کارت پستال های ورزشی کرواسی کرواسی

[ad_1]

مدیرکل حمل و نقل و حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که آخرین پروتکل های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با همه افرادی که میخواهند در این ایام و تا پس از سال جدید از حمل و نقل عمومی استفاده کنند. این کارت باید دارای پتو و نشانگر زیستی با پتو باشد.

به گزارش ایسنا، داریوش باقرجوان درباره آخرین پروتکل ها و تعریف های محدود شده حتماً برای سفرهای نوروزی انجام می شود، اظهار داشت: همه مردمی که می خواهند در ایام نوروز از حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرشان استفاده کنند، باید کارت واکسن را برای سفرهای نوروزی انجام دهند. میزبان پایگاه داده بر اساس تعداد کاربران ذخیره شده و تعداد پیش فرض کاربران است.

وی اضافه کرد: مردم در هنگام استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی اگر شاهد بروز عوارض به ویژه در حوزه پروتکلهای بهداشتی بودند، می توانستند با سامانه تلفنی 141 سازمان راهداری یا سامانه پیامکوتاه 2000141 ارتباط برقرار کنند و شکایتهای خود را اعلام کنند که در این صورت با متخلفان برورد جدید خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: افراد به محض اینکه شکایت خود را اعلام می کنند از آنها اطلاعات مورد نیاز دریافت خواهد شد و پس از آن به این افراد کد رهگیری دارای شناسه های تشخیص داد تا نتیجه را به آنها برساند. من دوستشان دارم.

باقرجوان اظهار کرد: ستاد مرکزی ابلاغی پروتکل های ملی مقابله با سفرهای مسافرتی با اتوبوس، مینیبوس و سواری های کرایه پلاک عمومی خواهد شد، پایانه های مسافری و مدیریت آن با شهرداری ها است، اما از لحظاتی که مسافر میخواهد از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کند. نظارت، کنترل و مدیریت با سازمان راهداری است، بنابراین علائم ظاهری همه افراد قبل از سوار شدن، بررسی می‌شوند و به توصیه می‌کنند در مواردی که بیماری‌ها به هیچ وجه پایانه‌های مسافری مراجعه نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: در مواردی که یک مسافر دارای علائم ظاهری و مشکوک به سواری سواری و حمل و نقل عمومی مرتکب می شود و با او برخورد می شود و توصیه می شود که در اولین ایستگاهی که مسافر می تواند آن را از وسیله نقلیه منتقل کند. نام محل همان نامی است که به مردم آن سرزمین داده شده است.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما