امروز با حاشیه ها و اخبار بازی عالی زندگی کنید

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، دهمین دیدار لیگ برتر بین تیم های استقلال و سپاهان حساس ترین دیدار این هفته خواهد بود. جدال سخت و سرنوشت ساز دو تیم مدعی قهرمانی امسال که هر دو تیم با هدف کسب تنها 3 امتیاز به میدان آمدند و هیچ یک از دو تیم نمی خواستند بازی را مساوی نگه دارند.

استقلال در نیمه اول سرد و بدون موقعیت گل اول را به ثمر رساند و سپان در نیمه دوم تیم برتر زمین بود و چندین موقعیت گلزنی را از دست داد، با این حال سلمان دو موقعیت تک به تک و طلایی را از دست داد. و مطهری می تواند تکلیف باشد. زودتر برنده را بشناسید و زیاد به هواداران استقلال فشار نیاورید.

اما این بازی که تماشاگران زیادی نداشت با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید. تفاوت های صبح امروز با چند ساعت پس از پایان بازی به شرح زیر است:

21: 40- باشگاه سپان با انتشار این تصویر در صفحه رسمی خود ناکامی این تیم را تاسف بار خواند.


21:30- بابک مرادی پس از پیروزی استقلال این پست را در صفحه شخصی خود منتشر کرد اما دقایقی بعد آن را حذف کرد.


21: 25- فرهاد مجیدی نیز این عکس از مرحوم ناصر حجازی را در اینستاگرامش منتشر کرد. آبی ها به مناسبت پیروزی حجازی از زمین خارج شدند.


20:30- سید حسین حسینی با انتشار این پست اینستاگرامی بابت پیروزی مقابل سپان خدا را شکر کرد.


19: 42- در صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز از عبارت پیروزی اقتصادی برای توصیف پیروزی استقلال استفاده شده است.


19: 36- امین قاسمی نژاد که در کنار ارسلان مطهری و روزبه چشمی یکی از نیمکت نشینان مهم استقلال است، چهره ای خندان روی نیمکت دارد. در این تصویر به نظر می رسد صحبت های قاسمی نژاد با لبخند پرشور ارسلان همراه باشد.


19:33 حسین مرادمند که در دقیقه اول نیمه اول پس از ضربه زدن به فرشاد احمدزاده به ترکیب اصلی بازگشت از ناحیه سر دچار مصدومیت شد.


19:30- مسعود ریگی هافبک فصل گذشته استقلال نیز قبل از شروع بازی به سمت نیمکت آبی پوشان رفت و با مجیدی خوش و بش کرد.


19: 27- آزاده علیرضا رضایی نیز این عکس جالب از لحظات شادی که در کنار سید حسین حسینی دارد را در اینستاگرامش منتشر کرده است.


19:20 رشید مظهری دروازه بان استقلال که در 6 بازی اخیر حتی در لیست این تیم حضور نداشته است با انتشار این خبر پیروزی تیمش را تبریک گفت.


19:06 جورجیا جولیانی، مدافع سپاهان به دلیل کارت زردی که دریافت کرد، دیدار هفته آینده مقابل اسپند را از دست داد.


19:00- سیاوش یزدانی در ادامه فصل خوب خود بازی را خوب شروع کرد.


18: 58- وریا غفاوری کاپیتان استقلال که سومین بازی متوالی خود را باخت امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد. احتمال می رود او از هفته آینده برای تیمش بازی کند.


18: 55- سیاوش یزدانی که پس از پایان بازی روز خوبی را با محمد دانشگر و کوین یاماگا سپری کرده بود، ابراز خوشحالی کرد.


ساعت 18:50– علیرضا رضایی و بهزاد غلامپور با حسینی پیروزی مقابل سپاهان را جشن گرفتند. روز بلو گلر به خوبی گذشت.


18: 45- محرم نویدکیا در پایان بازی با تمجید و ابراز رضایت از سبک بازی تاکتیکی تیمش مدعی شد با وجود شکست مقابل استقلال، شانس خوبی برای نتیجه گیری در استقلال دارند.
مجیدی گفت: از عملکرد همه بازیکنان خود راضی هستیم و آنها امروز توانستند تیم خوبی را شکست دهند.


18:30- استقلال بعد از 16 ماه توانست سپاهان را شکست دهد.


18:20 بازیکنان استقلال با عکسی از مرحوم ناصر حجازی در رختکن جشن گرفتند.


ساعت 18:00 سوت پایان جدی ترین دیدار هفته به صدا درآمد و استقلال به بردی شیرین در لیگ برتر دست یافت. البته برای حفظ آن، آبی ها باید منتظر بمانند تا گرد و آلومینیم متوقف شود.


17: 39- کریستوفر کنت تا دقیقه 75 سه سیو درخشان انجام داد. او دو تک به تک از سلمانی و مطهری گرفت و پاس حسین زاده را در آخرین دقیقه نیمه اول به زیر کمان فرستاد.


17: 36- بازی با گلزنی استقلال تا دقیقه 73 ادامه داشت. مجیدی 3 تغییر و نویدکیا 2 تغییر در ترکیب خود انجام داده اند.


17: 34- سپاهان تیم برتر نیمه دوم زمین بود و چندین موقعیت گلزنی را از دست داد.


17:10- سوت بیژن حیدری در نیمه دوم بازی را آغاز کرد.


ساعت 17:00 وریا غفوری کاپیتان استقلال که نتوانسته بود به دیدار امروز برود، با لباس شخصی وارد ورزشگاه آزادی شد و تصمیم گرفت به همراه یکی از هم تیمی هایش وارد ورزشگاه شود و به همین دلیل دقایقی پشت درب ورزشگاه با ماموران امنیتی صحبت می کرد. .


16:50- تک گل نای در نیمه اول بازی را برای استقلال به پایان رساند.


16: 23- در ابتدای بازی مربیان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند. اما بازی تا دقیقه 20 ابتدای بازی گرم نبود و شاهد یک دیدار بی احساس هستیم.


16:02- بازی با 2 دقیقه تاخیر آغاز شد و بیژن حیدری با سوت آغاز شد.


ساعت 16:00 استقلال و سپاهان تاکنون 31 بازی در ورزشگاه آزادی انجام داده اند که 16 برد برای استقلال و 7 برد برای سپاهان به دست آمده است. 8 بازی دو تیم به تساوی کشیده شد.


15: 55- محمد دانشگر و ارسلان مطهری که در دیدار مقابل پکان گلزنی کردند نیمکت نشینان این دیدار هستند. مطهری در بازی گذشته به عنوان گزینه وارد زمین شده بود اما دانشگر در ترکیب اصلی قرار داشت.


15: 53- قاسمی نژاد، رمضانی و مطهری عناصر تهاجمی روی نیمکت مجیدی هستند. از سوی دیگر مقانلو و رفیع نیز گزینه های طلایی نویدیکیا هستند.


15:49 حسین به دلیل محرومیت در دیدار مقابل مرادمند پکان غایب بود. او امروز به ترکیب اصلی بازگشته است.


15:47. رودی زستد مهاجم خارجی استقلال هنوز برای تیمش گلزنی نکرده است. هواداران این تیم امیدوارند که بازیکن بنین امروز درهای سپان را باز کند.


15: 43- صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به تمجید از سپان مدافع سپان پرداخت.


15:40 ترکیب سپاهان به شرح زیر است. نکته مهم نیمکت نشینی مقانلو است:

کریستوفر کنت، جورجی ولسیانی، عزت الله پورغاز، دانیال اسماعیلیفر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهبازاده

15:38 عارف غلامی مدافع مصدوم آبی ها نیز در ورزشگاه آزادی حضور دارد.


15: 33- استقلال و سپاهان از جمله مربیانی بودند که حداقل در دو بازی حضور داشتند. فقط یوگنی اسکوموروخوف و محرم نویدکیا را می توان با رکورد 100 درصد پیروزی دید.


15:31 – برنامه استقلال برای این دیدار حساس به شرح زیر است. مجیدی تیمش را با سامانه 3412 به میدان فرستاده است.


ساعت 15:30 در تاریخ بازی دو تیم در آذرماه 9 بازی برگزار شد که هر دو تیم 3 برد و 3 مساوی کردند. آخرین بازی دو تیم در 30 دسامبر 2009 برگزار شد که در یک بازی هیجان انگیز به تساوی 2-2 رسیدند. دو فریم جذاب در این بازی هندی دیده نشده استنلی و کانون توجه تیم سابق است.


15: 27- استقلال و سپاهان تا کنون 40 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که آبی های پایتخت 15 برد و اصفهان 14 برد و 11 بازی دو تیم انجام داده اند.


15: 10- تیم استقلال برای این دیدار حساس اعلام شد و تنها تغییر نیمکت نشینی دانشگر و بازگشت مرادمند به ترکیب اصلی بود.

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آغاسی، مهدی مهدی پور، زبیر نیکونفس، سبحان خاقانی، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، امیرحسین حسین زاده و رودی زست.


14: 45- فرشید طالبی در دیدار 60 دو تیم در دقیقه 25 اخراج شد که سریع ترین اخراج تاریخ دو تیم را رقم زد.


14: 38- امیر گاله نویی با انجام 29 مسابقه به عنوان مربی در تاریخ ورزش دو تیم رکورددار است. مرحوم یاوری با 12 بازی پس از کالانوی در رده دوم قرار دارد.


14: 31- نتیجه یک بر صفر با 17 تکرار، بیشترین نتیجه بازی بین دو تیم است. 10 برد برای سپاهان و 7 برد برای استقلال.


14: 23- اگر لئون استپانیان را خارجی بدانید با 6 گل به دو تیم بهترین گلزن خارجی است! این بازیکن اسپانیایی به همراه سید امین موسوی تنها دو هت تریک کننده تاریخ این تیم هستند.


14: 17- محمدرضا خلعتبری و رضا میرزایی از سپاهان و همچنین وریا غفوری و آرش رضاوند از استقلال به دلیل مصدومیت نتوانستند به میدان بروند.


14: 10- تاکنون 21 کارت قرمز از جیب داوران بازی استقلال و سپاهان گرفته شده است که آبی ها 13 کارت و سپاهان 8 کارت. احمد باغبانباشی و فرشید طالبی هر دو از سپاهان دو بار مقابل استقلال کارت قرمز دریافت کرده اند.


14: 02- شصتمین گل دوم آرش افشین برای آبی های پایتخت در لیگ سیزدهم سریع ترین گل به استقلال و سپاهان است.


13: 55- معروف ترین دیدار دو تیم مربوط به بازی لیگ برتر 90-1389 است که در آن 7 گل رد و بدل شد و استقلال با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد. یکی از خاطره انگیزترین جدال های استقلال و سپاهان بود که شاگردان مجلسی در نیمه اول با 3 گل پیش افتادند اما شاگردان کالانوی در 45 دقیقه دوم و آرش برهانی در دقیقه 3 بر 3 به تساوی رسیدند. او در دقیقه آخر بازی با گلی عجیب راه را برای پیروزی هموار کرد که در آن اشتباه نکرد.


13:48 بیژن حیدری در بازی برگشت لیگ نوزدهم یک بار دیدار استقلال و سپان را سوت زد که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید. او در آن بازی به آرش رضاوند کارت قرمز داد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد.


13:40- فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی سه بار به مصاف تیم سپاهان رفته اما دو برد و یک باخت داشته است. اما نویداکیا هم تجربه نیمکت نشینی سپاهان و هم دیدار مقابل آبی های پایتخت را به دست آورده است.


13: 35- استقلال و سپن هر دو سابقه گلزنی در دیدارهای رودررو را دارند. مجیدی 3 گل به حریف و در سمت مقابل نویدکیا 5 گل به استقلال زده است.


13:15 استقلال در دو بازی رفت و برگشت در لیگ برتر (لیگ اول و لیگ هفدهم) و به اصطلاح دوبل، سپاهان را شکست داد. زردپوشان اصفهانی در سه دوره لیگ برتر (لیگ های دوم، هفتم و بیستم) استقلال را هم دوبل کرده اند.


13: 02- سید حسین حسینی مدافع استقلالی ها 10 گل به سپاهان زده است که بیشترین گل را مقابل هر تیمی به ثمر رسانده است.


12:50- استقلال و سپاهان در 38 بازی از 40 بازی اخیر خود حداقل یک گل زده اند. در 17 سال گذشته تنها دو دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.


12: 43- در 10 تقابل اخیر دو تیم، تنها یک بازی با تساوی به پایان رسید، دیداری جنجالی و شناخته شده که زاهدیفر داور خطای هندی، پنالتی واضحی را برای کیروش استنلی اعلام نکرد و استقلالی ها موافقت کردند. تساوی 2-2 با Stramacioni.


12: 35- استقلال و سپاهان در 7 بازی از 9 بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به گلزنی شده اند.


12: 16- در تیم استقلال سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفاوری و عارف غلامی سابقه حضور در سپاهان را دارند اما دو نفر اخیر قطعا امروز بازی نخواهند کرد. مسعود ریگی، سجاد شهبازاده و امید نورفکان در سپاهان وضعیت مشابهی دارند و با پیراهن استقلال راهی سپاهان شدند.


12: 09- دروازه سپاهان در تاریخ لیگ برتر 51 بار مقابل استقلال باز شده و این در حالی است که هیچ تیمی نتوانسته دروازه نماینده طلایی اصفهان را باز کند.


12:05 – گل آیندا پاتوسی به سپاهان در دقیقه 97 جدیدترین گل هر دو تیم است.


11: 59- استقلال 29 شکست مقابل هیچ تیمی در فوتبال ایران نپذیرفته است.


11: 52- باشگاه سپاهان نیز این ویدئو را برای دیدار با استقلال در صفحات مجازی خود منتشر کرده است.


11:50- باشگاه استقلال آنها با این پوستر جذاب و زیبا به استقبال دیدار حساس مقابل سپان رفته اند.


11:45 – ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال:

کریستوفر کنت، امید نورفکان، عزت پورغاز، ژرژ گلسیانی، دانیال اسماعیلیفر، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مقانلو.


11:42 – ترکیب احتمالی سپاهان – استقلال:

سید حسین حسینی – سیاوش یزدانی – عارف آقاسی – محمد دانشگر – زوبر نیکانفس – مهدی مهدی پور – جعفر سلمانی – سبحان خاقانی – امیرحسین حسین زاده – کوین یاماگا – رودی زستد

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما