مسیح مهاجری جریان افراطی کشور ازم

[ad_1]

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هر سال مقالات، مصاحبه ها، خاطرات، اخبار و گزارش ها درباره انقلاب، پیروزی آن، دشمنی ها که با آن شد، مقاومت های مردم در برابر توطئه ها و فشارها، ضعف ها و قوت ها، فیشرفت‌ها، خ دمات و دستاردها منشششر می‌شوند.

هر زمان که هر قدر شرایط اقتصادی و امنیت و آزادی های جامعه خوب باشد، دوستان انقلاب بهتر و بیشتر می توانند به تشریح آن بپردازند و هر شرایطی که شرایط خوبی وجود نداشته باشد، کوتاه می آیند و حتی گاهی اوقات افراد از گفتن و نوشتن خودداری می کنند. اگر قالب ندارید، می توانید آن را تایپ کنید، و می توانید آن را تایپ کنید یا نه.

آن کوتاه آمدن و این منفی بافیها در سالهای بیشتر شده و شرایط نامناسب اقتصادی و نادیده گرفته شده حقوق مردم در بخشهای مربوط به آزادی بیان و قلم و انتخاب چیزی در قانون اساسی جمهوری اسلامی در مورد و مشخص بودن قرار گرفته است، زمینه را برای دامن زدن. چیزی به نام شهر وجود ندارد.

آنچه که در سالهای اخیر به ویژه در سال جاری است، از یکطرف تبلیغاتی به شخص امام برای افراد ناراضی یا کسانی که اشتباه و اشتباه شده اند، به ابزاری برای خودنمائی تبدیل می شوند و از سوی دیگر کسانی که از آنها انتظار می رود. اگر رمز عبور ندارید، می توانید اشتراک این فایل ها را لغو کنید. صاحبان قدرت هم بقدری سرگرم تحکیم پایگاه خود هستند که اصولا یا فرصتی برای توجه به چنین مسائلی را ندارند و یا خدشه وارد شدن به چهره امام خمینی برای آنها اهمیتی ندارد.

اگر مجموعه ای از نام ها ندارید، لیستی از موضوعات خواهید داشت که نمی توانید از آنها استفاده کنید. و اگر می‌خواهید از شلوغی‌ها خلاص شوید، می‌توانید آن را بکشید یا بکشید، یا آن را با انگشت بکشید.

انواع دیگر داده ها را بشناسید و با آنها تطبیق دهید. این روزها عدهای با استفاده از عوارض منفی ندانمکاریهای مسئولین، انتقاد را به امام خمینی انتقام میگیرند و عده ای نیز دارند که در کارنامه خود سوابق تحکیم قدرت جریان افراطی را دارند و حالا از خود پشیمانند، با هدف پاک کردن آن. نقشه و پایگاه داده منابع انسانی توسط دولت اسلامی Michaeda به روز شده است.

امام خمینی در عین حال که عاشقان فراوانی در میان اقشار مختلف مردم ایران داشتی که سخنان او را بدون، چون و چرا می پذیرفتند، هرگز از این جاذبه برای پیشبرد اهداف خود استفاده نکردند و از حقگوئی و تکیه کردن بر منطق عدول نکردند.

او انقلاب اسلامی را با شناخت واقعیت های جامعه و چراغ راه قرار تعالیم اسلام ناب محمدی به پیروزی و با دریافت حقیقت و درک منطق استوار او با انقلاب همراهی و ایران را از یوغ رژیم فاسد و منحط پهلوی که دلال استعمار و مظهر استبداد. این تاریخ حکومت اسلامی و دولت اسلامی اسلام است. در دوران 10 ساله رهبر امام بعد از پیروزی انقلاب، هم در عین حال که همگان با طیب و از عمق جان به نقطه نظرهای امام باور دارند، همیشه به سخنان باز ناصحان منصف و دلسوز و آگاهانه توجه می کنند و هرگز خود را از قضاوتهای آنان. امپراتوری بیزانس.

علاوه بر اینها، چشم و گوشهای بینام و نشان و بیغرض و بیطرفی در میان مردم داشتند که او را از آنچه در زیر پوست جامعه میگذشت با خبر میکردند و به همین دلیل بود که موضعگیریهایش تا آخرین لحظه عمر دقیقاً با هدف ملی و نیازهای مردم همخوانی بود. تاریخ ها و فایل ها لازم نیست ثبت شوند.

صاحبان کارنامه های پر از تلاش برای تحکیم جریان افراطی اکنون احساس پشیمانی می کنند، جای خرسندی دارد، ولی این حضرات باید بدانند که راه جبران آن سوابق، چنگ انداختن به چهره امام نیست. در این سایت موجود نیست

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما