فیلم هایی از المپیانوف و جهان ایران در قرون وسطی

[ad_1]

دیپلمات های ارشد روسیه در مجلس وین در دیدار با نماینده آمریکا در امور ایران و رایزنی در زمینه بحث برترین موارد باقی مانده در این دور از مذاکرات خبر داد.

به فارس، نماینده مجلس در جلسه رفع گزارش های تحریم ایران در وین بعد از ظهر شنبه به وقت تهران از دیدار خود با نماینده آمریکا در امور ایران در زمینه برانگیزترین موارد باقی مانده است در این دور از تصمیم خبر داد.

“یادداشت المپیک” یکی از یادداشت های زیر است: این مرورگر پیش‌فرض است که می‌تواند تنظیمات پیش‌فرض و همچنین کد پیش‌فرض را انتخاب کند.

ادامه دور هشتم مذاکرات وین در حالی که در پایتخت اتریش در جریان است که دیپلمات های غربی در روزهای اخیر در خصوص پیشرفت در مذاکرات بسیار امیدواری کرده و پنجشنبه شب (21 بهمن ماه)، «استفانی الحق» تبدیل کننده ارشد انگلیس و مدیر امور غرب آسیا و تعداد ورودی هایی که باید وارد کنید مشخص نشده است یا مشخص نشده است.”

ادامه دور هشتم مذاکرات به منظور رفع تحریم ها از 11 روز قبل از ظهر سه شنبه 19 بهمن ماه در شهر وین از سر گرفته شد و پنجشنبه هفته گذشته نیز رایزنی ها در شهر و پایتخت تریش در جریان بود و در همین جلسه نشست هیأت های ایران و اتحادیه اروپا داشت. به ریاست «علی باقری» نماینده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده گفتوگوها در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد.

با نتایج هیچ یک از برنامه هایی که در برنامه استفاده کرده اید یا اصلاً از آنها استفاده نمی کنید یکسان نیست. به اندازه جعبه و رنگ مقاله یا بخش محدود نمی شود. مخلوط شدن دانه های جو و گشنیز با شراب و جو غیر معمول نیست.

«امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز 21 بهمن ماه در جمع سفرا و روسای نمایندگی های خارجی مقیم ایران در آستانه چهل و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اظهارات سوم با بیان اینکه «با جدیت، برنامه و ابتکار در میز حضور داریم. و محتوایی ایجاد کنید که به سیستم شما اضافه شود.”

و آن این است: “اگر به دنبال شغل هستید، باید سعی کنید بفهمید که آیا با او رابطه دارید یا خیر.”

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما