رضا اسدی آیا واقعاً می خواهید این را بخوانید؟ ورزش سه

[ad_1]

خدا خبر: 1811820 |
02 اسفند 1400 ساعت 13:26 |
86 بازدید |

0
دیدگاه

این کار در قرن سیزدهم انجام شده است و 80 سال قدمت دارد.

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی در نقل و انتقالات تابستانی با سروصدای زیاد به پرسپولیس پیوست و در حالی که انتظار میرفت جای خالی احمد نوراللهی را پر کند اما پس از پنج بازی از ترکیب اصلی سرخپوشان کنار رفت.

اسدی که در بازی اول برابر فولاد موفق به گلزنی شد، در این چهار بازی نمایشی کم تحرک را ارائه کرد که با حداقلی از دوندگی همراه بود و همین موضوع باعث شد تا یحیی گلمحمدی از بازی با صنعت نفت، برای سه مسابقه متوالی این بازیکن را. شما هنوز نمی توانید جزئیاتی در مورد این صفحه پیدا کنید.

پس از آن به عنوان بازیکن ذخیره شده در تمام بازی های پرسپولیس به میدان رفت اما نکته جالب اینکه مجموع دقایق بازی اش از هفته نهم تا هجدهم، به 90 دقیقه هم نرسید. این شرایطی است که هافبک دفاعی قرمزها در 5 بازی نخست، 408 دقیقه به میدان رفت و متوسط ​​81 دقیقه حضور در هر بازی را ثبت کرد اما در ادامه این مقدار به شش دقیقه حضور در هر بازی تنزل یافت.

با این حال اسدی از اندک فرصت ها استفاده می شود و با دو گلی که در مقابل فولاد و پرسپولیس اتوبوس به ثمر می رسد و پاس گلی که در مقابل پیکان به علی شجاعی داد، نام خود را به عنوان بازیکن مسابقه در گل این فصل ثبت کرده است. برآورد

اما شاید دلایلی که باعث شده تا رضا اسدی به عنوان یک خرید ناموفق تلقی و باعث ناامیدی یحیی گلمحمدی شود، آمادگی جسمانی اوست که در شبکه های اجتماعی نیز دستمایه کنایه برخی از کاربران پرسپولیسی بوده است. اگر اینطور نیست، شاید مرورگر شما از این گزینه پشتیبانی نمی کند. این موضوع به خصوص در لحظه های دیده شد که اسدی یک دقیقه به پایان بازی وارد زمین شد اما حتی از موفقیت در استارت نخست هم ناکام ماند و پس از سوت پایان هم روی زمین افتاد و توان سرپا ایستادن نداشت.

نکته مهم این است پرسپولیس برای جانشین احمد نوراللهی، رضا اسدی را جذب کرد اما او به هیچ عنوان نتوانست نقش هافبکی دونده و جستجوگر را ایفا کند و یحیی برای اینکه این خلا را انجام دهد که شکل بازی را با زوج کمال و سرلک انجام دهد. ممتحان کند.

هافبک شماره هشت در این مدت دو بار به انتقادات واکنش نشان داد که یک بار در اینستاگرام بود و اعلام کرد که فقط چند ماه تا جدایی از پرسپولیس باقی مانده است و بار دیگر هم در جریان یک جلسه در مقابل چندین اراک که با قرار دادن انگشتش در یک مسابقه انجام می شود. این امکان وجود دارد که از شر بهم ریختگی که نیاز دارید خلاص شوید.

اگر اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارید، باید سعی کنید در مورد آن مشکلی پیدا کنید. کههچچدکهکهکهکه .که………… .ش…….

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما