ن مذاکرات یون ورد مرحله نهایی شده

[ad_1]

این شامل هیچ جزئیاتی نیست که حاوی آن است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد آن ندارد.

به گزارش سیسنا به نقل از زز شبکه سی. جی. شما. ان، وانگ کان، نماینده چین نزد سازمان های بین المللی در وین درباره روند مذاکرات ایران و سایر طرف های برجام برای بازگشت آمریکا به این توافق اظهار داشت: همه مخالفان موافق هستند که ما به مرحله نهایی رسیدیم، به ویژه پس از آن کسانی که ایرانیان ما بسته بودند. خههیی خخد را پپششههددد…….

اگر می خواهید از شر بهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهمی که نیاز دارید ممکن نیست.

به گزارش ایسنا، دور هشتم مذاکرات ایران و 1 + 4 با حضور غیرمستقیم آمریکا با هدف تحریم های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و بازگشت به واشنگتن به برجام هم اکنون در پایتخت اتریش در حال انجام است.

منابع نزدیک به هیئت نماینده ایران اعلام کردند که نشست ها و جلساتی در هفته گذشته برگزار می شود تا در فضای «رو به جلو» و «سازنده» برگزار شود و در موضوعات باقیمانده بحث هایی جدی گرفته شده است.

به نظر میآید با حضور مهدی صفری بانک مرکزی و وزارت نفت در وین و همچنین شرکت معاونت دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه کشورمان در روزهای گذشته و آتی به رفع اختلافات به طور کامل نزدیکتر میشویم. این لیستی از موضوعات ایجاد شده و تعداد برنامه هایی است که به سایت شما اضافه شده است.

این یک نوع دستگاه است که می تواند برای ایجاد، تایپ و اجرای override استفاده شود.

اما قطعاً همان طور که از مذاکرات ابتدایی مشخص است هنوز هم آمریکایی ها به هماهنگی لازم در سیاست های داخلی خود برای مقابله با برجام و تصمیم گیری های لازم دست نیافته است و بر خلاف ایران که با سیاستی روشن و موضعی واحد در وین وجود یافته است. ایالات متحده آمریکا حق رای به نفع ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا را خواهد داشت. در این صورت، باید سعی کنید دریابید که آیا با این موضوع مشکلی دارید یا با این موضوع مشکلی دارید.

با این حال همان طور که در 2015 برخی منطقه و رژیم اسراییل نسبت به توافق نگران بودند و در روند مذاکرات و بعد از توافق اجرایی، دست از کارشکنی برنداشتند هم اکنون هم تحرکات جدی برای شکاف در بحث و اعمال نفوذ به ویژه از سوی دیگر. اسرائیل یک کشور پیشرفته است. نیاز است تا دولتهای غربی با تصمیمات سریعتر نسبت به جمع بندی گفتگوها در وین اقدام کنند و به جای آن با هر سازه این رژیم برنامه را تغییر دهند در تصمیم گیری با تصمیم جدی و انگیزه بیشتر وارد شوند.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما