خرید پمپ آب قیمت پمپ آب خانگی کوچک و بیصدا برای ساختمان

بطور کلی از پمپ آب جتی برای انتقال مایعات، سوخت‌های سبک، سیستم‌های تهویه، مصارف صنتعتی و خانگی و کشاورزی و پر کردن آب استخر استفاده می‌شود. این پدیده یکی از خطرناکترین حالتهایی است که ممکن است برای یک پمپ به وجود آید. آب یا هر مایع دیگری، در هر درجه حرارتی به ازای فشار معینی تبخیر می‌شود.

پمپ آب
پمپ آب

یکی از انواع پمپ آب که کاربردهای متعددی هم دارد پمپ آب خانگی است.

پمپ آب دو پروانه پنتاکس ایرانی 220 ولت تک فاز 58 متر مدل CB210/00-IR

البته باید به سایر پارامترهای پمپ آب مثل راندمان، توان مصرفی و غیره نیز دست یابید تا بتوانید بهترین نوع پمپ آب خانگی را خریداری کنید. در زمان خرید پمپ آب خانگی باید به کارکردی که از پمپ انتظار دارید نیز توجه کنید.

برای مثال، پمپ‌های آب خانگی با ظرفیت کمتر ممکن است از قیمتی پایه و مناسب شروع شده و با افزایش ظرفیت و کیفیت، قیمت آن‌ها افزایش پیدا کند. بطور کلی عوامل مختلفی مانند قیمت پمپ، از مهمترین فاکتورهای یک انتخاب صحیح برای خرید پمپ آب هستند.

پمپ آب 0/5 اسب محیطی کاما KAMA مدل QB60

این دستگاه توانسته رضایت بسیاری از مردم را در سراسر دنیا به خود جلب کند و به همین خاطر قیمت بهترین پمپ آب خانگی بی صدا به آن تعلق می‌گیرد. پمپ آب برند پنتاکس کمترین صدا را از خود تولید می‌کند و بااین‌حال قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. بنابراین وقتی می‌گوییم دبی پمپ آب خانگی تک واحدی 41 لیتر بر دقیقه است یعنی در هر دقیقه می‌تواند تا 41 لیتر آبرسانی را انجام دهد. روی برخی پمپ‌ها این مقدار بر اساس واحد مترمکعب بر ساعت که علامت اختصاری آن (M3/H) است محاسبه می‌شود.

این پمپ ها از یک الکتروموتور بهره می‌گیرند که انرژی مورد نیاز برای جا‌به‌جایی آب بهترین پمپ آب خانگی را فراهم ساخته و زمینه افزایش فشار را از طریق حرکت پروانه‌ها فرآهم می‌سازد.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما