درگذشت مشهورترین مربی فوتبال فرانسه

[ad_1]

به گزارش “ورش سه” و تحویل کلاه بی بی سی ، کسانی که در چهار سال گذشته با سرطان معده دست و پنجه نرم می کردند ، در آرامش و در خانواده های خود جان باختند. او رئیس آدیداس ، باشگاه المپیک مارسی و نخست وزیر فرانسه ، فرانسوا میتران بود. برنارد تاپی نیز به دلیل نقض قانون مدتی را در زندان گذراند.

دومینیک ، همسر آقای تاپی و سایر اعضای خانواده اش در بیانیه ای گفتند که او می خواهد در مارسی ، “شهر در قلب او” دفن شود.

امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه یکی از کسانی بود که در سوگ مرگ تاپی عزاداری کرد و او را “بلندپرواز ، مشتاق و مشتاق … که باعث الهام نسل های فرانسوی شد” خواند.

برنارد تاپی در طبقه کارگر در پاریس بزرگ شد. وی کار خود را به عنوان خواننده آغاز کرد و بعداً راننده مسابقات شد. استعداد آقای تاپی اما در خرید و فروش مشاغل ورشکسته بود.

او باشگاه المپیک مارسی را خرید و خود را به عنوان یک فرد ثروتمند معرفی کرد. مارسی زمانی قهرمان لیگ فوتبال المپیک فرانسه شد که متعلق به آقای تاپی بود. البته او متهم به تبانی در مسابقات فوتبال شد و در نتیجه ، قهرمانی از مارسی گرفته شد و تیم بعداً به دسته پایین اعزام شد. با پیروزی مقابل میلان ، مارسی زیر نظر برنارد تاپی قهرمان المپیک فوتبال اروپا شد.

تاپی همچنین یک تیم دوچرخه سواری خرید که دو بار برنده تور دو فرانس شد. او دارای اکثریت سهام در محصولات ورزشی آدیداس و چندین روزنامه بود. او همچنین در دهه 1990 طعم سیاست را چشید. وی وزیر امور شهری فرانسه شد و بعداً یک عضو چپ پارلمان اروپا در مارسی را انتخاب کرد.

در اواخر دهه 1990 ، تاپی خود را با مشکلات قانونی مواجه کرد و امپراتوری وی فروپاشید. او به دلیل توطئه فوتبال و فرار مالیاتی به زندان افتاد. در اوایل سال 2021 ، خانواده تاپی هدف یک سرقت خشن قرار گرفتند. سارقان با ورود به خانه آقای تاپی در نزدیکی پاریس ، وی و همسرش را با سیم برق بسته ، با آنها بدرفتاری فیزیکی کرده و جواهرات آنها را به سرقت برده اند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما