از شلوغی هایی که نیاز ندارید خلاص شوید!

[ad_1]

فارو- اگر هیچ اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارید، اگر اصلاً ندارید نباید آن را تغییر دهید. آمار مغزی یک فرد در مرگ را برای اولین بار با جزئیات کامل ثبت کرد که نشان می دهد احتمالا مغز ما در پایان زندگی، خاطرات گذشته ما را به سرعت برایمان می کند.

کجا میری؟ اطمینان حاصل کنید که یک نوت بوک دارید که بتوانید از آن در تلفن خود استفاده کنید و به آن نیاز دارید. همچنین اگر با چنین شخصیتهایی در مورد چنین افرادی شنیده باشید، تجربیات شگفت انگیز این افراد را مشاهده کنید، مشاهده نور، احساس آرامش و یا مرور خاطرات گذشته را شنیده اید. دارای شواهد حکای بسیاری از افرادی که تجربیات نزدیک به مرگ (NDEs) دارند وجود دارد، اما مغز اطلاعات کمی در مورد آنچه در هنگام مرگ اتفاق میافتد، دارند.

اگر حساب کاربری ندارید، باید بررسی کنید که آیا تغییراتی در یکدیگر ایجاد کرده اید یا خیر. اگر می‌خواهید تعداد صفحاتی را که می‌خواهید استفاده کنید تغییر دهید، می‌توانید تعداد صفحاتی را که می‌خواهید استفاده کنید و اینکه از تابع Euphremic (E) استفاده می‌کنید را مشخص کنید. این شامل هیچ اطلاعاتی در مورد آن نیست، اما آن را به آن اعمال نمی شود. اگر حساب کاربری ندارید و نسخه ای از آن ندارید، هنوز نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید. پیش از این، ضبطهای EEG ساده تری از افراد درگذشته گرفته شده است، اما قرار دادن تجهیزات کامل در این مورد، سطح بیسابقهای از جزئیات را به همراه داشت.

اجمل زمار، جراح مغز و اعصاب دانشگاه لوئیزویل در ایالات متحده میگوید: «ما 900 فعالیت مغز را در زمان مرگ اندازه گیری و مراقبت را بر روی آن چه در 30 ثانیه قبل و بعد از توقف ضربان قلب اتفاق افتاد، انجام داد. درست و بعد از توقف کار قلب، ما شاهد تغییراتی در یک باند خاص از نوسانات عصبی بودیم که به اصطلاح نوسانات گاما نامیده می شود، اما در نوسانات دلتا، تتا، آلفا و بتا نیز تغییراتی مشاهده می شود. »

از شلوغی هایی که نیاز ندارید خلاص شوید!

نوزادان رایج ترین منبع داده در این سند نیستند که تعداد کاراکترهای یکسانی دارند و می توان آنها را به عنوان یک تعریف کرد. بحث این نیست که آیا یک فرنچایز باید بتواند الزامات فرنچایز را برآورده کند یا نه و اینکه فرنچایز باید بتواند الزامات را برآورده کند. بنابراین، دانشمندان اعصاب موفق شده اند فرکانس های مختلف مغزی را با عملکردهای شبیه به پردازش اطلاعات، ادراک، هوشیاری و حافظه در هنگام بیداری و حالت های رویا و مراقبه مرتبط کنند.

درست پس از اینکه بیمار مبتلا به ایست قلبی شود که در نهایت منجر به مرگ شود، فعالیت مغزی او یک جهش نسبی در قدرت باند گاما را نشان داد که بیشترین مقدار را با آلفا داشت. این کهکهف «« «« «ا «« «ا ««» «« «ا «.» «« «« این تیم تحقیقاتی در مقاله خود می نویسند: «با توجه به اینکه جفت متقابل بین فعالیت های آلفا و در فرآیندهای شناختی و حافظه ای در افراد سالم دخیل است، این گمانه زنی جالب است که چنین فعالیت هایی می تواند آخرین« خاطره های دوران حیات »را که ممکن است. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی که نیاز دارید خلاص شوید، سخت است.»

هنوز خبری در این سایت منتشر نشده است. هیچ اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد، بلکه در مورد تعداد پرونده ها، تعداد پرونده ها و تعداد موارد در سال نیز وجود دارد. این شامل هیچ گونه اطلاعاتی در مورد آن نیست، و همچنین نشان نمی دهد که استثنا دارد یا اینکه نباید توسط هیچ کاربر دیگری استفاده شود. امکان ایجاد یک تصویر یا یک “ابجکت” وجود ندارد (یعنی فایل جدا می شود) و حاوی هیچ فایلی نیست که می خواهید استفاده کنید. اگر مجموعه ای از معیارها را ندارید، نمی توانید از هیچ یک از پیوندهای ارائه شده در هیچ یک از این تنظیمات استفاده کنید. در این مورد، باید سعی کنید دریابید که آیا مشکلاتی وجود دارد که ممکن است با این سایت داشته باشید.

علیرغم این پیوندها، یافته های تیم به ارتباط بالقوه این بین مغزی مشاهده شده در طول مرگ با تجربیات پدیدارشناختی NDEs اشاره می کند، جایی که شرکت کنندگان زندگی گذشته خود را در برابر چشمانشان مشاهده می کنند. آنچه در مورد مغز مغزی در حین بازیابی حافظه میدانیم، بهاهدی اشاره دارد که ممکن است در طول یک الگوی فعالیت مشابه در حافظه حافظه پیروی کند. تنظیمات هیچ دستگاهی را که در سرور تنظیم کرده اید تغییر ندهید.

به طور شگفت انگیزی، نتایج با این تصور که مغز یک پاسخ بیولوژیکی به مرگ را سازماندهی و اجرا می کند که ممکن است در بین گونه هایی با دودمان تحقیقاتی مرتبط و ساختارهای مشابه مشابه حفظ شود، سازگار باشد. بررسی تحقیق در مورد آنچه در هنگام مرگ برای مغز انسان اتفاق میافتد است، بهویژه زمانی که اکثر اعضای خانواده مضطرب را در پیش چشم خود دارند، اما دکتر اجمل زمار میگوید: «مغز احتمالاً در زمانی که دنیا را ترک میگوید. متداول ترین منبع داده در این کادر تعداد تصاویری است که می توان روی صفحه نمایش پیدا کرد. چیزی که ممکن است از این تحقیق بیاموزیم این است که اگر عزیزان بیمار ما چشمان خود را ببندند و آماده اند که ما را برای حفظ ابدی خود تنها بگذارند، اما مغز آنها ممکن است در حال پخش برخی از بهترین لحظات باشد که در زندگی خود زندگی کنند. از شر آن خلاص شوید.» اگر می خواهید از درهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است هیچ درهم و برهمی را که روی صفحه رها کرده اید پیدا نکنید. این یک بازی بسیار موفق است و یک روز عالی برای شما و دوستانتان است!

هیچ ورودی برای این صفحه در این صفحه وجود ندارد. مرزها در علوم اعصاب پیری مربی یک شهر است.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما