نویسنده: کحووودک ککو: :ککه هه

[ad_1]

رئیس اول رئیس جمهور در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی گفت: باید آخرین مصوبات ستاد ملی برای کنترل و مقابله با سویه جدید امیکرون با جدیت و فوریت در سراسر کشور انجام شود.

به گزارش فارس، جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست رئیس جمهور اول رئیس جمهور و بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی برای مقابله با سویه جدید آمیکرون تشکیل شد.

محمد مخبر در این جلسه که در جلسه شورای ریاست جمهوری، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و رئیس جمعیت هلال احمر حضور داشت، مشخص کرد: باید آخرین مصوبات ستاد ملی برای کنترل و مقابله با سویه باشد. مطمئن شوید که نام درست و مناسبی برای این صفحه و عنوان صفحه دارید.

وی از وزارتخانه های کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشستی مجازی با استانداردان و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، رویه اعمال را بر اساس مصوبات ستاد ملی با هماهنگی انجام داده و با همکاری همه دستگاه های ذیربط و اطلاع دقیق. در این صورت خواهید دید که در جلال کتاب مقدس هستید.

در این جلسه همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سرعت بالای انتقال و انتشار سویه های جدید امیکرون، گزارشی از جدیدترین آمار میزان بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر و همچنین وضعیت رنگ بندی ها و میزان تزریق واکسن در هفته اخیر ارائه می شود. .رد.

همچنین اعضای این جلسه پذیرفته می شوند که با توجه به انتقال بیشتر و ماندگاری این سویه جدید بیماری در محیط، اماکن و سطح نیاز است تا احاد جامعه با رعایت فاصله اجتماعی و توصیه های بهداشتی در کنار تزریق دوز سوم واکسن در این زمینه. در این صورت باید تنظیمات را بررسی کرده و رمز عبور هر کاربر و رمز عبور کاربر را بررسی کنید.

در ادامه این جلسه نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی جدیدترین نظرسنجی مرکز افکار سنجی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مردم در زمینه روش ها و مفاهیم جدید توضیحی ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه پیشنهادات لازم برای جلوگیری از سویه امیکرون و همچنین حمایت و پشتیبانی از کادر درمانی کشور جهت طرح ستاد مرکزی تقسیم بندی ملی است.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما