در زمان تغییر ؛ آیا صدایی دارید آقای کومان؟ (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورجش سه” ، لوئیس سوارز تابستان گذشته پس از گذراندن سالهای عالی در بارسلونا و کسب همه عناوین احتمالی با این تیم ، باشگاه کاتالان را ترک کرد. جایی که بعد از روی کار آمدن رونالد کامن ، مربی هلندی اعلام کرد که دیگر به این بازیکن نیازی نیست و سرانجام سوارز راهی اتلتیکو مادرید شد.

سوارز نشان داد که بارسلونا در اولین فصل حضورش در اتلتیکو مادرید چقدر اشتباه بزرگی در مقابل او انجام داد ، زیرا ستاره اروگوئه ای با عملکرد درخشان خود در حضور شاگردان دیه گو سیمئونه یکی از قهرمانی ها را از آن خود کرد. عنوان قهرمانی فصل لالیگا.

او سال گذشته در بازی Let Tletico-Bar at در واندا بازی نکرد ، که بلانکو 1-0 آن را برد ، اما بازی برگشت را در 9 اردو از دست داد و در تساوی موفق به گلزنی نشد.

امشب دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در واندا متروپولیتانو به مصاف هم می روند. بازی با دو گل برای سیمون تا پایان نیمه اول به پایان رسید. گل دوم اتلتیکو توسط لوئیس سوارز در دقیقه 44 به ثمر رسید. جایی که ستاره اروگوئه ای با یک ضربه دقیق از پاس عالی توماس لامار دروازه تیم سابق خود را باز کرد و هنگام گلزنی مطابق وعده شادی زیادی نشان نداد.

او دو روز قبل از بازی به ورزش گفت:شنبه من تمام تلاش خود را در روز شنبه برای پیروزی و گلزنی به تلهتیکو انجام می دهم ، اما برای بارسا احترام زیادی قائل هستم و اگر گل بزنم هرگز خوشحال نخواهم شد. من به همکارانم نیز گفته ام که بارا را دست کم نگیرید. این تیم پر از بازیکنان با استعداد است و اگر به آنها فضا بدهیم می توانند ما را بکشند. “

این چهارمین گل سوارز در لالیگا بود. او اکنون برای هر 31 تیمی که در لالیگا بازی کرده است گلزنی کرده است.

بسیاری از آخرین حرکت لوئیس سوارز را کنایه مستقیم به رونالد کامن تعبیر کرده اند. مربی هلندی که سوارز از او بسیار ناراحت است و معتقد است سال گذشته در یک تماس تلفنی یک دقیقه ای اخراج شد ، مورد بی احترامی قرار گرفت. روزی که کومان با دستیاران خود روی سکو صحبت می کرد ، سوارز با حرکات گلزنی خود پیام ویژه ای را برای او ارسال کرد.

لوئیس سوارز در دقیقه 72 بازی جایگزین آنتونی گریزمان شد و او فرصتی برای زدن یک گل دیگر برای بارا آ پیدا نکرد. اتلتیکو با همان دو گل بازی را برد و لوئیس سوارز در پایان بازی به شادی گلش پاسخ داد: “ می دانستم در صورت گلزنی باید عذرخواهی کنم. من نمی خواهم از Bar सा a و طرفدارانش و همچنین دوستانم در این تیم خوشحال باشم.

حرکات تلفن پس از گل زدن؟ این حرکت نشانه ای برای کومانا نبود. برای دوستان و آشنایانی بود که شماره آنها را دارم و همچنین برای فرزندانم. “در واقع این یک شوخی بود.”

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما