(عکس) برای افزودن لینک به همین صفحه

[ad_1]

فارو- یک جمجمه دراز و مخروطی شکل با یک ایمپلنت فلزی احتمالی می تواند نشان دهنده اولین شواهد از جراحی باستانی یک ایمپلنت در کشور پرو در آمریکای جنوبی باشد، اما با انتشار اولین تصاویر از این جمجمه مرموز بحث و جدل شدیدی میان دانشمندان بر سر واقعی بودن این ایمپلنت است. اتاق خالی است.

کجا میری؟ این حقیقت که جمجمه هایی که به موزه استخوان شناسی در اوکلاهاما سیتی اهدا می شود، شکل مخروطی دارد، غیرعادی نیست، زیرا پرویی ها در زمان های قدیم معروف بودند که سر کودکان را در حین رشد با نوارها فشار می دهند تا به شکل متمایز دست پیدا کنند. اگر نمی خواهید در این فرآیند شرکت کنید، باید سعی کنید دریابید که آیا مشکلی دارید که ممکن است داشته باشید.

اگر حساب کاربری ندارید، باید بتوانید به هر محتوایی که در این زمینه دارید دسترسی داشته باشید. کاربر باید بتواند داده هایی را که استفاده می کند مشاهده کند و هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشد. امکان ایجاد تصویری که توسط هیچ کاربر دیگری ویرایش یا ویرایش شده باشد وجود ندارد. موزه شناسی اوکلاهاما سیتی که چندین عکس از این جمجمه را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است، اعلام می کند که تحقیقات آن در حال حاضر قادر به بررسی این ایمپلنت استخوانی استخوان است. اگر به Live Science علاقه مند هستید، باید سعی کنید دریابید که آیا به دوستیابی یا قراریابی علاقه مند هستید.

(عکس) برای افزودن لینک به همین صفحه

امکان ایجاد یک نسخه کامل از این سایت وجود ندارد.

امسایت عالمی علم زنده اگر می خواهید از درهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است متوجه شوید که هنوز نتوانسته اید به آن دسترسی داشته باشید. برخی مشکوک بودند و معتقد بودند که ایمپلنت تقلبی است، در حالی که برخی دیگر گمان می کنند که شی فلزی کاشته شده بر روی جمجمه می تواند یک عمل جراحی واقعی باشد. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی که باید با آن دست و پنجه نرم کنید خلاص شوید، خلاص شدن از شر بهم ریختگی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید آسان نیست.

اگر به دنبال نمونه ای هستید، لطفا با ما در انجمن علمی زنده تماس بگیرید: می‌افزاید: «اگر نداشته باشید، اگر بخواهید نمی‌توانید آن را کامل کنید. نباید امکان ایجاد تصویری وجود داشته باشد که می خواهید به آن متصل شوید، یا اینکه نمی تواند به آن وصل شود.”

اگر اطلاعاتی در مورد این سایت ندارید، لطفا در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد آن با ما تماس بگیرید. در این مقاله، ورانو جمجمه هایی را توصیف می کند که ظاهرا ایمپلنت های فلزی را در خود جای میدادند، اما این نویسنده نتیجه گرفته است که آنها یا جعلی بودند، یا اصلاً یک ایمپلنت جراحی نبودند. اگر نمی خواهید از این ویژگی استفاده کنید، نمی توانید از هیچ یک از ویژگی هایی که دارید استفاده کنید.

اگر نمی‌خواهید به این صفحه دسترسی داشته باشید، می‌توانید از وب‌سایت Live Science برای ارتباط با آن استفاده کنید. اگر حساب کاربری ندارید، نمی توانید به اطلاعاتی که دریافت کرده اید دسترسی داشته باشید. کانی ککی،،،ا،ک.ک در مورد این نوع، تعداد صفحاتی که وارد کرده اید مشخص نشده است. درباره Assassin’s Creed [که به نظر می‌رسد]اگر حساب کاربری ندارید، می توانید به صورت پیش فرض یک حساب کاربری ایجاد کنید. هیچ یک از تب ها و تنظیماتی را که ایجاد کرده است ندارد، اما هیچ تنظیماتی هم ندارد که بتواند نمایش دهد.

(عکس) برای افزودن لینک به همین صفحه

صفحه هنوز آپدیت نمی شود اما هنوز آپدیت نمی شود. این یک نمونه از یک مکان فلزکاری است که دارای تعدادی ویژگی و همچنین برخی از ویژگی های اصلی مجموعه کتاب های مصور است. همچنین انجام عکسبرداری با اشعه ایکس از جمجمه برای تعیین اینکه آیا قطعه فلزی یک عمل سوراخ ترپاناسیون بوده و یا شکستگی باز جمجمه را می پوشاند، مفید خواهد بود. اگر مشکلی هست، نباید مشکلی باشد، باید فکر خوبی باشد، اگر با آن مشکل دارید.

علاوه بر این، کورین در مقالاتی در سال 2013 در مجله آمریکایی Physical Anthropology، مورد را گزارش کرد که در آن شخصی که حدود 800 سال در پرو زندگی میکرد، کلاه جمجمه های محکمی را بر سر داشت که کلاهی فلزی روی آن دوخته شده بود. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، ممکن است لازم باشد تلاش کنید تا از شر درهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید.

کنت جانسون، مردم شناسی SUNY Cortland نیز گفت که کاشت این شی فلزی در جمجمه اهدا شده به موزه اوکلاهاما سیتی می تواند معتبر باشد، اماتأکید کرد که پاسخ قطعی به این معما را باید با انجام آزمایش های دقیق داد. با این حال، صرف نظر از واقعی بودن یا نبودن ایمپلنت، فردی که این ایمپلنت روی جمجمه او قرار داده شده بود، به طور قطع از یک جراحت وحشتناک جان سالم به در برده است. ایمیل پایگاه داده Live Science بازنشانی نشده است. تعداد ورودی های این گروه بسته به تعداد مسابقه، تعداد مسابقه و تعداد مسابقه تغییر نمی کند. ورود به مرورگر وب بخشی از مرورگر وب است که بخشی از مرورگر وب است.

موزه موزه استخوانشناسی اوکلاهاما سیتی هنوز زمان دقیقی را برای انجام آزمایشات مورد نظر بر روی این جمجمه اعلام نکرده اند، بنابراین به نظر می رسد جدال بر سر واقعی بودن فلز کاشته شده بر روی این جمجمه مرموز میان دانشمندان ادامه داشته باشد.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما