تداوم هدایت سیرجانی در لیگ فوتبال بانوان

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیگ برتر فوتبال بانوان امروز به رده ششم رسید و در هفته ششم پس از پایان مسابقات امروز 5 دیدار برگزار شد. سرگل بوشهری پیش از آغاز رقابت های هفته جاری به البرز سفر نکرد تا سه امتیاز بی دردسر تیم فوتبال البرز را ثبت کند و جایگاه خود را در رده ششم جدول قطعی کند.

دیدار تیم های پالایش گاز ایلام و باطری کاران سنندج با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در مهم ترین دیدار هفته خاتون بام در خانه ملوان بندرانجلی را با نتیجه 0 بر صفر شکست داد و شاگردان جهانچی همانند دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان با 4 گل شکست خوردند تا بامیا همچنان بهترین صعود را داشته باشد. خط لیگ با 25 گل در 6 بازی. این رقم به دلیل درخشش زهرا قنبری است که در این فصل 10 گل برای خاتون به ثمر رسانده است.

در دیگر بازی مهم هفته نیشابور تیم لیگ برتری جدید شهرداری سیرجان کیان با 3 گل کیان را شکست داد و در روز چترانور برتری سیرجان تمدید شد.

سپاهان اصفهان نیز با تک گل هاجر دباغی در مصاف سخت مقابل ارومیه پیروز شد. ذوب آهن دیگر نماینده استان اصفهان در شهرکرد نیز با نتیجه 6 بر صفر تیم ملی را شکست داد.

تا پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان، سیرجان نگرپالیکا با 15 امتیاز (یک بازی کمتر) در صدر جدول قرار دارد و خاتون بام و سپاهان اصفهان با 15 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

بندرانجلی در پایان هفته چهارم که توانسته بود به صدر جدول برسد، با قبول دومین شکست متوالی به رده ششم جدول سقوط کرد.

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران (پنجشنبه 25 آذر):

هیئت فوتبال البرز 3 – 0 سرگل بوشهر (بدون مهمان)
تیم ملی شهرکرد 0 – 6 ذوب آهن اصفهان
سپاهان اصفهان 1 – 0 تعاونی ارومیه
خاتون بام 4 – 0 ملوان بندرانجلی
پالایشگاه گاز ایلام 1 – 1 کشاورز باطری سنندج
کیان نشابور 0-3 شهرداری سیرجان

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما