یک کشتی گیر بلندپایه در جریان درگیری بین افسران و کارکنان پلیس مورد اصابت اسپری فلفل قرار گرفت.

[ad_1]

علی هاشمی پس از باخت در فینال مسابقات قهرمانی کشور و انتخاب تیم ملی، یک افسر نیروی انتظامی را از سالن بیرون کرد و درگیری شدیدی در سالن رخ داد.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری فینال مسابقات اوزان 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد کشور در گرگون به عنوان اولین دوره انتخابی تیم ملی، هواداران کشتی گیران شکست خورده وارد محوطه تشک کشتی شدند و رده بندی کشتی را به هم زدند. سالن

یدالله محبی در فینال وزن 125 کیلوگرم با برتری 7 بر یک مقابل علی هاشمی با برتری فنی حریف خود را شکست داد.

علی هاشمی کشتی‌گیری که در سال‌های اخیر پس از دعوا به دلایل مختلف در راه یک سالن داغ پلیس را با لگد لگد زد، با واکنش چند مامور پلیس به این اقدام همراه شد و چند تن از هواداران هاشمی وارد صحنه شدند و باعث انگشت این کشتی‌گیر شدند. و بینی او شکسته، دستش پاره شده و صورتش مجروح شده بود و افسران پلیس مجبور به توقف درگیری شدند. اسپری کاغذی برای افراد حاضر در سالن مسابقه به خصوص کسانی که در نزدیکی هستند استفاده می شود. در نقطه درگیری، چشم ها و گلو احساس ناراحتی می کنند.

در همین حال بسیاری از حاضران در سالن با برادران محبی نیز درگیر شدند که با دخالت پلیس از هم جدا شدند.

در نهایت مقامات مجرمان را دستگیر و به بیرون از سالن مسابقه هدایت کردند.

همچنین در وزن 92 کیلوگرم احمد باجری در دیداری حساس و سرنوشت ساز با نتیجه 9 بر 7 مغلوب امیرحسین فیروزپور شد. در چنین شرایطی که باجری در ثانیه پایانی با معرفی تکنیک پیش افتاد، مربیان فیروزپور او را به چالش کشیدند و پس از بررسی فیلم توسط داوران، فیروزپور نیز به او امتیاز دادند تا در این مبارزه حساس پیروز شود.

اصغر باجری برادر و مربی این کشتی پس از شکست باجیری با عصبانیت در کمیته فنی فریاد زد: از ابتدا هدفت قهرمانی فیروزپور بود.

پس از این حادثه، چند تن از بستگان و هواداران تخم از روی سکو روی تشک پریدند و قصد حمله به قاضی را داشتند که توسط پلیس متوقف و از سالن خارج شدند.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی مدت ها پیش اعلام شد که نفرات اول این رقابت ها برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

اتفاقات تلخ آخرین لحظات این مسابقات باعث شوک برگزارکنندگان و مجریان مسابقات شد و همه از این اتفاقات تلخ ابراز تاسف کردند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما