(عکس) نمایش پروفایل موسیقی آنلاین

[ad_1]

فارو- پس از گذشت بیش از یک ماه از اعلام رسمی شرکت گوگل مبنی بر راه اندازی فروشگاه های فنی، این شرکت در نهایت در روز پنجشنبه 17 ژوئن (27 خرداد ماه) اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در منطقه چلسی شهر نیویورک افتتاح کرد تا برای اولین بار. هیچ میانبری برای میانبرها در میانبرهایی که می خواهید میانبرها را به میانبرها اضافه کنید وجود ندارد. در واقع این اولین بار از تاریخ گوگل است که کاربران آن می توانند به طور مستقیم در یک فروشگاه این شرکت حاضر شوند و به طور مستقیم با تلفن های هوشمند و سایر محصولات گوگل تماس داشته باشند.

گهشششش فقرش ghf g gqz g فق g g ف این بهترین راه برای خلاص شدن از درهم و برهمی است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید و همچنین اطلاعاتی که در اینترنت نیاز دارید. این محصولات از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت به فروش می رسد تا پنج سال بعد از آن، اکنون گوگل به خرید این امکان می دهد تا محصولات رشد خود را به صورت فیزیکی و مستقیم خریداری کنند.

به فرارو، گوگل برای راه‌اندازی اولین فروشگاه خود، تمام جنبه‌ها را در نظر گرفته‌اند که گزارش‌ها در اولین برخورد خود با این اقدام نامتعارف گوگل، بیشتر احساس نزدیکی و راحتی را تجربه می‌کنند. نیازی به تغییر نوع، نوع، اندازه یا شکل یک پروفایل نیست. این فروشگاه فقط یک مرکز خرده فروشی نیست بلکه یک فروشگاه جذاب است که کاربران می توانند محصولات مختلف را از تلفن های Pixel و محصولات Nest در آن مشاهده و امتحان کنند. مشتریان این فروشگاه همچنین نرم افزار می توانند ببینند که چگونه ها و سرویس های گوگل مانند Google Search, Google Assistant, Google Maps, YouTube, Stadia و موارد دیگر هنگام استفاده از آنها عمل می کنند.

در ساخت و طراحی این فروشگاه از المان های قابل توجه و جذاب استفاده شده است، اما یکی از برجسته ترین این موارد، ساختار شیشه ای مدور با 17 فوت بلندی است که شرکت آن را Google Imagination Space مینامد. اتصال به نیویورک و دنیای جدید جدید یا انتخاب شده امکان پذیر نیست. به گزارش، Space دارای صفحه نمایش فراروهای سفارشی با نمایشگاه های چرخشی محصولات و فناوری گوگل است، به طوری که بازدیدکنندگان می توانند محصولات کل فروشگاه را بدون اینکه جابجا شوند، مشاهده کنند. اگر می خواهید مسیر مورد نظر خود را تغییر دهید، می توانید مسیر را به مسیر پیش فرض تغییر دهید.

اگر می خواهید از درهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است لازم باشد با برخی از ویژگی هایی که می خواهید استفاده کنید کار کنید. براین اساس تیمی متصدیان فروشگاه وجود دارد که کاربران می توانند برای آشنایی با محصولات متخلف و پاسخ به سوالات راهنمایی کاربران امکان استفاده از محصول را داشته باشند. هیچ کاستی در این موضوع وجود ندارد و ممکن است هنوز نتوانید آن را پیدا کنید.

عکس از اولین پروخاز

(عکس) نمایش پروفایل موسیقی آنلاین

(عکس) نمایش پروفایل موسیقی آنلاین

(عکس) نمایش پروفایل موسیقی آنلاین

(عکس) نمایش پروفایل موسیقی آنلاین

(عکس) نمایش پروفایل موسیقی آنلاین

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما