می توانید این بازی را تاریخی کنید (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، پس از پایان یافتن دیدار استقلال و پرسپولیس با احتمال کمی به عنوان حساس ترین دیدار نیم فصل اول در هفته هشتم، بسیاری از سبک بازی تیم های لیگ برتری و دربی پایتخت انتقاد کردند. . ، که به نوعی ویترین فوتبال ایران است، به عنوان نمونه ای از سطح فنی پایین لیگ برتر عنوان شد. استقلال و پرسپولیس تحت تاثیر حواشی و اظهارات جنجالی پیش از بازی، در زمین بازی حرفی برای گفتن نداشتند و 90 دقیقه فوتبال خسته کننده به نمایش گذاشتند.

با گذشت دو هفته از دربی پایتخت، شاهد یکی از حساس ترین بازی های نیم فصل اول بودیم. سپاهان توسط استقلال تهران برگزار شد. دو تیم با همکاری مربیان جوان خود و مدعی ارائه فوتبالی زیبا تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده اند، آنها دیروز به قصد پیروزی در زمین حاضر شدند. برنده این بازی به قله صعود کرد و همین موضوع جذابیت کار را بیشتر کرد. جذابیتی که در بازی سپاهان و استقلال می بینیم در این برهه تاثیر چندانی در کیفیت کار هر دو تیم نداشت و در دقیقه 90 شاهد فوتبال نسبتا زیبایی بودیم.

موقعیت خطرناک گلزنی که هر دو تیم روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، گواه این مدعا است. استقلال و سپاهان تنها 15 دقیقه طول کشید تا بر حساسیت کاذب این کار که تاثیر منفی بر عملکرد فنی آنها می گذاشت، غلبه کنند و پس از کوارتر اول بازی تمرینات ترکیبی خود را برای رسیدن به گل آغاز کردند. به این ترتیب بازی داغتر شد و شرایط روی دروازه خطرناکتر شد. ، اما او در این بازی می توانست بیش از یک گل به ثمر برساند.

فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا که در دوران فوتبال خود یکی از عناصر تهاجمی تیمشان بودند و محرم معمولا نقش سازنده ای داشت و مجیدی گلزن آن بود، در بازی دیروز در چنین شرایطی شاگردان خود را به میدان فرستادند. پاک کردن آنها هیچ برنامه ای برای صفر به صفر شدن ندارند و این بهترین بازی ممکن بین دو تیم بود. این اتفاق همچنین اظهارات اخیر محرم نویدکیا را تایید کرد که گفته بود از تساوی بدون گل متنفر است، حتی اگر مجبور به شکست باشد. در بازی دو تیم از ابتدا تا سوت آخر شاهد چنین طرز فکری بودیم که باعث شد علاوه بر گل نهوی شاهد موقعیت های خطرناک زیادی و صد در صد در دروازه باشیم.

پنج دقیقه بعد از اولین دوندگی ترکیبی سپاهانی ها در دقیقه 12، استقلالی ها با نمایش زیبای تیمی توپ را به محوطه جریمه فرستادند. توپ در نهایت با یک پاس خارجی به جعفر سلمان رسید تا این بازیکن در موقعیت شوتزنی بماند. ستاره آبی ها در این موقعیت ضربه دقیقی به توپ نزد تا ضربه از کنار دروازه راهی اوت شود.

کار تیمی سپاهانی ها با یک پاس کوتاه و سریع برای ورود به اتاق دفاع استقلال اتفاقی بود که شاگردان محرم بارها آن را امتحان کرده بودند و این حرکت که موهای بسیار نادرستی در آن کوتاه شد اولین تلاش آنها بود.

استقلال در اولین دقیقه وقت اضافه نیمه اول قرار بود گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن به خطرناک ترین شکل ممکن به کرنر برخورد کرد. امیرحسین حسین زاده ستاره جوان آبی های لیگ بیست و یکم از سمت چپ پشت محوطه جریمه به توپ ضربه زد. با برشی که انجام داد در مسیر سه گوشه دروازه با واکنش استثنایی کنت راهی کرنر شد تا اختلاف دو برابر نشود.

در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان نیمه دوم باقی مانده بود، استقلالی ها بار دیگر فرصت خوبی برای گلزنی داشتند. برنده ها در دقیقه 46 بازی را تهاجمی شروع کردند و به رختکن رفتند، اما کنت دوباره به عنوان ناجی ظاهر شد. جعفر سلمانی که در نیمه اول تک گل را به ثمر رساند، با چند پاس و دویدن تمرین در زمین جریمه شد. دروازه بان سپاهان ضربه این بازیکن را یکی پس از دیگری مهار کرد.

سپاهانی که در بازی با صنعت نفت نشان داده بود به تمام امکانات برای گلزنی مجهز است و با شوت های راه دور به آستانه میهمان برخورد کرده بود، چند موقعیت گلزنی هم داشت. بازی با استقلال تلاش در پشت محوطه جریمه؛ خطرناک ترین ضربه را در دقیقه 51 دیدیم. جایی که امید نورافکان با یک ضربه دیدنی دروازه حسینی را زد اما توپ در کمترین فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

سپاهانی ها هم برای گلزنی روی کار ایستگاه برنامه ریزی کرده بودند و توانسته بودند به هدف برسند اما با دفاع دیدنی حسینی ناکام ماندند. ضربه سر گئورگی والسیانی از نورافکن، کرنر زیبایی را برای سید حسین حسینی به ارمغان آورد تا دو تیم در نیمه دوم بدون گل به بازی ادامه دهند و با همین نتیجه در نیمه اول از رقبای استقلالی پیش بیفتند.

در هفته های اخیر فرشاد احمدزاده بازیکن نگون بخت سپاهان که در دیدار قبلی مقابل نفت بارها به سمت دروازه رفته بود اما هر بار با ضربه و دروازه بان حریف متوقف می شد، در دقیقه 59 بازی وارد زمین شد. از سمت چپ زمانی که می خواست با یک ضربه پای زیبا دروازه را باز کند جریمه شد و توپ را با اختلاف به اوت فرستاد.

این بار سربازان شانس خود را با کار عمیق و پاس های کوتاه امتحان کردند. که در آن خاص هستند. او در دقیقه 66 خط دفاع استقلال را به خوبی شکست اما باید با مانعی به نام حسین حسینی روبرو می شد. تک پاس سلمان باعث شد حسینی در سمت راست محوطه جریمه استقلال موقعیت خوبی پیدا کند اما دروازه بان آبی ها از زاویه نسبتا نزدیک ضربه را دفع کرد.

استقلالی ها نیم نگاهی به ضد حمله دیدند و با فشار سپاهان گل دوم را به ثمر رساندند که تا پایان بازی ادامه داشت. این تیم از مانور فوق می توانست به گل برسد اما موقعیت خطرناک شاگردان مجیدی در دقیقه 74 روی یک پاس مثلثی زیبا با مهار ضربات کنت توسط مطهری از دست رفت.

آخرین تلاش سپاهان حمله انتحاری و چند جانبه بود، پاس زیبای یاسین سلمانی از شهبازاده را مهاجم سپاهان با ضربه سر در اختیار نورفکان قرار داد. امید در این صحنه از استقلال دفاع کرد اما با یک تکل به موقع متوقف شد. در این لحظه سپاهانی ها ضمن اعتراض به عدم اعلام پنالتی توسط داور، زمینه را برای حمله سریع دیگری از طرف مقابل فراهم کردند. حمله به یک آرایشگر خطرناک

در تمام این حملات و نقشه های تهاجمی؛ این تنها توپی بود که به گل ختم شد. جایی که زستد و سلمانی برای تعیین برنده بازی با یکدیگر همکاری کردند. مهاجم 192 سانتی متری استقلال مانند دیدار قبل از قد خود بهترین استفاده را کرد و بدن به اندازه ضربه سر جعفر سلمان کشیده شد. ملی پوشان استقلال با تشویق پاس و پس از کنترل خوب، ضربه ای بی وقفه به سمت دروازه دومین دروازه بان برتر لیگ فرستادند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما