عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف پرمون مد

آر اف بهتر است یا هایفو

کلاژن و الاستین در پوست باعث جذب و حفظ آب ، حفظ استحکام ، قوام و شکل ساختمان پوست می شوند و هرچه بیشتر و باکیفیت تر باشند طبیعتا قوام پوست بیشتر و پوست سفت تر می شود. با استفاده از کمپرس یخ و سرد در محل تحت درمان عوارض ناشی از هایفو را کاهش دهید. تا یک ماه یا 6 هفته پس از هایفوتراپی نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرید؛ در نتیجه هرگز برای برنزه کردن در زیر نور آفتاب دراز نکشید یا از سولاریوم استفاده نکنید. اگر ناچار به قرار گرفتن در معرض تابش خورشید هستید؛ باید از کلاه، نقاب و کرم‌های ضد آفتاب با SPF بالای 30 استفاده کنید.

  • افرادی که به دنبال راه هایی جهت جوانسازی پوست خود هستند معمولا با گزینه های زیادی جهت جوانسازی صورت مواجه می شوند که انتخاب روش درمان باید با آگاهی کامل صورت گیرد .
  • مسلماً بعد از این که به بررسی و مقایسه عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف در امر جوانسازی پوست پرداختیم، انتخاب یک روش درمانی مناسب برای‌تان راحت‌تر شده است.
  • پس از درمان با آراف فرکشنال بیماران خیلی زود نتایج درمان را در خود احساس می‌کنند اما نتیجه نهایی معمولا 2 ماه بعد از دوره درمان، خود را نشان می‌دهد.

ترکیب این دو روش درمان یا  combination therapy می تواند موجب اثرگذاری روی تمام لایه های پوست شده و تمام اندیکاسیون های درمانی جوانسازی پوست را برای ما به ارمغان بیاورد. شما می توانید برای کلینیک زیبایی خود، هر دو دستگاه جوانسازی هایفو و آر اف را تهیه نمایید تا باکیفیت ترین خدمات زیبایی را، برای مراجعه کنندگان خود ارائه دهند. شما می توانید برای مقایسه عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف در امر جوانسازی پوست، کاتالوگ مربوط به هر یک از دستگاه های یاد شده را با دقت مطالعه نموده و در خصوص مشخصات دستگاه های جوانسازی هایفو یا آر اف، اطلاعات لازم را به دست آورید. دستگاه جوانسازی پوست آر اف نیز با استفاده از امواج رادیویی قوی، چین و چروک‌ها را از بین می‌برد. این امواج پر قدرت در لایه درم پوست حرارت خاصی ایجاد می‌کند و از این طریق کلاژن سازی را چند برابر بیشتر می‌کند. با افزایش سن، پوست ما کلاژن، الاستین و چربی زیر پوست را از دست می دهد؛ صورت حجم خود را از داده و افتادگی پوست و چین و چروک شروع به ظاهر شدن می کند.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

معمولا این روش از سوزن زدن روی پوست به کمک فرکانس رادیویی انجام می‌شود. در واقع همین سوزن زدن لایه درم پوست را تحریک به ساخت کلاژن خواهد کرد، سوزن‌ها ویتامین‌ها و مواد مغذی و مورد نیاز پوست برای ساخت کلاژن را وارد لایه درم صورت می‌کنند. همه دستگاه های آر اف از امواج رادیو استفاده کرده، و با گرم کردن پوست باعث تحریک کلاژن سازی، سفت شدن پوست و مقداری چربی سوزی می شوند.

آر اف بهتر است یا هایفو

سبک زندگی و ژنتیک عوامل اصلی هستند که باعث کاهش کلاژن در پوست می شوند و پس از به وجود آمدن این حالت بسیاری از افراد تلاش می کنند تا دوباره جوانی و شادابی و زیبایی را به پوست خود برگردانند. هایفوتراپی و آر اف از دستگاه های رایج جهت جوانسازی و لیفت صورت هستند که بین افراد زیباجو محبوبیت زیادی به دست آورده اند. هایفو یا «امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا» یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است.

تفاوت هایفو و ترمیا چیست؟

۱- این شیوه درمانی نیاز به استراحت ندارد و فرد می تواند بلافاصله به کارهای روزمره بپردازد، اما بهتر است به مدت یک روز بعد از درمان از مواد آرایشی استفاده نکنید. افراد کمی بعد از انجام آر اف پوست آن‌ها دچار تورم می‌شود که این عارضه نیز بعد از یک روز کاملا رفع می شود، اما ممکن است در بعضی از افراد تا یک هفته نیز ادامه داشته باشد. ۲- این روش درمانی دوره نقاهتی ندارد و میزان عوارض جانبی در آن بسیار کم می باشد.

آر اف بهتر است یا هایفو

افرادی که روی ناحیه ای از پوستشان قرار است میکرونیدلینگ انجام بپذیرد، جای زخمی دارند که هنوز بهبود نیافته است. فیبروپلازی فرآیندی است که در آن بدن، بافت‌های فیبروزی را می‌سازد. بافت‌های فیبروزی باعث تحریک ساخت کلاژن شده و کاری می‌کنند که این رشته‌های پروتئینی کوتاه‌تر و مستحکم‌تر دستگاه هایفو چیست شوند. سایت فایند کلینیک در سال 1398 در زمینه بلاگ پزشکی و درج آگهی شروع به فعالیت نمود. این سایت در تلاش است تا راه رابرای کاربران، جهت یافتن نزدیک ترین و بهترین مراکز مورد نظر خود هموار و آسان نماید. در صورتی که قبلاً بوتاکس ، فیلر یا چربی تزریق کرده‌اید به پزشک اطلاع دهید.

تکنولوژی مدرن، طیفی از روش های درمانی جوانسازی و کشیدن صورت را به ما ارائه می دهد. هنگامی که گزینه های زیادی به فرد ارائه می شود تصمیم گیری درباره بهترین روش درمانی برای او دشوار می گردد. ۴- میزان عوارض استفاده از این شیوه درمانی برای افرادی که پوست آنها تیره می باشد، بیشتر است و در صورتی که اپراتور از مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است باعث ایجاد لکه های تیره پوستی شود. ۳- آر اف برای تمامی انواع پوست ها قابل استفاده می باشد و موجب رفع آسیب های سطحی می شود، بنابراین به دلیل کاهش محدودیت‌های آن افراد زیادی از این روش استفاده می کنند. در این نوع از آراف از سوزن های ظریفی که تا عمق ۲ میلیمتری پوست نفوذ می‌کند، استفاده می شود و امواج رادیو فرکانسی از این طریق وارد پوست می شود، در واقع این نوع از آر اف، ترکیبی از آر اف و میکرونیدلینگ می باشد. روش هایفو (Highly Focused Ultrosound) یکی از روش های درمانی و جوانسازی پوست است که در آن از امواج فراصوتی به منظور درمان استفاده می شود.

آر اف بهتر است یا هایفو

تعداد دقیق هر یک از این درمان ها به نوع دستگاه مورد استفاده و شرایط پوستی شما مانند کشش فعلی یا ژنتیک شما بستگی دارد. امواج تولید شده توسط دستگاه هایفو در لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کنند و اثرات شگفت انگیز خود را بر روی نواحی مختلف به جای می‌گذارند. این دستگاه بی‌نظیر موجب لیفت پلک، ابرو و گونه، کاهش چین و چروک، سفت شدن پوست، لیفت گردن، از بین بردن غبغب و همچنین بهبود خط چانه می‌شود و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. همانطور که در قسمت قبلی نیز به این امر اشاره شد، امروزه بسیاری از افراد به دنبال مقایسه عملکرد دستگاه های هایفو و آر اف در امر جوانسازی پوست هستند تا بتوانند یکی از مناسب ترین و بهترین دستگاه های جوانسازی پوست را، تهیه و خریداری نمایند.

پوست یکی از فاکتورهای مهم زیبایی صورت می باشد که رسیدگی به آن بسیار حائز اهمیت است. آر اف فرکشنال با تاثیر بر لایه های سطحی و عمقی پوست باعث جوان سازی آن می شود که از طریق فرآیندهای زیر باعث جوانسازی می شود. هایفوتراپی در اولین بار برای درمان تومورهای سرطانی مورد استفاده قرار گرفت اما بعدها استفاده از این روش درمانی به منظور جوانسازی پوست مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته و یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست می‌باشد. بنابراین این روش نسبت به روش هایفوتراپی برای درمان عوارض سطحی تر استفاده می شود. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده برای جوانسازی پوست است و نسبت به سایر دستگاه ها حدود ۳ برابر تاثیرگذاری بیشتری دارد.

آر اف بهتر است یا هایفو

هایفو و آر اف همانطور که گفته شد دو روش محبوب جوانسازی بین زیبا جویان است که هر فرد با در نظر گرفتن شرایط فردی و پوستی خود می تواند یکی از این روش های جوانسازی را انتخاب کند. این روش درمانی تهاجمی نیست، به همین سبب عوارض بسیار کمی در مورد آن وجود دارد. از مهم ترین عوارض احتمالی این روش می توان به التهاب پوست، سوزش، سوختگی، قرمزی، میزان کمی کبودی و …. البته بیشتر این موارد در صورتی به وجود می آید که اپراتور دستگاه مهارت کافی برای انجام آن نداشته باشد. اگرچه آر اف و هایفو هر دو هدف یکسانی دارند، اما این دو روش کاملاً متفاوت هستند و استفاده از یکی یا دیگری تا حد زیادی به نتایجی که می خواهید به دست آورید بستگی دارد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما