شش علامت پوستی Omicron که نباید نادیده گرفته شوند

[ad_1]

فارو- اگر متوجه تغییری در پوست خود شدید، ممکن است یکی از شش علامت پوستی احتمالی ناشی از سویه omicron باشد.

به گزارش فرارو به نقل از سان; در طول بیماری عروق کرونر قلب، افراد مبتلا به کوبید علائم مختلفی را نشان دادند، به طوری که مقامات بهداشتی در ابتدا سرفه مداوم، تب بالا و از دست دادن بو را به عنوان علائم اصلی در اوایل سال 2020 شناسایی کردند. آنها می خواستند خودشان را درمان کنند.

Omicron به عنوان یک سویه جدید علائم متفاوتی دارد.

داده های قبلی نشان داده است که سه علامت شایع Omicron سرفه، خستگی و سردرد هستند.

با این حال، برخی از افراد به بیماری های پوستی نیز مبتلا هستند و این شش مورد از شایع ترین آنها هستند.

1- تغییر رنگ پوست

پوست رنگ پریده یا خاکستری یا آبی می تواند یک علامت هشدار برای Omicron باشد. این یک عارضه نادر در موارد شدید بیماری عروق کرونر است و به این معنی است که سطح اکسیژن در خون پایین است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) می گوید که این یک “علامت هشدار اضطراری” است.

2 سال

مطالعات در بریتانیا نشان می دهد که افراد مبتلا به omicron ممکن است دچار بثورات پوستی شوند. نوع اول کهیر است که به طور ناگهانی ظاهر می شود و می تواند به صورت برآمدگی های برجسته ظاهر شود و با خارش شدید همراه است و گاهی اوقات می تواند با خارش شدید در کف دست یا کف پا شروع شود.

3- تعریق پوست

وضعیتی شبیه به تعریق در قسمت‌های مختلف بدن، اغلب در آرنج‌های زانو و پشت دست‌ها و پاها، ممکن است در مورد omicron خود را نشان دهد. حدود 15 درصد از جوانان مبتلا به Omicron این ضایعه پوستی را تجربه کرده اند. علاوه بر این، ضایعات پوستی جامد و برجسته و همچنین برجستگی های تاول مانند (برجستگی های پر از مایع) از جمله عوارض پوستی omicron بودند که به صورت نواحی قرمز و ناهموار ظاهر می شدند.

شش علامت پوستی Omicron که نباید نادیده گرفته شوند

4- التهاب و قرمزی انگشتان پا

التهاب و رنگ قرمز یا بنفش انگشتان همراه با درد و خارش یا تاول و تورم می تواند یکی از علائم امیکرون باشد. برخی از بیماران ممکن است چرک و برجستگی های دردناک را در این ناحیه تجربه کنند. این وضعیت می تواند هفته ها یا ماه ها ادامه داشته باشد، اکثر افرادی که از آن رنج می برند علائم معمول کوبید را تجربه نمی کنند. این نشانه کلیدی فشار اصلی Cubid بود.

5- ایجاد زخم و تبخال در لب

برخی از افراد مبتلا به امیکرون علائمی شبیه سرماخوردگی را تجربه می کنند و نشان داده شده است که این علائم می تواند به لب ها سرایت کند و باعث ایجاد ترک و زخم روی لب ها و تبخال شود. زخم های مشابهی ممکن است در داخل دهان ایجاد شوند.

شش علامت پوستی Omicron که نباید نادیده گرفته شوند // ترجمه آقای اعتضاد

6- خشک کردن پوست

کارشناسان گزارش کرده اند که بسیاری از افراد مبتلا به Omicron در ناحیه گردن و قفسه سینه، مناطقی که در معرض نور خورشید هستند، دچار اگزما می شوند. رنگ این نواحی معمولا صورتی می شود و فرد دچار خارش می شود. این وضعیت می تواند در هر زمانی در طول عفونت یا پس از آن ظاهر شود و معمولاً مدت زیادی طول می کشد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما