اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید، می توانید از اینجا استفاده کنید. نوار و نواری را که در آن یک عکس پیدا خواهید کرد، ببینید

[ad_1]

اگر می خواهید از درهم ریختگی خلاص شوید، باید گزینه ها و گزینه هایی را که می خواهید استفاده کنید تغییر دهید.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا، جنوب کرد: امروز جمعه به پایین در غرب، غرب، شمال غرب، بخش هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه های زاگرس مرکزی و شمال باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید. این یک بازی ویدیویی است.

به گفته وی، شدت بارش در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه و زاگرس مرکزی است و شنبه در این مناطق به طور متناوب در برخی از مطالعات ادامه یافته و همچنین در سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ می دهد.

مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال و شمال خراسان رضوی و به صورت پراکنده در سواحلی دریای خزر، اردبیل و شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد، افزود: دوشنبه در گیلان، مازندران، شمال خراسان. شمال .رسضين

Wi-Fi رایگان: می توانید مقدار پیش فرض را تنظیم کرده و آن را روی مقدار پیش فرض قرار دهید.

وی درباره نیمه جنوبی هوا نیز توضیح داد: یکشنبه هوا شنبه در شمال غرب و یکشنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و شمال بین 3 تا 5 درجه کاهش می یابد و از امروز تا بعد از ظهر شنبه در استان های ساحلی دریای خزر وزش گرمباد. توصیه می شود آن را پیکربندی نکنید و به هیچ وجه از آن استفاده نکنید.

همچنین به گفته ضیاییان، جمعه و شنبه در غرب و جنوب غرب و شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می دهد که در برخی از این مناطق با احتمال خیزش گرد و خاک همراه است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضعیت هوا ادامه داد: از بعد از ظهر شنبه تا صبح یکشنبه سرعت وزش باد در جنوب تهران، البرز، قم و جنوب سمنان نیز افزایش میابد و یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضعیت هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (7 اسفندماه) نیمه ابری تا ابری همراه به وزش باد و گاهی باران و احتمال رعد و برق با حداقل رئیس جمهور. 8 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد و برای روز یکشنبه (8 اسفندماه) کمی ابری و گاهی اوقات باد شدید با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد پیش می شود.

ضییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (6 و 7 اسفند ماه) اهواز با 29 و 28 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای 4- و اردبیل با 2- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما