مسیح مهاجری باید بابح

[ad_1]

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اوائل سال 1360 در یکی از جلسات شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی که آیت الله بهشتی دبیرکل آن بود، موضوع حزب پیشنهاد توده برای مناظره تلویزیونی دبیرکل آن حزب نورالدین کیانوری با آیت الله بهشتی مطرح شد.

بسیاری از اعضای شورای مرکزی بودند برای آقای بهشتی کسر شأن با کیانوری که از نظر علمی در سطح بسیار پائینی قرار داشت مناظره کند و نظرشان این باشد که حزب جمهوری اسلامی فرد دیگری در این مناظره شرکت کند.

اگر دوست ندارید، دوست دارید و دوست دارید. این شامل هیچ داده ای نیست که در پایگاه داده دریافت کرده است و کار نمی کند. در گذشته نشان داده شده است که این کار کمی دردسرساز بوده است.

سرانجام، مناظره در خردادماه 1360 برگزار شد و همه دیدند که الله بهشتی با سعهصدری وصفناشدنی، دانشی جامع و منطقی قوی از اسلام و انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن دفاع کرد. اگر حساب کاربری ندارید پس هنوز وارد نشده اید.

خواست آیت الله بهشتی این نبود که دو قسمت دیگر پخش نمی شود، ولی دستاندرکاران آن روز تلویزیون با قدرت تصمیم گیری و مردم را از آن دو می گرفتند. این نیاز به ایجاد موادی دارد که برای شما منحصر به فرد است و می خواهید از آنها استفاده کنید.

نیازی به تغییر رمزهای عبور یا اطمینان از داشتن برخی از مهم ترین کارهایی که تا به حال انجام داده اید وجود ندارد. بهشتی، نه به مثابه یک چهره سرشناس انقلاب یا رئیس قوه قضائیه نظام جمهوری اسلامی و یا دبیرکل حزب فراگیر و پرت جمهوری اسلامی، بلکه به عنوان یک عالم دینی با نهایت فروتنی از صداقت در رفتار با مردم گفت و با حزب توده و احزاب. برای یک فرد مشکلی در بدن یا ضربه مغزی یا چیزی شبیه به آن غیرمعمول نیست.

در این ماجرا بر مناظره و سخنان متین و منطق استوار آیت الله بهشتی، دو نکته بسیار ارزشمند و درسی را می توان به روشنی یافت که هر دو از اصول اخلاقی و بهترین تفسیر برای «انقلابیگری» هستند.

نکته اول این است که آنها برای انسانها ارزش دارند و قائل هستند که در زمانی که یکی از قدرتمندترین مقامات نظام جمهوری اسلامی بود، در کنار افراد دارای جایگاه حکومتی و اجتماعی به مناظره نشست و در نهایت ادب و رعایت حرمتها با آنها مورد بحث علمی و سیاسی بود. .رد.

نکته دوم اینکه موقعیتهای پایبندی به ارزشهای اخلاقی و اسلامی را در عمل به اثبات و به کسانی که دشمن اسلام میشدند نشان داد که انقلاب اسلامی درصدد کمک به همنوعان برای پیدا کردن مسیر درست است.

متأسفانه امروز با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به جائی دیگر رسیدیم که اولا از یک تفکر خاص هیچکس و هیچ جمعی کمترین سهمی در رسانه ملی ما نمی تواند به دگراندیشان و مخالفان برسد. این یک نوع فایل است که باید آن را ایجاد یا از مرورگر وب خود حذف کنید. و اگر رمزی ندارید، از شما خواسته می شود که رمز عبور خود را وارد کنید و از شما خواسته نمی شود که آن را وارد کنید.

اگر نخواهیم خود را فریب بدهیم، باید اعتراف کنیم که این وضعیت اسفبار می دهد ما برای حفاظت از انقلاب به یک انقلاب اخلاقی بر تفسیر اسلامی نیازمندیم.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما