حضور شرکت همسا در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

[ad_1]

امسال نیز طبق روال سال های گذشته نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 9 تا 12 بهمن ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی واقع در خیابان سئول برگزار می شود. همسا به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت های حوزه گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری شرکت کرده و از تمامی علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل می آورد.

همسا یک سامانه آنلاین اجاره مسکن است که با بیش از 8000 اقامتگاه ثبت شده در سراسر ایران به هموطنان عزیز خدمات ارائه می دهد. در ورودی وب سایت این شرکت می توانید به راحتی اقامتگاه مورد نظر خود را بین بسیاری از هتل ها، ویلاها، سوئیت ها، آپارتمان ها، کلبه ها و … بیابید و با چند کلیک ساده آن را رزرو کنید.

اما در غرفه هوموس چه خبر است؟

همسا در این مدت با شعار «تجربه» در نمایشگاه شرکت کرد و یکی از بزرگترین غرفه های این مجموعه را در اختیار دارد. همسا یکی از غرفه های دیدنی نمایشگاه را در معرض دید عموم قرار داده است که بی ارزش نخواهد بود.

حضور شرکت همسا در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

در غرفه این شرکت می توانید انواع هاست سه بعدی را مشاهده کنید. در آن قدم بزنید و احساس نزدیکی به آن را تجربه کنید. یکی از جذاب ترین انواع اقامتگاه های این آلاچیق، کلبه چوبی بسیار زیبا است که به سبک کلبه های سوئیسی ساخته شده است. می توانید کنار او بایستید و عکس های عالی بگیرید.

علاوه بر این، نمایش های سرگرمی مختلفی به بازدیدکنندگان ارائه می شود. از جمله گلف، دیوارهای رویایی، نمایشگرهای سه بعدی VR و مسابقات مختلف.

با نمای سه بعدی VR می توانید تقریبا به هر جای ایران سفر کنید و قدم زدن روی ماسه های گرم کویر، نشستن در سواحل زیبای جنوب و یا تماشای جنگل های سرسبز شمال را تجربه کنید.

همسا در قسمت آرزوها قصد دارد به قید قرعه بخشی از آرزوهای نوشته شده روی دیوار را برآورده کند، پیشنهاد می کنیم از این قسمت دیدن کنید.

علاوه بر بازی های مفرح و سرگرم کننده ای که همسا در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار داد، به بهانه های مختلف از سایت این شرکت کدهای تخفیف 200 و 500 هزار دسته ای به برندگان تعلق می گیرد. فرصت را از دست ندهید شاید شما هم یکی از برندگان این کد تخفیف باشید.

اطلاعاتی در مورد پایه هوموس:

سالن 38 نمایشگاه بین المللی غرفه 30

اطلاعات نمایشگاه:

ساعات ملاقات: 9 تا 17

تاریخ: 9-12 فوریه

نشانی:

خیابان های منتهی به ورودی نمایشگاه بین المللی:

  • درب جنوب غربی: بزرگراه نیایش – خیابان سئول شمالی – جاده اختصاصی نمایشگاه – ورودی اول
  • درب جنوبی: بزرگراه نیایش – خیابان سئول شمالی – انتهای جاده نمایشگاهی – روبروی درب باشگاه انقلاب
  • درب شمالی (ورودی پارکینگ بلند مرتبه): جاده چمرن به سمت جنوب – بعد از پمپ بنزین – کنارگذر
  • درب شمالی (عابر پیاده): بزرگراه چمران تا چهارراه پارک وی – نمایشگاه بین المللی پل عابر پیاده
  • درب شمالی (ورودی شماره 2، پارکینگ بلند مرتبه): خیابان یمن – خیابان رشید پازالا

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما