفو و تعداد جلسات از ۵۰۰ هزار تومن تا دو میلیون تومان متغیر است.
  • البته در کنار افزایش سن نمی‌توان تاثیر عدم رسیدگی به پوست، سبک غلط زندگی و … را نیز در بروز نشانه‌های پیری نادیده گرفت.

در این روش غیر تهاجمی نیازی به هیچ گونه عمل و جراحت وجود ندارد، در نتیجه دوره نقاهت و عوارض بیهوشی را ندارد و درمان آن سریع است. و شما می توانید با خیال راحت لیفت صورت با دستگاه هایفو را انحام دهید. دستگاه‌های هایفو کلینیکال مقابل دستگاه هایفو خانگی قرار دارند این دستگاه‌ها برای استفاده در محیط‌های پزشکی و کلینیکی طراحی شده‌اند.

دستگاه های هایفو اولترا، دابلو و دلتا

حتما اطلاع دارید که دستگاه هایفو 4 بعدی با پارامتر‌های مختلفی که برای تنظیم دارد به آموزش کاملا حرفه ای نیاز دارد . مضاف بر اینکه در حال حاضر قیمت دستگاه هایفو آمریکایی نیز بسیار بالا است . همینطور بعنوان مثال دستگاه هایفو 4 بعدی تمام المان‌ها را می توان تنظیم کرد .

انواع هایفو

اما جدیدترین و بهترین روش جوانسازی و لیفت پوست که هایفوتراپی نام دارد انقلابی در صنعت زیبایی به وجود آورده است . به علت‌های مختلفی اعم از پیری و ناراحتی و آلودگی‌های زیست محیطی و انواع علل مختلف دیگر متاسفانه صورت‌های بسیاری از ایرانیان با پیری زودهنگام مواجه می شود که دستگاه هایفو اولترا برای درمان این مشکل فوق العاده است . هایفوی صورت باعث تحریک و کلاژن سازی پوست شده که نوعی پروتئین است که به پوست کمک می کند تا سفت تر و در نتیجه جوان تر دیده شود. هنگامی که پوست شروع به کلاژن سازی کند، چین و چروک و افتادگی های پوست از بین می روند. عمل هایفوی واژینال یکی از روش های مدرن و جدیدیست که برای شل شدگی و افتادگی مثانه و ترمیم آن بدون خطر، راه هایی مثل عمل پرینورافی و خونریزی کمک خواهد کرد.

انواع هایفو

این کار معمولاً در ۳ جلسه و با کم ترین اثرات جانبی بر روی پوست انجام می‌ شود که همین ویژگی یکی از مزایای مثبت و قابل‌ توجه استفاده از دستگاه هایفو می‌ باشد. یعنی کم ترین ضرر و زیان را بر روی پوست دارد و در عوض بهترین نتیجه را می‌ توان از این دستگاه برای جوان‌ سازی پوست گرفت. کلاژن هایی که با این دستگاه تولید می‌ شوند و هم چنین اثرات ناشی از کار کردن با آن تا ۲ سال دوام دارد. در پاسخ به این سوال میتوان گفت که هایفوتراپی از جمله روش‌های ایمن و کم خطر زیبایی است که بدون ایجاد خون مردگی، زخم، التهاب و…

انواع هایفو

پس در انتخاب بهترین مارک دستگاه هایفو باید به کاربردی که از دستگاه انتظار دارید توجه کنید. اگر پتانسیل پایین را بسته به حوزه کاری انتخاب کنید امکان بهره‌برداری دستگاه هایفو چیست که از دستگاه انتظار دارید را نخواهید داشت. همچنین اگر پتانسیل بیشتر از حوزه کاری خود را انتخاب کنید، سرمایه گذاری بالا و بیهوده‌ای خواهید کرد.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.