در 10 دقیقه، من حقیقت را در مورد تابلو برق به شما پیشنهاد می کنم

Paired cableاما با موتورهای ژاپنی مشابه از نظر نرمی، بی‌صدا و قدرت کشش در یک لیگ نبود. با این حال، این V-8 به نرمی موتورهای کادیلاک، پاکارد یا پیرس آرو نبود. موتورها همان کرایه چهار سیلندر مورد استفاده خواهر ج.

کابل مخابراتی

از جمله پیشرفت های قابل توجه تر، تعویض 3.0 V-6 در سال 1989 برای واحد 160 اسب بخاری تر "3300" بود. اما با 4.1 V-6 استاندارد خود سنگین‌تر و کندتر بود (برای اکثر نمونه‌ها نصب می‌شد، اگرچه توربو 3.8 ظاهراً در دسترس بود) و تعداد کمی از خریداران را با قیمت 25000 دلار بیشتر یافت. فیس لیفت ملایمی برای سال 84 وجود داشت، و یک موتور اختیاری 350 V-8 ساخت اولدز تا سال 82 ارائه شد، اما V-6های توربو و غیر توربو در تمام مدت در دسترس بودند (آخری 4.1 لیتری جدید از سال 81 بود). یک 350 Olds دیزل V-8 (جانوری دردسرساز، و بنابراین به ندرت سفارش داده می شود) و انتخاب کوپه استاندارد و نوع T بود.

سیم و کابل افشان

در بیوک، این طراحی جدید GM10 با محرک جلو یا بدنه W جایگزین رگال محرکه عقب شد، اما «نشانه‌های» ظاهری را حفظ کرد تا به وضوح بیشتر از Pontiac Grand Prix و Olds Cutlass Supreme متمایز شود. بیوک نتوانست با نام محبوب Regal به روش اولدز با Cutlass معامله کند، بنابراین این خودرو به زودی فقط به سامرست تبدیل شد.

البته، Ragtop Riv با E-body 86 مرده بود، که برای یک خودروی 4 سرنشین کاربردی در فرم کانورتیبل بسیار کوچک به نظر می‌رسید (البته بیوک بعداً نمونه‌ای از چنین خودرویی را نشان داد). جالب‌ترین توسعه دهه 80 ریویرا ظهور اولین کانورتیبل آن بود که در اواسط سال 1982 تعظیم کرد. تبدیل کوپه‌ای که توسط یک پیمانکار خارجی انجام شد، دکلی زیبا بود، نسبتاً محکم برای یک دراپ‌تاپ و لوکس مانند هر ریو.

phase control هرگز چنین دسته سیمی را خارج از جعبه های برق ایجاد نکنید. سیستم‌های ایمنی بهتر (از جمله فناوری جلوگیری از تصادف)، پانل‌های بدنه سبک (مانند استفاده از آلومینیوم) و سیستم‌های پیشرفته اطلاعات سرگرمی همگی برای عالی ساختن خودروهای خوب به کار گرفته شدند. بیوک N-body شروع خوبی داشت. چهار درهای همراه N-body برای سال 86 تحت Skylark وارد شدند و آخرین مدل های X-body را تکمیل کردند. سامرست دو سال بعد به Skylarks تبدیل شد.

بیشتر مهندسی اولیه J-car در سامرست رگال 1985 ظاهر شد، یک ناچ بک دو در که خبر از ورود بدنه N جدید جنرال موتورز می داد. اترنت به دلیل کاهش هزینه سخت افزار مورد نیاز برای پشتیبانی از آن و همچنین فضای کمتر پنل مورد نیاز آن، محبوبیت زیادی به دست آورده است. Quad-4 با 150 اسب بخار قدرت سالم حتی در لحن اولیه ملایم، وعده های زیادی را می داد.

کلید اتوماتیک

جمع آوری آب باران در ظروف با استفاده از چیزی به سادگی کوزه های شیشه ای یا حتی سطل ها و بشکه ها آسان است. منطقه بندی سیستم بسیار ساده است. سخت‌افزار نصب، سیم‌کشی، جعبه‌های اتصال، تجهیزات زمین، حفاظت در برابر جریان اضافه، قطع‌کننده‌های DC و AC و سایر لوازم جانبی را داخل آن بیاندازید تا برای خود یک سیستم داشته باشید. مردم نه تنها از این دستگاه های سیستم مدیریتی برای تولید صنایع، بلکه در محل زندگی خود نیز استفاده می کنند.

سیم و کابل

آنها آنقدر مهم هستند که در چندین مکان در یک موتور یافت می شوند. دومی، در ابتدا 1.8، همچنین به عنوان یک نسخه توربوشارژر قوی تر از سال 1984 ارائه شد. هر دو برای سال 87 به 2.0 لیتر افزایش یافتند و پس از آن موتور منفجر شده لغو شد. با کوپه پایه و لوکس، EXP برای سال 87 به زیر 26000 کاهش یافت، سپس در سال 1988 به عنوان یک شرط بد کنار گذاشته شد، اگرچه این امر فضای خط مونتاژ را برای اسکورت های معمولی آزاد کرد.

کلمه پایانی Secret Of Automatic Key

سال بعد ارگونومی منطقی تری را برای همه Skylarks به همراه داشت، به علاوه نسخه لوکس جدید چهار در و کوپه Gran Sport. جنرال موتورز که با خودروهای J فهمیده بود که تعداد زیادی از کلون‌های شرکتی باعث از بین رفتن آبگوشت فروش می‌شود، جنرال موتورز برای سه کوپه سایز متوسط ​​سال 1988 به استایل شخصی‌تر بازگشت.

مدیر توسعه کسب و کار / نماینده فروش / مدیر فروش قابل جابجایی به East Grinstead تا 40000 پوند، به علاوه طرح کمیسیون. بیوک نسخه کانورتیبلی مانند Chevy و Pontiac دریافت نمی کرد، اما سبک های ناچ بک دو و چهار در خود را به اضافه واگن های 5 در از سال 83 و یک کوپه "فست هاچ" از سال 86 ارائه کرد. تایپ های T اجتناب ناپذیر برای سال 83 وارد بازار شدند – ابتدا دو در ناچ بک و سپس کوپه های فست هاچ نیز.

تبریک می گویم! تابلو برق شما (آیا) در آستانه توقف بودن مرتبط است

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تابلو برق لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما