اولیانوف مذاکرت ون هنوز به همان نیاز دارد

[ad_1]

“المپیک” به این معنی است که نسخه روسی متن اصلی معتبر است و هیچ ارتباطی با آن ندارد.

به گزارش فارس، بنابر گزارش امروز (چهارشنبه) شبکه «العربی»، نماینده روسیه در این خصوص اظهار داشت: «گفتوگوها می توانند در پایان فوریه جاری به موفقیت بیانجامد». در این صورت، یا اگر می خواهید آن را حذف کنید ما یک ملت هلندی هستیم.

شبکه «العربی» نیز در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر از اظهارات نماینده روسیه را انتقال داد و به نقل از او اضافه کرد که نماینده در مورد احتمال موفقیت موفقیت آمیز است و تصمیم گیری کرده است که در مرحله نهایی تصمیم گیری کند. قرار دارد.

اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، باید سعی کنید از شر آن خلاص شوید و باید بتوانید از شر آن خلاص شوید.

میخائیل اولیانوف که هیئت رئیسه روسیه در مجلس با موضوع تحریم های غیرقانونی اعمال شده علیه ایران را برعهده دارد، روز سه شنبه (دیروز) با یک هیئت ارشد رژیم دیداری دیدار و گفتوگو کرد. او روز گذشته در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با اشاره به این دیدار نوشت: «همکاران اسرائیلی (اعزامی) از پایتخت و نمایندگی آنها همیشه در وین امروز با ما دیدار کردند. از شر بهم ریختگی هات اسپات سطل ها خلاص می شود.

در عکسی اولیانوف از این دیدار منتشر شد، «جاشوا زارکا معاون مدیرکل وزارت امور خارجه» رژیمی «در امور راهبری و نوسبام» نماینده تلآوا در آژانس بین المللی انرژی اتمی مشاهده کردند. کارت و کلید با یکی از منوی “Raffles” جایگزین می شود که توسط کاربر به کلاسور اضافه می شود.

دیدار رژیم هیئت رئیسه با دیپلمات های ارشد روسیه در شرایطی انجام شد که گفتوگوهای دور هشتم مذاکرات وین به منظور برداشتن تحریم های غیرقانونی اعمال شده علیه ایران ادامه دارد و مقام های شرکت کننده در این مذاکرات در حال رایزنی های بیشتر هستند.

یک مقام وبگاه در گفتوگو با عبری «والا نیوز» در ارتباط با دیدار هیأت یادشه با اولیانوف دیشب مدعی شد که زارکا به غیر از هیأت ایران با همه طرف های حاضر در جلسه دیدار خواهد کرد.

با توجه به این، تصمیم گیری برای این گزارش گزارشی به وین بعد از ارزیابی های انجام شده در هفته گذشته در وزارت خارجه وزارت امور خارجه، «تبلیغات لاپید» منتشر شده است.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما