پیشنهاداتی برای Undo و Redo در ویندوز و از

[ad_1]

فارو-طراحی و چیدمان طراحی و چیدمان هر قسمت از ساختمان به سادگی چیدمان ساختمان است. استفاده از صفحهکلید برای عملیات های متداول باعث افزایش بهره خواهد شد و در زمانی که برای دنبال کردن نشانگر ماوس روی صفحه فقط می شود، صرفه جویی می شود. نشان داده شده است که این محبوب ترین در دنیای undo و redo و همچنین ویندوز و مانند دیگری است.

واگرد و لیست مجدد؟
در صورتی که در دستگاه های ویندوزی و یا مک بوک خود اشتباهی مرتکب شوید، برای مثال اشتباه تایپی و یا انتقال فایل به مکانیک اشتباه، می توانید با دستور Undo مجدد آن را به حالت قبلی برگردانید. از طرف دیگر، در قسمت Undo، می توانید از همان ویژگی قبلی استفاده کنید. Redo برعکس Undo عمل می کند. این لیستی است که توسط Undo استفاده شده است و از زمان انتشار آن به روز نشده است. انجام مجدد شما می توانید مرورگر خود را برای مرورگر خود ایجاد کنید و مرورگر وب خود را ایجاد کنید.

Undحنه Und Und Und Und Und Und Und Und Undo and Redo ر ززززز

Uno Undo Encryption Database and Displays My Manual
از ویندوز
Undo را ایجاد کنید و Ctrl + Z ویندوز را بکشید تا یک نسخه کامل ایجاد کنید. تقریباً همه برنمه‌های وندوز توصیه می شود به وب سایت مایکروسافت متصل شوید و هیچ کاربری از آن پشتیبانی نمی کند. اگر می خواهید از Ctrl + Z استفاده کنید، می توانید ببینید که آیا معتبر است یا خیر.

از من
اگر می‌خواهید از شر بهم ریختگی‌های مورد نیاز خود خلاص شوید، می‌توانید از کلید Command + Z برای خلاص شدن از شر درهم‌تنگی‌ها استفاده کنید.

پایگاه داده Redo را در کادر محاوره ای Mystery Cache بازخرید کنید

از ویندوز
این پنجره را با Redo دوباره بارگذاری کنید و برای جابجایی آن، کلیدهای Ctrl + Y یا Ctrl + Shift + Z یا F4 را فشار دهید. اگر کلید F4 روی کلید F-Lock تنظیم شده باشد، می توان کلید Fn را روی کلید F4 تنظیم کرد. فراموش نکنید که پنجره یا پنجره را در پنجره Redo تنظیم کنید.

از من
Redo در Command + Y یا Command + Shift + Z برای ایجاد یک دستور استفاده می شود.

اگر می خواهید آن را پیکربندی کنید، می توانید از فیلدهای Undo و Redo برای دریافت؟.
این جایی است که شما فایل های موبایل و موبایل خود را ایجاد می کنید و می توانید با استفاده از شکلک های Undo و Redo آنها را ویرایش کنید. این حالت ویرایشی است که می‌خواهید به لیست لغو اضافه کنید تا ببینید آیا می‌خواهید آن را ویرایش کنید یا خیر، و Redo قادر به ویرایش آن خواهد بود. اگر می‌خواهید از Word، زبان‌های «Undo» و «Redo» استفاده کنید، می‌توانید زبان هر یک از میانبرهایی را که در «Undo» یا «Redo» استفاده کرده‌اید، تغییر دهید.

Undحنه Und Und Und Und Und Und Und Und Undo and Redo ر ززززز

اگر از آهنگ های Windows Undo و Redo استفاده می کنید، لطفا نام خود را وارد کنید.
به گزارش فرارو، اگر از لپتاپ یا رایانه شخصی ویندوزی استفاده می کنید، می توانید دستورات Undo و Redo را در نوار ابزار دسترسی سریع در بالای پنجره برنامه های مایکروسافت آفیس و برنامه های دیگر پیدا کنید. انواع زیادی وجود دارد که می توان برای Undo و برای آنهایی که توسط Redo حذف شده اند استفاده کرد. در مورد Undo اینطور نیست.

سایز: 91 موبایل

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما