ایالات متحده به طور رسمی انقراض بیش از 20 گونه جانوری و گیاهی را اعلام کرد

[ad_1]

به گفته مقامات آمریکایی ، پرنده سنگ زرد عاج از چوب عاج که توسط شکارچیان پرندگان آرکانزاس خلیج و سسک باکمن ، که زمانی بین جنوب شرقی ایالات متحده و کوبا مهاجرت کرده بودند ، شکار شد ، ناپدید شده است. آهنگ پرنده کویوت او ، که در جنگل های هاوایی زندگی می کند ، فقط به صورت ضبط شده وجود دارد. علاوه بر این ، اکنون امیدی برای نجات بسیاری از گونه های صدف آب شیرین وجود ندارد که زمانی آبراه ها و رودخانه های جورجیا را در ایلینوی پاک می کردند.

به گزارش نیویورک تایمز ، مقامات حیات وحش ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کردند که در مجموع 22 حیوان و یک گیاه باید منقرض شده و از فهرست گونه های در معرض خطر خارج شوند. این اعلامیه می تواند نشانه آینده باشد و در طول بحران جهانی ، تنوع زیستی میلیاردها گونه را تهدید می کند و بسیاری از آنها در دهه های آینده ممکن است منقرض شوند.

فیلم دارکوب عاج در سال 1935 در لوئیزیانا فیلمبرداری شد. حتی در آن زمان ، این پرنده نادر بود. کارخانه ها و چوب های شیکاگو بعدها علیرغم درخواست طرفداران محیط زیست و مقامات حیات وحش ، درختان این منطقه را قطع کردند.

فعالیتهای انسانی مانند کشاورزی ، جنگل زدایی ، معدنکاری و سدها زیستگاه حیوانات را از بین می برد و بقیه زیستگاهها را آلوده می کند. مردم درگیر شکار و ماهیگیری هستند. تغییرات آب و هوایی نیز تهدیدهای جدیدی را به همراه دارد. بریجت فاهی بر طبقه بندی گونه ها در خدمات شیلات و حیات وحش ایالات متحده نظارت می کند. او گفت:

هر یک از این 23 گونه نشان دهنده تخریب دائمی میراث طبیعی کشور و یکی از تنوع زیستی جهان است. این از دست دادن همچنین یادآوری نگران کننده ای است که انقراض نتیجه تغییرات محیطی ناشی از محیط است.

انقراض های جدید شامل یازده پرنده ، هشت صدف آب شیرین ، دو ماهی ، یک خفاش و یک گیاه است. بسیاری از آنها ممکن است با تصویب قانون گونه های در معرض خطر در سال 1973 منقرض شده باشند. بنابراین ، شاید هیچ حفاظتی نتواند آنها را نجات دهد.

هیچ یک از فیلم های او مربوط به دهه 1970 یا 1980 نیست

نوآ گرین والد ، مدیر بخش گونه های در معرض خطر در مرکز تنوع زیستی ، گفت که قانون گونه های در حال انقراض به موقع تدوین نشده است تا بتواند اکثر این گونه ها را نجات دهد.

از زمان تصویب قانون ، 54 گونه در ایالات متحده از لیست گونه های در معرض خطر خارج شده است. زیرا جمعیت آنها بهبود یافته است. 48 گونه به اندازه کافی پیشرفت کرده اند تا از لیست گونه های در معرض خطر به لیست گونه های در معرض انقراض حرکت کنند. تا کنون 11 گونه منقرض شده اند.

دانشمندان می گویند بسیاری از گونه های دیگر بدون حفاظت منقرض می شوند. اما با تغییر چشمگیر انسانها در زمین ، باید اقدامات بیشتری برای حفاظت از گونه ها انجام شود. تنوع زیستی پایه و اساس سیستم های اجتماعی و اقتصادی است ؛ با این حال ، ما هنوز نتوانسته ایم بحران انقراض را حل کنیم. “

ماه آینده دور جدیدی از مذاکرات با توافقات جدید در مورد تنوع زیستی جهانی آغاز می شود. یکی از پیشنهاداتی که به تازگی مطرح شده ، پروژه 30×30 است که هدف آن حفاظت از حداقل 30 درصد از اقیانوس ها و خشکی های زمین تا سال 2030 است.

سان مارکوس گامبوزیا ماهی در خطر انقراض است

کاهش جمعیت گونه ای به نام San Marcos Gambozia در رودخانه San Marcos در تگزاس یکی از دلایل آلودگی در شهرهای مجاور بود. این ماهی آخرین بار در سال 1983 در جنگل دیده شد

هیچ حیوانی در این دسته به اندازه کنجکاوی بیشتر از بزرگترین چوب عاج چوبی در ایالات متحده کشف نشده است. این پرندگان که در جنگل های باستانی و مرداب های جنوب شرقی زندگی می کنند ، زمانی نابود شدند که مهاجران اروپایی و فرزندان آنها جنگل ها را نابود کرده و پرندگان را شکار کردند. آخرین مستند در لوئیزیانا در سال 1944 ظاهر شد.

در سال 2004 ، دریانوردی به نام جین اسپارلینگ با دیدن تکه های چوب در باتلاق آرکانزاس موجی از اکتشافات را برانگیخت. چند روز پس از شنیدن این خبر ، دو شکارچی باتجربه به نام های گالاگر تیم و بابی هریسون به جستجوی او پیوستند. روز بعد ، در حالی که سوار قایق های خود می شدند ، قصد داشتند برای شام توقف کنند که ناگهان پرنده بزرگی جلوی آنها پرواز کرد. هریسون به خاطر می آورد: “من و تیم هر دو فریاد زدیم” عاج “. با انجام این کار ، پرنده وحشت زده فرار کرد. اما آنها اصرار دارند که بر اساس الگوی خاص بالهای پرنده ، آنها متقاعد شده اند که چوب عاج بوده و نه یک چوب برش تاجدار ، که شبیه ترین خویشاوند پرنده است.

گروهی از پرنده شناسان در دانشگاه کرنل ، بر اساس چندین یافته دیگر ، چندین مورد را مشاهده کردند و سپس در سال 2005 یک فیلم مبهم در مجله Science منتشر کردند مبنی بر اینکه گوزن کوهی (Campeophilus principis) هنوز در آمریکای شمالی وجود دارد. وقتی این خبر منتشر شد جنجال بالا گرفت. برخی از کارشناسان استدلال کرده اند که این ویدیو درباره چوب تاج دار است. تلاش های مکرر سازمان های حیات وحش برای یافتن این پرنده شکست خورد و بسیاری از کارشناسان به این نتیجه رسیدند که این پرنده منقرض شده است.

ایمی تراهان ، زیست شناس در خدمات شیلات و حیات وحش ، آخرین ارزیابی چوب بری را تکمیل کرد. او گفت که باید بر اساس بهترین شواهد موجود نتیجه گیری کند. تراهان سرانجام ناپدید شدن پرنده را تأیید کرد. او گفت: “این احتمالاً یکی از سخت ترین کارهایی است که من در حرفه ام انجام داده ام و واقعاً باعث گریه من شد.”

پرنده منقرض نوکوپو

نوکوپو و مائو از سال 1996 به عنوان مستند دیده نمی شوند

جزایری که حیات وحش به طور مستقل در آنها توسعه یافته است به شدت تحت تأثیر انقراض سایر گونه ها در گونه های انسانی قرار گرفته اند و 11 مورد از این گونه ها در فهرست گونه های در خطر انقراض از هاوایی و گوام ذکر شده است.

خوک ها ، بزها و گوزن ها زیستگاه های جنگلی را نابود کرده اند. موش ها و میمون ها و مارهای درختی پرندگان قهوه ای و خفاش های بومی را شکار می کنند. پشه هایی که قبلاً در هاوایی وجود نداشت در دهه 1800 توسط کشتی ها به زمین آورده شد و پرندگان با آلوده شدن پرندگان به مالاریا کشته شدند.

مقالات مرتبط:

هاوایی زمانی محل زندگی بیش از 50 گونه پرنده وحشی بود که به عسل معروف بودند. برخی از این پرندگان دارای رنگ روشن و منقارهای بلند و خمیده بودند که برای نوشیدن شهد گل استفاده می شد. با توجه به انقراض پیشنهادی این دسته ، تنها 17 گونه از این پرندگان باقی مانده است.

اکثر گونه های بازمانده اکنون تحت فشار شدید هستند. پرندگانی که در ارتفاعات زندگی می کنند ، زمانی از مالاریا محافظت می شوند. زیرا این محیط برای پشه ها بسیار سرد است. با این حال ، تغییرات آب و هوایی باعث گسترش پشه ها نیز شده است. میشل بوگاردوس از اداره شیلات و حیات وحش جزایر اقیانوس آرام گفت: “جمعیت در حال کاهش شدید است که مستقیماً با افزایش پشه ها در نتیجه تغییرات آب و هوایی ارتباط دارد.” او گفت که تنها چند گونه در برابر مالاریای پرندگان مقاومت نشان داده اند. بنابراین ، اگر جمعیت پشه ها در کل زیستگاه کنترل نشود ، اکثر آنها منقرض می شوند.

صدف های آب شیرین منقرض شده

مجموعه فوق از مجموعه موسسه اسمیتسونیان دارای شش گونه در لیست پیشنهادی روز چهارشنبه است.

صدف های آب شیرین یکی از خطرناک ترین گروه ها در آمریکای شمالی هستند. اما دانشمندان اطلاعات کافی در مورد هشت گونه ذکر شده در لیست برای تعیین علت انقراض آنها ندارند.

به گفته زیست شناسان ، این انقراض به احتمال زیاد مربوط به مخازن ساخته شده توسط انسان در صد سال گذشته بوده و اساساً رودخانه های ساکن در دریاچه های صدف را تغییر داده است. آیا تغییر محل سکونت بر برخی جنبه های چرخه زندگی منظم آنها تأثیر گذاشته است؟ آیا این تصفیه آب به دلیل لجن یا آلودگی آب مضر است؟

صدف های آب شیرین بستگی به سازگاری هایی دارد که طی چندین سال تکامل ایجاد شده است. صدف های ماده بسته به گونه های ظاهر شده از ماهی های مختلف مانند ماهی های کوچک ، کنه ، حلزون ، حشرات یا کرم ها استفاده می کنند. سپس آنها لاروهای خود را بر روی بدن ماهی رها می کنند تا به ماهی متصل شوند و به آنها در پراکندگی لاروها کمک کنند.

دلیل انقراض صدف ها ممکن است جابجایی یا از بین رفتن ماهیان میزبان آنها باشد. تایلر هیرن یک زیست شناس در خدمات شیلات و حیات وحش ایالات متحده است که در بازیابی صدف آب شیرین فعالیت می کند. او گفت: “من فکر نمی کنم شما کاملا درک کرده اید چه چیزی را از دست داده اید.” رازهایی در این صدف وجود داشت که هرگز آنها را نخواهیم دانست. “

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما