سری ساعت‌های موتورسیکلت Edge 30 Pro

[ad_1]

فارو- تصویر موتورسیکلت Edge 30 Pro تصویر پورت (5Safend) در صفحه اصلی.

کجا میری؟ اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، باید سعی کنید موتور و ماشین را به پارکینگ ببرید. برند موتورولا از سال 2014 متعلق به شرکت لنوو است، به تازگی یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که یک گوشی جدید از سری Edge را در 24 فوریه (5 اسفند) در بازار هند عرضه می کند. اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است لازم باشد از فلش مموری Edge 30 Pro استفاده کنید.

درباره Motorola Edge 30 Pro برای Moto Edge X30 خود بیشتر بیاموزید. این یک فایل ویدیویی Moto Edge X30 است که به ویژگی Snapdragon 8 Gen 1 به روز شده و از دسامبر منتشر شده است. Edge 30 Pro طوری طراحی شده است که با هر یک از برنامه های کارت گرافیک Moto Edge X30 سازگار باشد. اگر اینطور نباشد، Edge 30 Pro نمی تواند رنگ X30 را تغییر دهد که با X30 متفاوت خواهد بود.

دوربین سرعت موتورولا Edge 30 Pro را تماشا کنید
این فایل حاوی تنظیماتی است که نباید در تاریخچه جستجو قرار دهید. اگر ماشین یا موتور سیکلت یا ماشین دارید، باید صفحه نمایش OLED یا کارت گرافیک داشته باشید. از فرمت FHD + پشتیبانی نمی کند، هم در صفحه نمایش و هم در شماره رادیویی صفحه قابل استفاده است. این بازی حاوی هیچ تصویری نیست که بر روی صفحه نمایش پیدا شود، بلکه شامل سانسور رایانه نیز می شود. همچنین انتظار میرود در پنل پشتی این دستگاه یک سیستم دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر)، یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق قرار داشته باشد.

Edge 30 Pro به گونه ای طراحی شده است که با حافظه، حافظه و حافظه سازگار است و برای دوام طراحی شده است. اگر می خواهید پیامی را از لیست زیر حذف کنید، باید شماره مورد نظر را انتخاب کنید. توصیه می شود باتری نداشته باشید یا چندین ماه است که آسیب دیده است. یک باتری در سری وجود دارد که یک نوع باتری است.

این سیستمی است که برای پشتیبانی از Android، MyUI یا هر دستگاه دیگری که دانلود شده است طراحی شده است. خواندن همه پیام هایی که به این دایرکتوری ارسال شده است امکان پذیر نیست. هیچ استثنایی برای این قانون وجود ندارد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما