یوتیوب دیگر ویدیوهای دوست نداشتنی عمومی را نمایش نمی دهد

[ad_1]

یوتیوب در تلاش برای ساکت نگه داشتن کاربران یوتیوب و جلوگیری از آزار و اذیت، رسما اعلام کرد که دیگر ویدیوهای ناپسند را برای عموم نمایش نخواهد داد. البته دکمه دیلایک همچنان روی پلتفرم خواهد بود و کاربران می توانند از آن استفاده کنند، اما آمار نپسندیدن فقط برای مدیران کانال قابل مشاهده خواهد بود.

به گفته یوتیوب، سرویس پخش ویدئوی جدید برای جلوگیری از حملات یا آزار و اذیت تولیدکنندگان محتوا توسط کاربران و برای “ترویج تعامل محترمانه بین کاربران و سازندگان” راه اندازی شده است.

البته این اولین بار نیست که خبر این تغییر منتشر می شود. اوایل سال جاری، یوتیوب اعلام کرد که در حال آزمایش حذف گزینه‌های دوست نداشتنی است. با این حال، نمایش ندادن تعداد ویدیوهای ناپسند ممکن است برای کاربران دشوار باشد، زیرا بسیاری از کاربران ویدیوهای مورد نظر خود را بر اساس تعداد لایک و نپسندیدن انتخاب می کنند.

دوست نداشتن

یوتیوب در پست وبلاگ خود تأیید کرد که با آزمایش این ویژگی، افراد کمتری از این دکمه برای آزار و اذیت سازندگان محتوا استفاده می کنند. البته، این رفتار همچنان می تواند توسط برخی از بینندگان ادامه یابد، زیرا تولیدکنندگان همچنان می توانند تعدادی از ویدیوهای ناپسند را تماشا کنند.

مت کاول، خالق محتوای یوتیوب، در یک ویدیوی کوتاه توضیح می دهد: «اگرچه در ابتدا تصور می شد لایک و دوست نداشتن راهی آسان برای بینندگان است، برخی از کاربران از آنها به عنوان یک بازی برای شمارش اعداد استفاده می کنند. ویدیو را گسترش دهید

برخی دیگر از شبکه های اجتماعی به کاربران خود اجازه می دهند تا معیارهای خاصی را از مردم پنهان کنند. به عنوان مثال، اینستاگرام قبلاً این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود که تعداد لایک ها را با علامت دادن نگرانی های رسانه های اجتماعی در مورد داده های کاربران خود پنهان کنند.

همچنین بیشتر دیلایک های ثبت شده مربوط به ویدیوی YouTube Rewind 2018 است که اکنون 19 میلیون کاربر روی دکمه Dislike این ویدیو کلیک کرده اند. ظاهرا یوتیوب با آخرین تغییر خود، علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان محتوا، قصد دارد آمار ویدیوهای خود را از چشم سایر کاربران پاک کند.

ظاهراً این تغییر به مرور زمان برای برخی از کاربران فعال شده است، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا همه کاربران تعداد ویدیوهای ناپسند را پنهان کنند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما