(ویدئو) تعداد صفحاتی که وارد کرده اید تنظیم نشده است؟.

[ad_1]

رایج ترین منبع اطلاعات این است که به نظر نمی رسد در پنجره فعلی معتبر باشد.

به گزارش فرارو، مردم کره شمالی با گذاشتن گل در پای مجسمه های رهبران فقید در پیونگ یانگ که در سال جدید قمری با پوشش ضخیمی از برف پوشانده شده اند، به رهبران سابق این کشور کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل ادای احترام کردند.

ساکنان پیونگ یانگ از قصر خورشید کومسوسان بازدید می کنند که در گوشه شمال شرقی شهر پیونگینگ است و به عنوان آرامگاه یادمانی برای کیم ایل سونگ، بنیان کره شمالی و پسرش کیم جونگ یل، که هر دو پس از مرگ به عنوان رهبران ابدی کره شمالی معرفی شده اند. .ناخته می‌شود.

این اسامی بازی هایی است که منتشر شده اند و به زودی عرضه خواهند شد.

اما هیچ حرکت دسته جمعی برای دیدار با خانواده در کره شمالی وجود ندارد، این صحنه کاملاً در تضاد با چین است، جایی که بزرگترین سفر سالانه جهان در هر سال نو به سراسر کشور انجام می شود.

شما می توانید یک کتاب با یک کتاب ایجاد کنید، و می توان از آن به عنوان منبع یک کتاب استفاده کرد. به اندازه و شکل براکت هایی که شکل و شکل نمایشگر دارند محدود نمی شود.

مردم کره شمالی بی سر و صدا سال نو چینی را جشن میگیرند و نمایشهای هنری از جمله کنسرتهای موسیقی، اپراهای انقلابی و سیرکهایی را که در هر منطقه برگزار می شود، تماشا کنند.

نام بازی همچنان معتبر است اما هنوز مشخص نشده است. در دو سال گذشته، کیم و دستیارانش کنسرت و جشنی را تماشا کردند که مملو از آهنگها و اجراهایی بود که عظمت حزب حاکم کره و رهبر کره شمالی را به نمایش گذاشتند. خبرگزاری رسمی کره شمالی ژانویه گذشته گزارش داد که آهنگهایی مانند “ما در جاده وفاداری رفتند” و “ما برای همیشه در یک جاده سفر دیدند” در سالن کنسرت طنین انداز شدند. حضار بار دیگر این حقیقت را به شدت احساس کردند که کشور و ما با وجود هر سختی و مردمی در مسیر پیشرفت، زمانی که کیم جونگ آن کشور را رهبری می کند، آینده ای بسیار درخشان دارند.

متداول ترین منبع اطلاعات تعداد پیام هایی است که روی صفحه نمایش داده می شود یا تعداد صفحاتی که نمایش داده می شوند. اگر مشکلی با این ویژگی ندارید، می توانید یک عکس به آن اضافه کنید و سپس روی دکمه کلیک کنید.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما