ویژگی های سیستم عامل آینده iOS 16 فاش شد!

[ad_1]

فارو- اپل همانند سال های گذشته میزبان کنفرانس WWDC22 در ژوئن امسال خواهد بود. در این مراسم، این شرکت به طور رسمی از iOS 16 رونمایی خواهد کرد.

به گفته فارو، یکی از مخبران به نام @LeaksApplePro اخیراً طرحی از سیستم عامل شبیه به iOS 16 را به اشتراک گذاشته است. طبق عکس های منتشر شده، ویجت های iOS 16 عملکرد بهتری خواهند داشت.

IOS 16 دارای اجزای تعاملی بیشتری با ویژگی هایی است که اپل آن را InfoShack نامیده است. با این ویژگی‌های جدید، کاربران می‌توانند مستقیماً از دسکتاپ به اطلاعات تماس دسترسی پیدا کنند، روشنایی صفحه را تنظیم کنند و حتی چراغ قوه را مستقیماً روشن کنند.

ویژگی های IOS 16 لو رفت!  // ویرایش

بر اساس گزارش‌ها، ویجت فشرده‌تر «InfoShack» نیز در حال توسعه است و هنوز مشخص نیست که کدام ویجت اپل منتشر خواهد شد. با این حال، iOS 16 قطعاً عملکرد غنی تری را برای بهبود تجربه کاربر ارائه می دهد. گزارش های قبلی ادعا می کنند که iOS 16 تغییرات بزرگی ایجاد می کند و از مدل های خاصی پشتیبانی نمی کند. بنابراین، iOS 16 باید با بزرگترین ارتقاء سیستم در سال های اخیر همراه شود.

دستگاه هایی که از iOS 16 پشتیبانی می کنند

IPhoneSoft ادعا می کند که iOS 16 قصد دارد پشتیبانی از iPhone 6s، iPhone 6s Plus و iPhone SE را متوقف کند. یعنی آیفون SE 2، آیفون 7 و بالاتر آپدیت iOS 16 را دریافت خواهند کرد البته این خبر هنوز رسمی نیست. اپل iOS 16 را در WWDC 2022 معرفی می کند و سپس لیست دستگاه های پشتیبانی شده توسط این سیستم عامل را اعلام می کند.IPhoneSoft قبلا گزارش های صحیح و نادرست را منتشر کرده است و به دقت در دسته بندی های مختلف رتبه بندی شده است.

برای مثال، دستگاه‌های پشتیبانی‌شده برای iOS 13 و iOS 14 را به درستی فهرست می‌کند. با این حال، گزارش‌های آن درباره ارتقاء ندادن iPhone 6s و iPhone SE اصلی به iOS 15 نادرست بود. اگر گزارش iPhonesoft درست باشد، برای دریافت آخرین ویژگی‌ها، به حداقل تراشه به عنوان حداقل مشخصات سخت‌افزاری نیاز دارد.

ویژگی های IOS 16 لو رفت!  // ویرایش

آیفون 6s و آیفون SE اصلی اولین بار به ترتیب در اواخر سال 2015 و اوایل سال 2016 عرضه شدند. این بدان معناست که آنها به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم را برای بیش از 6 سال دریافت خواهند کرد. اپل همچنین برنامه هایی را برای ادامه پشتیبانی از وصله های امنیتی مهم برای نسخه های اصلی فعلی و قبلی iOS توسعه داده است که عمر مدل های قدیمی تر را افزایش می دهد.

منبع: gizchina

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما