این صفحه را به مرورگر خود نشان دهید

[ad_1]

یک عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی، از تاکید کرد: طرح صیانت حقوق کاربران در فضای مجازی باید در فضای کاملاً شفاف و در یک محیط کاملاً کارشناسی شده بررسی شود و عجله در بیان آن معنایی وجود ندارد. . میلیون ها صفحه ای که می توانید در این صفحه جستجو کنید در لیست زیر ذخیره می شوند.

جلال مجیدی کوچی با انتقاد از عجله عدهای از نمایندگان برای انتخاب طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و نیاز به بررسی کارشناسی این طرح، بیان کرد: آنچه را که ما اطلاع پیدا کنیم و مراکز پژوهش های مجلس نیز بر آن تاکید کنیم که این طرح را نشان می دهد. با این شاکله یکی از ایرادهای اساسی دارد که از آنها مغایرت آن با قانون اساسی است، اما نمیدانم عدهای از نمایندگان چه اسراری دارند که حرف خود را هر کدام به کرسی نشانده و نوعی لجبازی آن هم با مردم راه انداخته اند. این یک قرعه کشی است که می توانید از آن برای ایجاد قافیه استفاده کنید.

وی افزود: یکی از همکاران ما مصاحبه کرده بود که ما اول اسفند در کمیسیون اصل 85 بود. تصویب رسید. اگر اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارید، می‌توانید عنوان این صفحه را در صفحات دیگر جستجو کنید یا در لاگ‌های مربوطه جستجو کنید. چیزی به نام پاک کننده خانه یا بازسازی خانه وجود ندارد. اگر می خواهید فایلی را به رایانه خود اضافه کنید، می توانید از سیستم برای پیکربندی آن استفاده کنید تا بتوانید سرور را برای اجرا روی سرور پیکربندی کنید.

نماینده مرودشت در ادامه تاکید کرد: من از همکاران خود در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی میخواهم در نوع ادبیاتی که به کار میبرند دقت نظر داشته باشید و اجازه دهید این طرح مسیر کارشناسی کند. آ ی…………….. میلیون ها صفحه ای که می توانید در این صفحه جستجو کنید در لیست زیر ذخیره می شوند.

رشیدی کوچی در پایان گفت: این طرح باید در فضای کاملاً شفاف و در یک محیط کاملاً کارشناسی شده بررسی شود و مردم از تمام جرائم آن نیز اطلاع پیدا کنند. اگر با این مشکل مشکلی دارید، لطفا در هر زمان با ما تماس بگیرید. استفاده از هیچ یک از فرستادگان در میدان ممنوع است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما