قابلیت جدید اینستاگرام؛ خدمات اشتراک پول برای کسب درآمد

[ad_1]

فارو-اینستاگرام اخیرا اشتراک پولی را برای تعدادی از تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده راه اندازی کرده است که به آنها امکان می دهد در ازای محتوای انحصاری، ویدیوهای زنده، استوری ها و لوگوی بنفش رنگ همراه با نام کاربری خود، مبلغی ماهانه از طرفداران خود دریافت کنند.

به گفته فارو، در حالی که ویژگی اشتراک فقط برای تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده در دسترس است، اکنون در هند برای برخی از سازندگان محتوا برای ثبت نام برای ارز محلی هند در دسترس است.

با توجه به اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط یک کاربر توییتر به نام salman_memon_7، اینستاگرام گزینه ای را برای ثبت نام در حساب های نویسندگان منتخب ارائه می دهد. قیمت این اشتراک ها 89، 440 و 890 روپیه در ماه است. این پرداخت ها در سیستم عامل اندروید و iOS از طریق پرداخت های درون اپلیکیشنی انجام می شود. طبق یک گزارش، قیمت اشتراک مالی در ایالات متحده از 0.99 تا 99.99 دلار در ماه متغیر است.

اینستاگرام // ویرایش

این برنامه همچنین برچسب‌های بنفش رنگ را به همراه نام کاربری و جزئیات مربوط به مواردی که مشترکین واجد شرایط ارسال هستند، مانند داستان‌های مشترک، ویدیوهای زنده منحصر به فرد با برچسب اشتراک را نمایش می‌دهد. در حال حاضر هیچ راهی برای تبدیل حساب اینستاگرام به حساب پولی در هند وجود ندارد. یکی از سخنگویان اینستاگرام گفت: «در حال حاضر، اشتراک‌ها فقط در ایالات متحده در دسترس خواهند بود، اما امیدواریم به زودی اشتراک‌ها را در بازارهای دیگر نیز در دسترس قرار دهیم.»

در همین حال، رقیب اینستاگرام، تیک تاک، اخیرا فاش کرد که این شرکت در حال کار بر روی اشتراک های پولی است که به توسعه دهندگان در پلتفرم اشتراک ویدیو اجازه می دهد تا از محتوای خود درآمد کسب کنند. این ویژگی قابلیت پاداش دادن به توسعه‌دهندگان در TikTok را تکمیل می‌کند، در حالی که درآمد ثابتی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

سرویس میکروبلاگینگ توییتر سال گذشته نیز ویژگی Super Follows را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد محتوای خاص اشتراک، از جمله محتوای پشت صحنه، پیش‌نمایش اولیه و تماس‌های مشترک (برای توییت‌ها) را با فالوورهای خود در این سرویس به اشتراک بگذارند.

منبع: گجت ها

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما