میر فار چیچ مسئله‌ای مانع گسترش

[ad_1]

رئیس در نشست مشترک هیئت های عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران و امیرنشین قطر با بیان اینکه اشتراکات فرهنگی و اعتقادی همواره زمینه ساز تقویت روابط دو ملت و دولت بوده است، گفت: سطوح روابط تهران و دوحه باید در همه زمینه ها به ویژه اقتصادی و سیاسی ارتقا یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی و امیر قطر در نشست مشترک هیأت های عالیرتبه دو کشور تاکید کردند که مسئولان اجرایی و روسیه کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو طرف باید برای گسترش فعالیت ها و همکاری های دو کشور منطقه ای مشخص با زمان واقعی تعیین کرده اند. این یک نسخه جداگانه از فایلی است که باید ایجاد کنید.

رئیسی بررسیان کرد: تعیین اهداف و زمان معین برای رسیدن به این هدف، در مسیر گسترش عوامل دوجانبه و پیگیری مجدانه این مسائل از سوی مقامات مربوطه در دو کشور به ویژه روسیه کمیسیونهای مشترک همکاری اقتصادی ایران و قطر، راهکاری برای ارتقای روابط دو کشور. چیزی به نام غرفه وجود ندارد.

جمهوری اسلامی ایران با بیان این مهم که مهمات دوجانبه و قطر باید به همکاری های منطقه ای و نقشآفرینی بین المللی دو کشور نیز وارد شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه همسایه های صد و دوستی واقعی برای همه منطقه و از جمله قطر ایران بوده و بارزترین مصداق برای اثبات وجود دارد. این یک نمونه از یک ماده شیمیایی ایرانی است که بوی آن شبیه بطری پلاستیکی است.

رئیسی با یادآوری راه حل جمهوری اسلامی ایران برای حل مسئله فلسطین با مشارکت احاد مختلف ملت فلسطین اظهار داشت: اگر امت اسلامی متحد باشند، حقوق فلسطینیان استیفا شد و ظلم دیدها از بین خواهند رفت.

رئیس جمهور در کنار تقبیح تلاش برخی از افراد برای روابط عادی شان با رژیمی، بیان کرد: گسترش حضور رژیمی در منطقه در منطقه همه کشورها چرا که این رژیم، ثبات و امنیت سایر کشورها را در مسیر تامین منافع خود، تحت الشعاع قرار خواهد داد.

اجازه انجویهم داد هیچ مشکلی مانع گسترش

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نیز در این جلسه با اشاره به تاثیر همه گیری برنامه ها در نشست های ریز ریز شده در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر در دو سال اخیر گفت: قطر مصمم است که روابط خود با ایران را بر روی مکان های تاریخی و تاریخی انجام دهد. شما نباید تعداد نویسه هایی را که وارد کرده اید تغییر دهید و تعداد پیام هایی را که می خواهید استفاده کنید مشخص نکرده اید.

امیر قطر با بیان اینکه از وزرا و مقامات دو کشور میخواهیم که در جلسات خود برای توسعه روابط دو کشور به طور دقیق هدف گذاری شده و درباره جزئیات و ارقام مورد نظر به توافق برسند، افزود: ماموران اجرایی در ایران و قطر، در جلسات مشترک همزمان اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید یا چیز دیگری باید سعی کنید از شر آن خلاص شوید.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضع ثابت قطر در دفاع از حقوق ملت ایران در زمینه فعالیت های صلحآمیز هستهای مشخص کرد: قطر همیشه تاکید کرد که گفتوگو تنها راه حل اختلافات میان کشورهاست. شما می توانید لیستی از صفحاتی که می خواهید ایجاد کنید ایجاد کنید و باید لیستی را ایجاد کنید که می خواهید از آن استفاده کنید.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی در ادامه دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را از اولویت های سیاست خارجی قطر برشمرد و اظهار داشت: موضع ثابت قطر درباره فلسطین، همان موضع آزادیخواهان جهان است و اگر ما هم در این محدوده جمهوری اسلامی ایران با فشارهایی هستیم. این امکان وجود دارد که تنظیمات خود را ایجاد کنید.

و اگر هیچ یک از اینها را نداشته باشید، نمی توانید به هیچ یک از ویژگی هایی که در ذهن دارید دسترسی پیدا کنید.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما