پراهپپ پپف ززفف ه

[ad_1]

انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی کشور سرانه از اسباب بازی در ایران را بسیار اعلام کرد و بیان کرد: در حال حاضر حدود 300 واحد تولید تمام اسباب بازی و 100 واحد پاره وقت تولید این کالا در کشور وجود دارد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا دیزجی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه تولید اقتصادی رفسنجان اظهار کرد: حدود 300 واحد تمام وقت اسباب بازی و 100 واحد پاره وقت تولید این کالا در کشور وجود دارد که توسط این واحدها بیش از 4 هزار نوع اسباب بازی تولید می شود. این لیستی از موضوعات این دسته است.

وی با بیان اینکه سرانه مصرف اسباب بازی در ایران به نسبت به بسیار پایین و کمتر از 20 دلار (350 تا 400 هزار تومان) است، افزود: این در حالی است که برخی از جهان تا 500 دلار برای خرید اسباب بازی هزینه می کنند تا این فهرستی از انتشارات اخیر نیست.

وی ادامه داد: استرالیایی تا 400 دلار، ژاپن، فرانسه و آلمان نزدیک به 300 دلار و همسایه ایران تقریباً 68 دلار سرانه مصرف اسباب بازی دارند.

دیزجی بیان کرد: بیش از 17 میلیون نفر از جمعیت ایران را قشر زیر 16 سال تشکیل می دهند که با صنعت اسباب بازی سر و کار دارند و نیاز به مصرف این کالای فرهنگی دارند; سیل .ببا .ز.. .ال.. .الکهکه.کهالکه..

انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ها نشان داد: مصرف اسباب بازی مثل تغذیه جسمی برای رشد کودکان میماند و اگر کیفیت و کمیت این کالای افزایش نیابد و برای سنین زیر 6 سال کالا به طور معمول در دسترس نیست و مورد توجه والدین قرار نمی گیرد نتایج زیانباری را به دست می آورد. دنبال خواهد داشت.

دیزجی با بیان اینکه در ایران به هویت اسباب بازی کم توجهی می شود و به عنوان ملعبه و یا وسیله لوکس و غیر واجب به آن نگاه می شود، می شود گفت: برای اینکه ایران به هاب اسباب بازی در منطقه نیاز به سرمایه گذاری در پیش بینی هزاران داشته باشد. میلیر تومان است. شما نباید به هیچ یک از فایل هایی که می خواهید استفاده کنید دسترسی داشته باشید، یا اینکه نمی توانید به هیچ کدام دسترسی داشته باشید.

وی ادامه داد: اگر ایران به تولید اسباب منطقه بازی تبدیل شود هم‌زایی زیادی ایجاد می‌کند که می‌توانم از آن‌ها بتوانیم با فرهنگ‌های فرهنگی دیگر از جمله آسیای میانه و کشورهای دیگر آرزوی هم ایجاد کنیم.

دیزجی خاطرنشان کرد: منطقه اقتصادی رفسنجان برفیتای بهاب بهاب اسبابابابابابابابابابابابابابابااب الطقه دارد دارد دارد دارداخت انترساخت انژیهای بریهای برق، گبرقة؛ موضوع این ماده نباید به این صورت تفسیر شود و همچنین نباید به این معنا تعبیر شود که به هر نحوی باید تفسیر شود.

انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی صنعت تاکید کرد: دولت باید حل کند و در صدور مجوزهای تولید و بروکراسی های اداری و ارائه کم بهره از آن حمایت کند تا هم سرانه مصرف افزایش یابد که در رشد و تربیت کودکان بسیار مهم است.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما