پرواز چارتری چیست؟ تفاوت پرواز چارتر و معمولی + قوانین کنسلی

اما سفر به همراه کودکان همیشه هزینه‌های پیش‌بینی نشده‌ای به‌دنبال دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد، اما راه‌حل چیست؟ یکی از روش‌هایی که می‌تواند هزینه سفرهای خانوادگی و به خصوص سفر با کودکان را کاهش دهد، خرید بلیط چارتر ۷۲۴ی هواپیما در زمان‌های غیر پیک است. چراکه با وجود یکسان‌بودن قیمت بلیط چارتری برای کودکان و بزرگسالان، امکان استفاده از تخفیف‌های موجود در زمان‌های غیرپیک به نفع شماست. پس اگر زمان‌های غیرپیک را برای سفرتان انتخاب کرده‌اید، قبل از خرید بلیط هواپیما، مقایسه‌ای بین قیمت بلیط چارتری و سیستمی در یوتراوز داشته باشید. چون به احتمال زیاد خرید بلیط چارتری برای کودکان، این‌بار به نفع جیب‌ شماست.

جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران و خلیج فارس است که در تنگه هرمز در جنوب ایران قرار گرفته و از نظر استراتژیک موقعیت مهمی دارد. مشکلاتی که در آن موضوع ایرلاین دخیل است مانند گم شدن بار راه ندادن مسافر به دلیل مشکلات پزشکی و … پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی حتی در ایام تعطیل کمک می‌کند تا هر گونه سوالات و مشکلات احتمالی شما در لحظه پاسخ داده شود.

زمانی که از انجام سفر خود اطمینان ندارید.بلیط چارتر معمولا کنسلی ندارد

ابزار تقویم قیمتی، قیمت بلیط‌ها در حوالی تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد. ابزار نمودار قیمتی، متوسط و کمینه و بیشینه قیمت بلیط انتخابی شما را نشان می‌دهد و به وسیله ابزار “اطلاع از آخرین قیمت‌ها” می‌توانید اطلاعات مربوط به تغییرات قیمت بلیط و آخرین قیمت بلیط موردنظرتان را به صورت ایمیل دریافت کنید. در نتایج جستجوی بلیط، لیست همه بلیط‌ها برای مبدا موردنظر شما در انواع مختلف چارتر، سیستمی و لحظه آخری نمایش داده می‌شود. بنابراین اگر به دنبال خرید بلیط های چارتر هواپیمایی ماهان هستید، در قسمت جستجوی بلیط، ایرلاین ماهان را در قسمت ایرلاین‌ها انتخاب کنید. برای اطلاع از خدمات هواپیمایی، خدمات بار، پذیرایی و مقاصد پروازی ماهان ایر، وارد صفحه ایرلاین ماهان ایر در فلای تودی شوید. بلیط‌های چارتر اصولا غیرقابل استرداد هستند، اما علی‌بابا در تلاش است به منظور جلب رضایت کاربران، تا حد ممکن استرداد بلیط چارتر را انجام دهد.

چارتر

یکی از مشخصه‌های اصلی پرواز چارتر، ریسک ناشی از پر یا خالی بودن پرواز است که مستقيماً متوجه چارترکننده بوده و درهر شرایطی چارتردهنده هزینه کامل را دریافت خواهد کرد. ناگفته نماند که قبل از لیست پروازها در سامانه تریپ امکان نمایش تقویم قیمتی بلیط هواپیما در ابتدای صفحه برای شما عزیزان فراهم شده تا به آسانی به انتخاب شما در رزرو و خرید ارزانترین بلیط هواپیما کمک نماید. در فلای تودی می‌توانید بلیط چارتر را نیز مطابق با قوانین چارترکننده همانند بلیط سیستمی، کنسل و استرداد نمایید.

ایران چارتر بهترین مرجع برای خرید آنلاین بلیط های چارتری هواپیما

در صورتیکه نام مسافر را اشتباه تایپ کرده باشید، با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس بگیرید؛ بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان اصلاح نام برای برخی از ایرلاین ها وجود دارد. آراچارتر با در نظر گرفتن واحد پشتیبانی به صورت آنلاین و 24 ساعته به شما کمک می کند تا در صورت بروز مشکل در هنگام خرید و داشتن سوال در کمتر از 2 دقیقه شما را راهنمایی کند. در این صورت با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس بگیرید؛ بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان جا به جایی برای برخی از ایرلاین ها وجود دارد. حتی در تورها پا از این فرارتر می رود و درصورتی که هتل رزرو کنید بلیط رفت و برگشت شما رایگان خواهد شد .به عنوان مثال تور سه شبه تهران کیش برای تاریخ های خلوت به کمتر از 1500 هزار تومان رسید که کمتر از نرخ رزرو سه شب هتل در کیش بود. در سفرهای داخلی به همراه داشتن کارت ملی و در سفر خارجی پاسپورت، ویزا و تاریخ انقضای (بیش از 6 ماه) آن دارای اهمیت است. شهر مشهد یکی از مهم ترین شهرهای ایران محسوب می شود که در شمال شرق کشور قرار گرفته و مرکز استان خراسان رضوی است.

  • برای کسانی که بخواهند بلیط هواپیمایی امارات را با قیمت ارزانتری خریداری کنند، بلیط‌های چارتری قابل خریداری است.
  • یوتراوز به‌عنوان یک چارترکننده باسابقه در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، امکان رزرو بلیط چارتری را برایتان فراهم ساخته است.
  • باید گفت که با توجه به شرایط زمانی که اقدام به رزرو بلیط چارتر می‌کنید قیمت آن نیز متغیر است ولی قیمت بلیط سیستمی همیشه ثابت است.
  • اطلاعات کاملتر را در صفحه هواپیمایی لوفتهانزا در فلای تودی مطالعه کنید.
  • منظور از هواپیمای چارتر هواپیماهایی با ابعاد کوچکتر هستند که کمتر از 10 نفر مسافر را جابجا می کنند.

بنابراین نرخ بلیط های سیستمی از بازه خاصی پایین تر نمی آید اما در بلیط چارتر این صدق نمی کند و ممکن است بتوانید بلیط یک مسیر شلوغ مثل تهران  مشهد را با نرخ باور نکردی 150 هزار تومان  هم بخرید. مهم ترین مزایای خرید بلیط هواپیما چارتر و سیستمی در تریپ سرعت بالا در رزرو می باشد. جهت خرید و رزرو بلیط هواپیما این فرصت برای شما وجود دارد تا از بین تمامی ایرلاین های خارجی و داخلی باتوجه به این که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند حق انتخاب را داشته باشید. همچنین در سمت راست صفحه رزرو بلیت هواپیما نوع بلیط سیستمی و چارتری، تعداد توقف و ساعتی که برای حرکت هواپیما در نظر دارید را می توانید مشخص نمایید. در پاسخ به این پرسش باید بگوییم امکان لغو، انصراف، استرداد و تغییر زمان بلیط سیستمی آسان تر از بلیط چارتر است.

اولین سایت صدور آنی و استرداد آنلاین بلیط سیستمی

در رزرو بیشتر خطوط هوایی خارجی، یعد از رزرو پرواز، امکان انتخاب صندلی در سایت خود خط هوایی، با وارد نمودن شماره خرید و نام و نام خانوادگی وجود دارد. همین طور در بعضی مواقع انتخاب صندلی با هماهنگی آژانس نیز امکانپذیر است. سامانه بهترین نرخ مسیر انتخابی را تا 15 روز آینده برای شما نمایش میدهد.

تیم توسعه کسب و کار فلایتیو با بررسی دقیق بازار و خواسته‌های مشتری، مقاصد محبوب را انتخاب کرده و تلاش می‌کند تا چارترینگ بلیط بهترین قیمت را برای مقاصد مختلفی داخلی و خارجی ارائه دهد. البته که فلایتیو در دیگر بخش‌ها هم همیشه تلاش کرده تا بهترین قیمت را به کاشفان خود ارائه دهد. هدف ما این است که با تسهیل امکان سفر از طریق کاهش هزینه، تجربه بهتری را ایجاد کنیم. واژه چارتر در لغت به معنی اجاره هواپیما و یا صندلی است که معمولا از سوی شرکت‌های هواپیمایی به آژانس‌ها و موسسات گردشگری ارایه می‌شود.

خرید بلیط چارتر از علی‌بابا

در ادامه می‌بینیم که کنسلی بلیط هواپیما چارتر از سوی مسافر یا شرکت هواپیمایی، هر یک به چه شکلی انجام خواهد شد و تابع چه شرایطی است. در این مقاله شرکت باراد ( متخصص با سابقه در زمینه فریت بار ) سعی داریم شما را به طور جامع با تعریف بلیط چارتر آشنا کنیم. بلیط چارتر این نوع بلیط ها بیشتر برای تورها استفاده می شوند و آژانس هایی که بیشتر در حوزه فروش تور کار میکنند طی قراردادی بلیط ها را از ایرلاین ها خریداری می کنند.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما