دار مخبر به تولیدکننده لوام خانگی

[ad_1]

معاون اول رئیس جمهور گفت: تولید کنندگان داخلی لوازم خانگی قیمت های خود را در بازار واقعی نکنند، برنامه ریزی لازم برای آزادسازی تقاضا با نیاز مردم انجام شود.

به گزارش فارس، محمدبر معاون اول رئیس جمهور در بیستمین جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به کنترل آشفتگی های اولیه در بازار از همه اعضا خواست تا با توجه به مناسبت و افزایش نظارت ها ایجاد ثبات در قیمت و بازار کالاهای اساسی را دنبال کنند. معاون اول رئیس جمهور با جلوگیری از افزایش قیمت برای روزهای پایانی سال افزود: همه کسانی که در این زمینه همکاری مناسبی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند و با متخلفین در هر صنعتی به شدت برخورد می شود.

این شامل هیچ جزئیاتی نیست که ممکن است در این سایت داشته باشید. بر اساس این گزارش و با توجه به توقف افزایش قیمت ها، ایجاد شفافیت در سامانه جامع تجارت، ثبت دقیق فاکتور فروش، درج قیمت تولید کننده، کاهش قیمت تمام شده از طریق ساخت مواد داخلی و کاهش تعرفه قطعات و تلاش برای افزایش تیراژ تولید قطعات. و اگر می خواهید از شر بهم ریختگی که نیاز دارید خلاص شوید، این درهم ریختگی نیست و درهم ریختگی است و کار نمی کند.

لازم به ذکر است تصمیمات ستاد تنظیم بازار تعیین می شود که خریداران داخلی لوازم خانگی تولید قیمت خود را در بازار واقعی نکنند، برنامه ریزی لازم برای آزادسازی مصرف با نیاز مردم انجام شود.

در این جلسه وزارت صمت گزارشی از آسیب شناسی و آخرین وضعیت قیمت های 18 قلم از محصولات وسیعی از کالاهای مورد نیاز شب عید و همچنین گزارشی از آخرین وضعیت درج قیمت تولید کننده بر روی کالاها ارائه می شود. اگر اینطور نیست، شاید این ایده خوبی باشد که به آن نگاه کنید.

همچنین گزارشی از تامین و ذخیره سازی میوه شب عید، تولید گوشت مرغ و برنج در میدان های عرضه، توسط وزارت جهاد کشاورزی ارائه می شود و در روزهای منتهی به پایان سال عرضه کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازاری به وفور صورت می گیرد. یک حافظه پنهان وجود دارد و رمز عبور هنوز معتبر است.

وضعیت توزیع کالاها در سامانه های هوشمند و اینترنتی نیز از دیگر گزارش های ارائه شده در این جلسه بود که بر اساس آن و با اشاره به رکورد 80 تنی توزیع برنج با قیمت متوسط ​​در تهران توسط این سامانه ها در روزهای پایانی سال تعیین شد. همان نوع محتوا و همچنین تعداد صفحاتی که می خواهید ایجاد کنید انتخاب می شود.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما