ایمیل نیز با انگ نژادپرستی!

[ad_1]

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اگر مردم فکر می‌کنند ایمیل‌های سیاه ارسال می‌کنند، «احتمال کمتری» برای پاسخ دادن دارند.

به گزارش ایندیپندنت، در یک مطالعه بزرگ منتشر شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم، محققان یک چهارم آمریکایی ها (250000 نفر) را مورد بررسی قرار دادند.

ری بلاک، که علوم سیاسی و مطالعات آفریقایی-آمریکایی را در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا تدریس می‌کند و محقق این پروژه است، گفت که یافته‌ها به روشن کردن تبعیض‌های روزمره کمک می‌کند که رنگین‌پوستان اغلب با آن روبرو هستند.

پروفسور بلاک گفت: «اشکال آشکارتر نژادپرستی، مانند خشونت فیزیکی و آزار کلامی، مطمئناً یک مشکل هستند، اما ما باید به مسائل ظریف تر و کمتر افراطی که احتمالاً در طول زمان تشدید می شوند، نگاه کنیم.

اینها توهین‌ها و توهین‌هایی هستند که در طول زندگی افراد جمع می‌شوند.» این اعمال خشونت‌آمیز بی‌اهمیت چیزهای کوچکی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند، زیرا ما معتقدیم چیزهای کوچک مهم هستند.

به گفته پروفسور بلاک و تیمش، تحقیقات زیادی در مورد اشکال صریح تر نژادپرستی، مانند خشونت نژادی و کلیشه ها در مورد گروه های اقلیت، انجام شده است، اما کمتر در مورد اشکال کوچکتر و رایج تر نژادپرستی انجام شده است.

برای مطالعه ای که سوگیری نژادی در ارتباطات را آشکار می کند، محققان 250000 آدرس ایمیل انتخاب شده از لیست های ثبت نام رای دهندگان سراسری و لیست های پستی مشاغل را ایمیل کردند.

جمعیت‌های نمونه شامل جزیره‌نشینان آسیایی-آمریکایی یا اقیانوس آرام، سیاه‌پوستان، اسپانیایی‌تبار، لاتین تبارها یا سفیدپوستان است که نشان‌دهنده پراکندگی کل جمعیت فعلی ایالات متحده است.

در این ایمیل از گیرندگان خواسته شده تا با کلیک بر روی لینک موجود در ایمیل، مدتی را صرف شرکت در “رای گیری سیاسی معاصر” کنند.

این ایمیل طوری طراحی شده بود که به نظر می رسید توسط شخصی به نام سیاه یا سفید ارسال شده است. همه گیرندگان ایمیل ها را با فاصله چند هفته دریافت کردند. از یک فرستنده که قرار بود سیاه پوست باشد و از فرستنده دیگری که ظاهراً سفید پوست است.

اگر ایمیل اول توسط یک فرستنده سیاه پوست ارسال شده باشد، ایمیل دوم توسط یک فرستنده سفید پوست ارسال شده است. محققان می خواستند مطمئن شوند که هر فرد در هر دو شرایط آزمایش شده است.

پروفسور بلاک توضیح داد که تیم او تمایل افراد برای باز کردن ایمیل ها را ردیابی کرده و روی پیوند نظرسنجی در حالت فرستنده سیاه و سفید کلیک کردند.

وی افزود: «بسیاری از مطالعات قبلی در مورد باورهای نژادی بر اساس نگرش ها انجام شده است و محققان نظرات مردم را در مورد احساسات آنها نسبت به گروه های اقلیت جویا شده اند. “اما در این نوع تحقیقات، مردم اغلب نظرات خود را پنهان می کنند یا واقعاً در بیان آنها صادق نیستند. معیار ما این است که میزان تبعیض در رفتار را بررسی کنیم. برای ما، سخنان افرادی که رفتارشان مهم است، مهم نیست.”

به طور کلی، 1.6 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که فرستنده سفید پوست است و 1.4 درصد او را سیاه پوست می دانند. این بدان معناست که فرستنده سفید 4077 پاسخ و فرستنده 3620 پاسخ دریافت کرده است.

یعنی تبدیل فرستنده به سفید شانس دریافت پاسخ فوری از فرستنده سیاه را تا 15.5 درصد افزایش داد. محققان سپس با توجه به نتایج این تحقیق، اثرات بلندمدت این مشکل بر جامعه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

پروفسور بلاک گفت: “تعریف ما از تبعیض ربطی به کاری که با نیت بد و به روش نادرست انجام می شود، ندارد.”

علاوه بر این، وقتی نتایج را بر اساس منطقه جغرافیایی بررسی کردیم، به همین نتیجه رسیدیم.» تحقیقات برنامه ریزی.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما