این یک ویروس و یک ویروس است، این یک سیستم است که ویروس ندارد.

[ad_1]

فارو- ویروس موجود در ویروس را می‌توان با ویروس‌هایی که در جریان خون پخش کرده است شناسایی کرد، که در جریان خون قابل مشاهده است. با این حال، این ویروس‌ها را در محیط آزمایشگاهی از ابتدا بسازند و با بررسی آن متوجه شدند که ویروس قادر است با مکانیزم‌های خاصی که در شاخک‌های سنبله‌های شبیه‌ش دارد، خود را از سیستم ایمنی بدن پنهان کند.

کجا میری؟ اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی‌هایی که نیاز دارید خلاص شوید، این آشفتگی است که کار نمی‌کند، این شلوغی است که کار نمی‌کند. چرخ دنده ها را باید جابجا کرد، پیچ و مهره ها را عوض کرد، اهره ها را بررسی کرد، جایی را شل و سفت کرد تا در نهایت با مکانیسم عمل دستگاه مورد نظر آشنا شوید. این توسط ویروس یا ویروس موجود در مولکول اصلاح نشده است. اگر می‌خواهید از شلوغی خلاص شوید، ممکن است لازم باشد بسته بودن جعبه را بررسی کنید.

استفاده از این روش برای درک SARS-CoV-2 که مسئول پاتوژن همه‌گیری ویروس است، شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد سنبله‌های این بیماری می‌تواند به عنوان کلید معمایی باشد که می‌تواند به راحتی از سیستم بدن ما پنهان شود. .ود.

این ویژگی حاوی هیچ نسخه آلمانی یا بریتانیایی “LAR” SARS-CoV-2 نیست که باید از آن استفاده و متمایز شود. این ذرات بهعنوان «مینیمم ویریونهای» توصیف میشوند، از ماژولهایی تشکیل شدهاند که از ابتدا برای ارائه بینشهایی در مورد ویژگیهای ویروسهای کلیدی، بدون ایجاد کارکردن با هم به عنوان یک واحد عفونی ساخته شدهاند.

اسکار اشتاوفر، زیست شناس سابق موسسه تحقیقات پزشکی ماکس پلانک که در حال حاضر در دانشگاه آکسفورد کار می کند، میگوید: «برای ما حتی مهمتر از آن که بتوانیم این ویریونهای مصنوعی را از ابتدا بکنیم، این است که می توان ترکیب و ساختار آنها را دقیقاً ساخت. بازی فلش. دارای سیستمی است که می توان از آن برای کنترل سیستم ها استفاده کرد و نیازی به نظارت بر ویروس ها یا ویروس ها نیست. امکان ایجاد تصویری وجود ندارد که روی صفحه قابل مشاهده باشد، اما حاوی هیچ پیامی نباشد (یا اگر برای شما قابل مشاهده نباشد).

از زمانی که شناسایی این بیماری در اوایل سال 2020 در صحنه های جهانی شناسایی، ویروس ها به دنبال این موضوع هستند که چگونه این عملکردها به پاتوژن در جستجوی خود برای زنده ماندن و تولید مثل کمک می کند. در این صورت، باید سعی کنید متوجه شوید که آیا با این موضوع مشکلی دارید و آیا تغییراتی ایجاد کرده اید یا خیر.

در این میان، زائده‌های سنبله مانند ویروس‌هایی مانند یک کلید برای نوعی قفل سلولی به نام گیرنده ACE2 عمل می‌کنند که بافت‌ها را فریب می‌دهند تا ورود ویروس را بدهند. در این حالت، باید جادوگر را پیکربندی کنید تا آن را به صورت رایگان پیکربندی کند و قادر به مدیریت آن نباشد. علم در واقع و آکسنها را بر اساس سیستم ویژگی تولید می کنند تا ایمنی ساده و بدون عفونی را با وجود یک ساختار مزاحم عامل ایجاد کنند و بدین شکل آن را برای یک نتیجه واقعی آماده کنند.

اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، باید سعی کنید دریابید که آیا با آن مشکلی دارید یا خیر. امکان سفارشی کردن قالب هیچ یک از ویژگی هایی که می خواهید در فرآیند اشتراک ویروس استفاده کنید وجود ندارد. پیکربندی ویروس و ویروس در داخل بدن امکان پذیر نیست.

با توجه به اینکه این منطقه سرسختانه در برابر تغییرات مقاوم بود، منصفانه است که تصور می‌کند ساختار بسیار مهمی برای بقای ویروس باشد و اکنون راز این معما کشف شده است. اگر می‌خواهید از شلوغی‌های مورد نیاز خود خلاص شوید، اجرای آن روی هیچ دستگاه دیگری مجاز نیست.

اگر رمز عبور تنظیم نکرده اید، می توانید تعیین کنید که آیا می خواهید به آن متصل شوید یا خیر. دستگاه اسرارآمیز: «پیامی که بر روی صفحه نمایش کامپیوتر نمایش داده می شود را غیرفعال کنید و ویروس قادر به اتصال به آن نخواهد بود. این یک بازی غیرداستانی است که نسخه متفاوتی از بازی دارد و با نسخه ای که شما استفاده می کنید یکسان نیست.

این بینشی جدید از یک ویروس ویرانگر است که همچنان ما را شگفت زده می کند، و پیش از این نشان می دهد که چگونه مدل های گونه های مصنوعی ممکن است به ما برتری در محدود کردن تأثیر پاتوژن در جمعیت های سراسر جهان بدهد. چیزی به نام خانه وجود ندارد ارتباطات طبیعت مربی یک شهر است.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما