به روز رسانی زنده Covid: آژانس WHO واکسن هایی را برای آمریکای لاتین و کارائیب خریداری می کند

[ad_1]

تصویرکارکنان مرکز زیست پزشکی در سائوپائولو ، برزیل ، جایی که واکسن چینی یکی از بسیاری از تولید شده است.
اعتبار …الکساندر اشنایدر / گتی ایماژ

سازمان بهداشت پان آمریكایی با شركت Sinovac چینی برای خرید میلیون ها واكسن Covid-19 برای آمریکای لاتین و كارائیب به عنوان بخشی از تلاش های خود برای در اختیار قرار دادن عکسهای بیشتر در مناطقی با دسترسی بسیار ناهموار ، به توافق رسید.

دکتر جرباس باربوسا ، دستیار مدیر آن ، روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که این آژانس که بخشی از سازمان بهداشت جهانی است ، با دو تولید کننده دیگر در حال مذاکره است و انتظار می رود به زودی قرارداد جدیدی را اعلام کند.

وی گفت که Sinowack امسال 8.5 میلیون دوز و 80 میلیون دوز دیگر در سال آینده ارائه کرده است. کشورهای منطقه که به واکسن نیاز دارند باید آن را از سازمان بهداشت بخرند.

دکترها می گویند: “این خرید است ، این یک کمک مالی نیست.” باربوسا گفت بانک توسعه بین آمریکایی به کشورهای نیازمند وام می دهد.

مدیر این آژانس گفت ، خریدهای مستقیم در زمانی آغاز می شود که به طور متوسط ​​تنها 35 درصد از مردم آمریکای لاتین و کارائیب به طور کامل علیه کووید -19 واکسینه شده اند. کاریسا اف.

و این پوشش ناهموار است. او گفت که برخی از کشورها ، از جمله شیلی و اروگوئه ، 70 درصد از جمعیت خود را به طور کامل واکسینه کرده اند ، در حالی که برخی دیگر هنوز به 20 درصد نرسیده اند. کشورهایی که در انتهای نرخ واکسیناسیون قرار دارند عبارتند از باهاما ، گرانادا ، گواتمالا ، هائیتی ، هندوراس ، جامائیکا ، نیکاراگوئه ، سنت لوسیا ، سنت وینسنت و گرنادین ها و ونزوئلا. او گفت که هائیتی یک مسئله بسیار جدی است ، زیرا کمتر از 1 درصد از مردم به طور کامل واکسینه شده اند.

سازمان بهداشت ، که در تلاش برای افزایش تولید واکسن در منطقه است ، هفته گذشته سایتی را اعلام کرد سایرین در برزیل و آرژانتین از پشتیبانی فنی برای شروع تولید واکسن های RNA پیام رسان ، نوعی استفاده می کنند که در عکس های Pfizer-Biotech و Modernna استفاده می شود.

اما مدتی دکتر

اعتبار …تینگشو وانگ / رویترز

مجموعه مقدماتی پروتکل های بهداشتی برای بازیهای زمستانی فوریه بعدی در پکن ، که روز چهارشنبه توسط کمیته بین المللی المپیک منتشر شد ، نشان می دهد که المپیک بعدی می تواند فوق العاده ترین رویداد ورزشی محدود در مقیاس بزرگ از زمان شروع همه گیری باشد.

برگزارکنندگان بازیهای المپیک و پارالمپیک پکن این رویداد را “سیستم مدیریت حلقه نزدیک” توصیف کرده اند ؛ محیطی شبیه حباب که در آن ورزشکاران ، مقامات ، پخش کنندگان ، روزنامه نگاران و نیروی کار بزرگ ورزشی برای غذا خوردن ، خوابیدن ، کار کردن و رقابت می کنند. ترک ، از لحظه ورود تا لحظه خروج.

هرکسی که قصد ورود به این حباب را دارد دو گزینه دارد: ورود به چین با واکسن کامل یا آماده شدن برای گذراندن 21 روز اول در انزوا در پکن.

و تماشاگران پس از ممنوعیت شدید بازیهای تابستانی اخیر در توکیو مجاز به بازگشت به محل مسابقه خواهند بود ، اما دسترسی برای افرادی که در سرزمین اصلی چین زندگی می کنند محدود خواهد بود.

المپیک تابستانی در توکیو دارای پروتکل بهداشتی متخلخل تری نسبت به آن بود. شرکت کنندگان نیازی به واکسیناسیون نداشتند و در صورت عدم نیاز ، مجبور به توقیف نبودند. و وقتی از آنها خواسته شد که سعی کنند در مکانی مرتبط با بازی بمانند ، هنوز فرصتهای زیادی برای تعامل با دنیای خارج از جمله مغازه های رفاهی و رستورانها برای صرف غذاهای مجلل در اختیار داشتند.

به اعضای رسانه های خبری محلی و محل های کار در توکیو اجازه داده شد از خانه های خود به مکان های المپیک بروند. و پس از 14 روز محدودیت شدیدتر ، به همه بازدیدکنندگان ورزشی اجازه داده شد تا هرطور که می خواهند در شهر حرکت کنند.

ویدیو

گزیده ای

گزیده ای

CDC واکسیناسیون را برای آمریکایی هایی که باردار یا شیرده هستند توصیه می کند

دکتر روشل پی والنسکی ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، می گوید آمار نشان می دهد که واکسن ها برای هر زن بارداری که در حال حاضر باردار است یا شیرده است ، بی خطر و م effectiveثر است.

ما در حال حاضر داده هایی داریم که نشان می دهد واکسن هایی که در هر زمان از بارداری یا در دوران شیردهی تزریق می شوند ، در واقع بی خطر و م effectiveثر هستند و هیچ اثر سوء بر مادر یا نوزاد ندارند. و ما در واقع دیده ایم که در واقع ، برخی از آنتی بادی های موجود در واکسن به کودک می رسد و در واقع ، به طور بالقوه می تواند از نوزاد محافظت کند. من فکر می کنم آنچه در تأکید در اینجا بسیار مهم است این است که ما اکنون می دانیم که حدود 30 درصد از زنان باردار واکسینه شده اند ، تعداد فوق العاده کمی ، و حدود 15 درصد از زنان باردار آمریکایی آفریقایی تبار واکسینه شده اند و به همین دلیل آنها به اینجا می آیند. بیماری جدی از -19. در آگوست سال جاری ، ما 21 زن باردار را به دلیل Covid-19 از دست دادیم ، بنابراین داده های کاملی در اختیار داریم که مزایای فوق العاده واکسن را نشان می دهد و در واقع نگرانی ایمنی بسیار کمی دارد.

در حال بارگیری پخش کننده class=
دکتر روشل پی والنسکی ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، می گوید آمار نشان می دهد که واکسن ها برای هر زن بارداری که در حال حاضر باردار است یا شیرده است ، بی خطر و م effectiveثر است.اعتباراعتبار …هانا بیر / رویترز

در یک درخواست فوری ، مقامات بهداشت فدرال از هر آمریکایی که باردار است ، قصد بارداری دارد یا در حال حاضر در حال شیردهی است باید در اسرع وقت علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

به گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، بارداری کووید -1 در دوران بارداری ، هنگامی که سیستم ایمنی بدن فرد ضعیف شده و خطر زایمان پایدار یا سایر عوارض جانبی افزایش می یابد ، یک خطر جدی محسوب می شود. بیست و دو زن باردار در ایالات متحده در ماه آگوست بر اثر کووید جان خود را از دست دادند ، این بالاترین رقم در یک ماه گذشته از زمان شروع این بیماری همه گیر بود.

حدود 125000 فرد باردار مبتلا به ویروس مثبت شده اند. 22000 نفر در بیمارستان بستری شده اند و 161 نفر جان خود را از دست داده اند. آمار بیمارستان ها نشان می دهد که 97 درصد از افرادی که هنگام بستری شدن به این ویروس مبتلا شده اند – به دلیل بیماری ، یا برای زایمان و زایمان – واکسینه نشده اند.

احتمال واکسیناسیون افراد باردار نسبت به افراد عادی کمتر است. به گفته این آژانس ، کمتر از یک سوم افراد قبل یا در دوران بارداری واکسینه شده اند.

نرخ ها از نظر نژاد و قومیت بسیار متفاوت است ، با بالاترین – حدود 50 درصد – کمترین در بین آمریکایی های آسیایی باردار و کمترین در بین سیاهپوستان باردار ، 15 درصد.

بارداری در لیست بیماریهای CDC است که خطر ابتلا به کووید شدید را افزایش می دهد. اگرچه خطر مطلق بیماری جدی کم است ، اما احتمال بارداری مبتلا به علائم دو برابر بیشتر از بیماران با علائم دیگر است که نیاز به دسترسی به مداخلات مانند مراقبت های ویژه یا تهویه مکانیکی دارند و احتمال مرگ آنها بیشتر است.

برخی آمارها همچنین نشان می دهد که زنان باردار مبتلا به کووید 1 بیشتر از زنان باردار بدون کووید دچار عوارض حاملگی مانند نوع فشار خون بالا به نام پره اکلامپسی می شوند. افراد مبتلا به این بیماری نیز در خطر عواقب بد زایمان مانند زایمان زودرس هستند.

سابقه طولانی در حذف افراد باردار از آزمایشات بالینی وجود دارد و آزمایشات واکسن کرونا شامل زنان باردار نمی شود. در نتیجه ، اطلاعات ایمنی و اثربخشی واکسن ها در این گروه محدود است.

مطالعات از زمان مجاز شدن واکسن ها نشان داده است که واکسن ها خطر سقط جنین را افزایش نمی دهند. محققان دریافتند که هر دو واکسن Pfizer-BioNTech و Moderna ایمنی قوی را در زنان باردار ایجاد می کنند و به جفت آسیب نمی رسانند.

مدیر CDC دکتر روشل والنسکی می گوید: “بارداری می تواند یک زمان خاص و یک زمان استرس زا باشد و بارداری یک نگرانی اضافی برای خانواده در طول همه گیری ها است.”

وی زنان باردار و کسانی که ممکن است باردار شوند را تشویق کرد که “با پزشک خود در مورد مزایای محافظتی واکسن کووید -19 صحبت کنند تا فرزندان خود و خود را در امان نگه دارند.”

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما