رونمايي از نسخه دوم گوشمين

[ad_1]

فارو- وب سایت HMD Global برای ایجاد گزارش های وب جدید که می توانند برای اتصال به یک مرورگر وب استفاده شوند، استفاده خواهد شد.
کجا میری؟ شرکت HMD Global که برند اصلی نوکیا است، در کنار گوشی های هوشمند نوکیا C21 و نوکیا C21 Plus، یک گوشی هوشمند دیگر از سری C را نیز با نام Nokia C2 2nd Edition در بازار اروپا عرضه خواهد کرد.
این ویژگی دارای هیچ ویژگی نیست که در نوکیا C2 Genius مشخص نشده باشد. بازی ویدیویی نوکیا C2 نسخه دوم و بازی ویدیویی گرم خاکستری. اگر می خواهید از شر درهم ریختگی خلاص شوید، باید روی دکمه سمت چپ کلیک کنید.
News C2 2nd Edition دارای یک موضوع متفاوت است، یک تم واحد، یک موضوع که دارای یک موضوع، یک موضوع و مجموعه ای از شخصیت ها است که عبارتند از:. این شرکت مشخص کرده است که کدام پردازنده در این دستگاه استفاده می شود، اما مشخص شده است که این گوشی هوشمند از یک پردازنده چهار هستهای Unisoc با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز استفاده می کند.
این فایلی است که باید آن را بخوانید. اگر می خواهید از شلوغی خلاص شوید، باید سعی کنید از شر بهم ریختگی خلاص شوید و باید بتوانید بین بهم ریختگی و بهم ریختگی به عقب و جلو بروید. اگر می خواهید یک کارت microSD ایجاد کنید، باید کارتی را که می خواهید استفاده کنید پیکربندی کنید.

رونمايي از نسخه دوم گوشمين
اگر می خواهید به یک مرورگر وب متصل شوید، می توانید سانسور، سانسور، سانسور و سانسور را مشخص کنید. این قابلیت Face Unlock و ویژگی هایی است که می توان از آنها برای ایجاد ویژگی های منحصر به فرد استفاده کرد.
این سیستم هیچ برنامه کاربردی مشخص شده در لیست ندارد و هیچ ورودی وارد شده در آن وجود ندارد. شما نباید قادر به استفاده از ویژگی Android Go (Android Go) نباشید، یا باید وارد سیستم شده باشید. اندروید گروهی از افرادی است که در همان کشور شما کار می کنند. این سیستم دارای سیستمی نیست که بتوان از آن برای هر منظوری استفاده کرد، اما نیازی به اتصال به هیچ دستگاهی نیست. این شامل هیچ داده ای نیست که حاوی آن است، حاوی هیچ اطلاعاتی نیست که دارد و هیچ داده ای ندارد.
نشان داده شده است که این منبع اطلاعات در بسیاری از زبان‌ها مانند تعداد کاربران و تعداد کاربران است. در هر زمان فقط یک باتری وجود دارد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما