طرفدار مارویک فقط برو! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورجهش سه”، شواهد نشان می دهد کار برت ون مارویک با تیم ملی امارات به پایان رسیده است. سرمربی هلندی پس از یک بازی ضعیف در مقدماتی جام جهانی در آستانه حذف بود، اما پیروزی مقابل لبنان او را در پست خود نگه داشت. اما به احتمال زیاد او فردا پس از شکست 5-0 مقابل قطر در جام حذفی عرب حذف خواهد شد.

روزنامه البیان امارات در این رابطه نوشت: شکست 5 بر صفر تیم اماراتی مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال عرب موجی از خشم و واکنش گسترده جامعه ورزش را برانگیخت. همه می خواستند با استفاده از امکانات حرفه ای پس از 12 سال روند فوتبال امارات را بهبود بخشند. هواداران فوتبال امارات به اتهام سهل انگاری و سهل انگاری در این پرونده منتظر محاکمه هستند. او می گوید تجربه به دست آمده باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

برت ون مارویک از جامعه ورزشی خواسته است تا به کمیته ملی تیم ملی حمله کند و از مسئولان بخواهد که پاسخ دهند چرا علیرغم حمایت های مالی فراوان به هیچ گونه پراکندگی یا موفقیت بین المللی دست نیافته اند. جلسه اضطراری هیات مدیره فدراسیون فوتبال به ریاست شیخ رشید بن حمید النعامی فردا برگزار می شود تا پیشنهاد کمیته تیم ملی مبنی بر برکناری فان مرویجک و انتصاب عبدالعزیز الانبری به عنوان مربی بررسی شود.

نتیجه بازی با قطر در شبکه های اجتماعی جنجال زیادی به پا کرد. عیسی بن حیدر، وکیل دادگستری گفت: امیدوارم مرویک رفته باشد. سرسختانه اعصابتان را می سوزانید و نتیجه نمی گیرید «فقط برو».

منصور لوطح که وکیل دادگستری نیز هست، گفت: برای صرفه جویی در زمان، امیدوارم فردا از طریق ویدئو کنفرانس به صورت دسته جمعی استعفا بدهم.

جمعه المنصوری، بازیکن سابق راس الخیمه نیز حرفه ای بودن فوتبال امارات را جعلی توصیف کرد و مدعی شد که بازیکنان تنها زمانی به فکر پول درآوردن هستند که کارایی فنی در زمین وجود نداشته باشد. علیرغم تلاش برای حرفه ای کردن لیگ، بازیکنان ما ثابت کرده اند که هنوز در سطح بازیکنان اصلی هستند و نباید از آنها بخواهیم که فراتر از ظرفیت های خود نگاه کنند. مسئولین باید پاسخگو باشند.

ناصر العامری بازیکن سابق و کارشناس ورزشی نیز گفت: باید بازی و راه های آن بازنگری شود و تعداد باشگاه ها افزایش یابد تا رده های پایه گسترش یابد تا علایق تیم ها انتخاب شود. . وی در خصوص شکست 5 بر صفر مقابل قطر نیز گفت: بازیکنان قبل از بازی از نظر روحی آماده نیستند و همین امر به آنها فشار آورده و نتایج قبلی همین تیم روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است. در نتیجه مورد توجه قرار نگرفتند و خطاهای شخصی متعددی کشف شد و متأسفانه کارکنان تلاشی برای اصلاح آنها نکردند.

از سوی دیگر، برت فن مارویک، سرمربی هلندی، گفت که علیرغم شروع خوب این تیم، شکست بزرگ مقابل قطر عجیب ترین تجربه آنها بوده است. وی در ادامه گفت: در نیمه اول فوتبال خوبی ارائه کردیم اما به خاطر اشتباهات ساده ای که مرتکب شدیم این گل ها را برای حریف زدیم. این بحث دیوانه کننده به نظر می رسد، اما تیم ما خوب کار می کند. ما از ابتدا مقابل قطر مطمئن بازی کردیم، بهترین بودیم و تکرار می کنم با گلزنی به تیم حریف اجازه بردیم که اشتباهات ساده و شخصی بود.

اظهارات علی ماخوت در پایان بازی خشم هواداران اماراتی را برانگیخت. او دلیل این شکست را شرایط فوتبالی دانست. او علیرغم اینکه بالاترین گلزن تاریخ امارات است، بیشترین انتقاد هواداران را به خود اختصاص داده است زیرا در دیدارهای اخیر چند گل به ثمر رسانده است. ماخوت که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، گفت: باید قبل از ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی حساب های خود را بررسی کنیم. زیرا اشتباهات ناآگاهانه اتفاق می افتد.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما