چرا لمسه تایل من بهتر است از شما

یکی از اصلیترین اصول طراحی دکوراسیون منزل این است که هرگز کار خرید لوازم موردنیاز برای دکور کردن خانه را با خرید مبلمان شروع نکنید. بهتر است خرید مبلمان را به بعد از خرید عمده لوازم موردنیاز موکول کنید. خرید لوازم و قرار دادن آنها در منزل جلوی دست و پای شمارا میگیرد و خود لوازم نیز آسیب میبینند. اتاقها میتوانند سنتی، مدرن، رسمی یا آرام باشند و ازلحاظ بصری طبع رنگی که در طراحی آنها به کار میرود، گرم یا سرد باشد. از جمله خاصترین مدلهای جلو مبلی شیشهای میشه مدلهای تمام ­شیشه­ خم ، شیشه به روی پایه چوبی یا فلزی و غیره رو نام برد. استفاده از فرشهای دستباف و اصیل ایرانی، ظروف و لوازم تزئینی عتیقه، استفاده از پشتی، لوازم دکوری و شلوغ، پارچههای ساتن و مخمل و استفاده از صنایع دستی مانند میناکاری، خاتمکاری و غیره همه و همه نمادهایی از این سبک دکوراسیون هستند. در این سبک که از نمونههای اصیل اروپایی است، شاهد مبلمان و سرویس چوب سلطنتی و کلاسیک، اشیای دکوری گرانقیمت، وسایل عتیقه، فرش ایرانی، فضای شلوغ و تابلوهای زیاد هستیم.

برای اینکه بدانید دکوراسیون داخلی واقعا چیست و چه کاربردی دارد ، لازمست از کسانی که به این کار اشتغال دارند چیزهایی بدانید. برای داشتن دیزاین داخلی منزل شیک و کاربردی باید در طراحی دکوراسیون همه قسمت های منزل حساسیت لازم را به خرج داد. مهم ترین ویژگی های این سبک دکوراسیون استفاده از پالت های رنگی خنثی، لامپ های رشته ای، مبلمان تغییر کاربری داده شده، استفاده از منسوجات طبیعی در فضاهایی با سقف بلند اشاره نمود. موضوع طراحی دکوراسیون داخلی آنقدر مورد توجه قرار گرفته که به یکی از رشته های دانشگاهی هم تبدیل شده و امروزه طرفداران فراوانی هم دارد. از پارچه های بافت دار به جای مبلمان سنگین استفاده کنید تا فضا ی اتاقتان بیش از حد کوچک نشان داده نشود.

حالا که بحث آینه شد، باید گفت که آینه های قاب دار برای این سرویس بهداشتی ها بهترند. ترکیبات بسیار زیبا و جذابی در این دستهبندی را میتوان یافت، ازجمله آبی و سفید، صورتی و سفید، بنفش و سفید، زرد و سفید و حتی ترکیب چند رنگ یا مبلمان طرح دار و رنگی با رنگ سفید. نکته مهم دیگر این است که این تناسب و تعادل باید در ترکیب رنگها، دیوارپوش (مثل کاغذدیواری)، کفپوش، مبلمان و دیگر اجزای خانه هم رعایت شود. بهترین سبکهای طراحی داخلی انتقالی در ترکیبات غیرمنتظره تعادلی ایجاد نموده و درعینحال به فضایی آرام و گرم در خانه ایجاد میکنند. در سال 1905 السی دی ولف مسئول طراحی دکوراسیون داخلی کلونی کلاب در خیابان مدیسون نیویورک شد. دکوراسیون سنتی ایرانی و معماری ایرانی از جمله هنرهای با اصالتی است که در جای جای زندگی و در کوچه و بازارهای قدیمی احساس می شود.

این سبک تفاوت چندانی با سبک مینیمال ندارد و خیلیها این دو گزینه را به جای هم به کار میبرند. در سبک مدرن دکوراسیون داخلی منزل از وسایل مدرن که جای کمی میگیرند، زیاد استفاده میشود. گیاهان را هم برای افزودن کمی روح وزندگی بی افزایید و بهاینترتیب همهچیز را هماهنگ کردید! در اکثر المان و عناصر این سبک یک حس خامی ناقص وجود دارد و مشاهده چوب، آجر و داکت ها کمی غیر معمول به نظر می رسد. این سبک از مبل به صورت یک نفره، دو نفره، سه نفره قابل ساخت بوده است و با توجه به سلیقه شما در دکوراسیون داخلی منزل شما قرار می گیرد.

راز داشتن دکوراسیونی جدید و زیبا در خانه توجه به نکات اصولی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است در ادامه این مطلب ایده های کاربردی و مدرن برای طراحی داخلی خانه های ایرانی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم. فقط گل و گیاهانتان را روی طاقچههای مدل نردبانی قرار دهید و دیگر شما آماده شروع کار هستید! اگر جهت تغییر دکوراسیون منزل به دنبال شرکتطراحی و دکوراسیون داخلی حرفه ای هستید با هوم سرویز همراه شوید. جالب است بدانید که اگر در حال حاضر از دکوراسیون داخلی خود راضی نیستید، همیشه امکان بازسازی دکوراسیون داخلی وجود دارد. بهتر است بدانید این سبک جز سبک هایی می باشد که گل و گیاه جز اصلی ترین قسمت آن می باشد.

مثلاً اگر میز ناهارخوری ۶ نفره چوبی میخواهید باید بدانید که حداقل و حداکثر هزینهای که برای آن میخواهید بپردازید با توجه بهکل مبلغ چه میزان است؟ حتی اگر زیبا ترین و گران ترین وسایل را برای دکوراسیون فضای خانه تان تهیه کرده باشید ولی علم چیدمان آن را نداشته باشید، قطعا در زیباسازی فضای داخلی منزلتان موفق نخواهید شد. برای برخورداری از مشاوره دکوراسیون خانه خود یا سفارش کار تغییر یا بازسازی دکوراسیون خود با کارشناسان رامسین تماس بگیرید. همه چیزهایی که در اطراف ما وجود دارند دارای بافت هستند که این بافت می تواند، صاف و یا خشن باشد. به عنوان مثال پنجرهای در هال و پذیرایی که پرده و نور خوبی دارد، تبدیل به یک نقطه کانونی میشود و مبلمان و دیگر اثاثیه به صورت منظم و متقارن اطراف آن چیده میشود. هنگامیکه نقطه کانونی را پیدا میکنید، اطراف آن تزئین کنید و از رنگ اصلی آن در عناصر بقیه اتاق استفاده کنید. در این دکوراسیونها خبری از رنگهای پُررنگ نیست و بیشتر از رنگهایی چون خاکستری، سفید، مشکی و دیگر رنگهای ملایم و روشن همچون صورتی، آبی و نسکافهای استفاده شده است.

حال ممکن است مبلمان به شکل ال باشد و یا یک ست کامل و تا مرز آبی رنگ، میتواند ادامه پیدا کند. یک سِت دونفره از آن می تواند فضای شما را رمانتیک و رویایی کند. همچنین پیمانکاران و ساختمان سازان به این پی برده اند که آگاهی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی نقش به سزای در صرفه جویی فضای ساخت دارد به این صورت که، حتی اگر فضای کوچکی برای ساخت در دسترس باشد با طراحی و چیدمانی مناسب میتوان آن را به فضایی دلپذیر و زیبا تبدیل کرد. حتی اگر کسی سبک سنتی ایرانی را برای چیدمان منزل خود انتخاب نکند بسیار بعید است علاقه ای به این چیدمان منزل ایرانی نداشته باشد. تایل چرمی و پارچه ای – تایل لمسه چرمی و پارچه ای در فضاهای داخلی با رنگ های مشکی استفاده شده در خطوط جزیی از فضای داخلی مانند سنگ های مشکی استفاده شده روی کنسول های تزیینی و دستگیره های درب و اثاثیه منزل مشکی رنگی همانند پیانو رویال مشکی هماهنگی و زیبایی منحصربفردی ایجاد می نماید.تایل چرمی و پارچه ای – تایل لمسه چرمی و پارچه ای در این فضا باعث هر چه زیباتر شدن اشیاء و خطوط جزیی مشکی می گردد.

چرم های مصنوعی، پارچه های مخلمل و جیر، ابرهای آکوستیک اسفنجی دورو صاف، گل میخ های ریز و درشت ساده و سیاقلم، دکمه های پولکی از جنس چرم مصنوعی یا پارچه و نوارهای ثرمه مبلی از جمله مواد لمسه درب و دیوار محسوب می شوند. یکی از پرطرفدارترین دکوراسیون های داخلی سبک نئوکلاسیک است. این نقطه جایی از خانه است که وسایل را متناسب با آن میچینیم. رنگ دیوارها و طرح دیوارپوشها و حتی کفپوشهای خانه تاثیر بسیار زیادی در جذابتر شدن دکوراسیون داخلی منزل دارد. تایل چرمی و پارچه ای – تایل لمسه چرمی و پارچه ای در محیط های داخلی که با رنگ سبز روشن طراحی میشوند باعث آرام بخش تر شدن فضای داخلی می گردد ولی معمولأ در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل از تنالیته ای از طیف رنگ سبز مثل زیتونی سبز دریایی روشن و تیره و سبز دودی و سبز کبریتی تیره استفاده می گردد. انواع میز نهارخوری استیل، در دو رنگ طلایی و نقره ای ساخته می­شود که با هر تم رنگی در دکوراسیون سازگاری دارد.

برای این کار میتوانید از نور طبیعی خورشید که از پنجرهها عبور میکند یا لوستر، چراغهای سقفی و انواع آباژور استفاده کنید. مبلمان مدرن یا کلاسیک، رنگ مبلمان، طرح و جنس مبلمان از مهمترین عواملی است که در خرید انواع مبلمان اداری مدرن باید لحاظ شود. بنابراین انتخاب فروشگاهی مطمئن از اصول اولیه یک خرید رضایتبخش است. در سالها 1850 تا 1860 بازار خرید و فروش لوازم خانگی گسترش یافت. زمانی که تعداد و اندازهی ساختمانهای تجاری گسترش یافت، مغازهها قسمتی از فضای خود را برای تبلیغات به شکل خاصی دکوربندی کردند. یکی از ابزارهای قدرتمند تبلیغات درست کردن ماکت اتاق با دکوراسیون داخلی برای دیدن عموم در نمایشگاههای بینالمللی بود.

تحقیقات زیادی درباره مسائل روانشناسی و ایده های دکوراسیون داخلی انجام شده و نتایج به اثبات رسانده اند که اکثر مردم احساس می کنند سلامت عاطفی آنها تحت تاثیر فضای اتاق خواب یا فضای زندگی آنها خواهد بود. اشاره کرد. در حالت کلی مبلمان فضای زیادی را در منزل اشغال می کنند از این رو می توان گفت رنگ آن ها حدود 30 درصد از فضا را تشکیل می دهد. این کتاب باعث ایجاد سبک جدیدی در طراحی دکوراسیون داخلی شد و طرفداران بسیاری نیز پیدا کرد. کتاب The Decoration of Houses نوشته ادیث وارتون تاثیر زیادی بر توسعهی حرفهی دکوراسیون داخلی در آمریکا داشت. در این کتاب نویسنده سبک ویکتوریایی برای دکوراسیون داخلی را تقبیح میکند. این سبک یکی از شادترین و زیباترین نمونهها است و البته شلوغیهای خاص لمسه تایل خودش را دارد. در دکوراسیون داخلی منزل در سال ۲۰۲۰ نکات مهمی همچون انتخاب نقطه کانونی، ایجاد زمینه مکالمه افراد و همچنین جریان حرکت افراد در نظر گرفته شده است. بیشتر افراد علاقه زیادی به استفاده از رنگهای شاد در دکوراسیون داخلی دارند اما اصلاً با قوانین دکوراسیون رنگی و شاد آشنایی ندارند.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما