بهترین مشاور کنکور تجربی کیست؟

شما عزیزان می توانید با استفاده از قسمت جستجو که در بالای لیست آموزشگاه ها قرار دارد، آموزشگاه های کنکور جهت مشاوره انتخاب رشته را بر اساس اسم یا محله و خیابان مورد نظر جستجو نمایید. کوثر دانشجوی پرستاری دانشگاه شهیدبهشتی نیز می گوید:« آقای سرورپور شخصیت دوست داشتنی و کاریزماتیکی دارند و به قدری روی شاگردانش اثر مثبت دارد که آنها را ناخودآگاه بسوی کسب بهترین نتیجه هدایت می کند. اگرچه در نگاه اول پرداخت چنین هزینه گزافی برای خرید پکیجهای آمادگی برای کنکور کمی زیاده روی به نظر میرسد ولی با این حال، والدین بسیاری وجود دارند که حاضر به پرداخت این هزینهها هستند و با خرید پکیجهای آموزشی ویژه که حاوی نکات تست زنی نیز میباشند گامهای بلندی را در مسیر موفقیت فرزند خود برمیدارند. بسیاری از دانش آموزان در طول دوره ۱۲ ساله تحصیل خود از مشاوره تحصیلی برای بهبود عملکردهای خود در مدرسه و برنامه ریزی تحصیلی استفاده میکنند و از کمک مشاوران تحصیلی بهرهمند میشوند. همچنین یک مشاور کنکور خوب در شیراز به صورت حظوری و تلفنی پیگیر روند پیشرفت دانش آموزان میشود. نیاز به یک مشاور حرفه ای دارید؟ اینکه یک مشاور حرفه ای و قدرتمند انتخاب کنیم و طبق برنامه ریزی دقیق و حرفه ای برای آزمون آماده شویم درصد موفقیت در کنکور در رشته و دانشگاه مورد نظر را افزایش می دهد.

بهترین مشاوران کنکور، هیچ گاه یک برنامه روتین و از پیش نوشته شده را برای استفاده تمامی مراجعه کنندگان ارائه نمی نمایند و هر کسی را در وهله اول با توانایی های فردی و ظرفیت درونی خود می سنجند و پس از آن نسبت به ارائه برنامه ای شخصی و کاملا اختصاصی اقدام می کنند. در پاسخ به این سوال برترین مشاوران کنکور ایران دارای ۲ موضع مختلف بودند برخی اعتقاد داشتند که در این ایام صرفاً به تست زنی سوالات کنکور باید پرداخت شود ،اما برخی دیگر نیز با توجه به تغییر نظام و تازه بودن مطالب در نظام آموزشی جدید توصیه می نمایند علاوه بر مجموعه سوالات کنکور سنوات گذشته ۳ الی ۴ مجموعه سوالات میکس و ترکیبی از مجموعه سوالات تالیفی رانیز در دستور کار خود قرار دهند تا ،با گونه های جدید سوالات و تغییرات ایجاد شده در سیستم آموزشی کشور بیشتر آشنا گردید ،اما پرسش دیگری که دانش پژوهان از قویترین مشاوران کنکور ایران دارند آن است که ،آیا می توان به جای چهار روز یکبار هر روز یک مجموعه سوال جمع بندی را پاسخگو باشند ؟ استفاده از گزینه ها برای رسیدن به پاسخ ها، روشی است که در معدود سوالاتی به پاسخ می رسد، در نتیجه هنگامی که دانش آموز با دیگر سوالات و تیپ تست ها مواجه می شود، نمی تواند به آنها پاسخ دهد و نتیجه مطلوبی را کسب نمی کند.

معمولا رتبه های برتر سال های گذشته کنکور بهترین مشاورانی هستند که با دانش کامل نسبت به این آزمون می توانند مسیر موفقیت را به کنکوری ها نشان دهند تا آن ها نیز با دید بهتری در این مسیر قدم بگذارند. هر داوطلب، در قدم اول برنامه ریزی باید سوال هایی را برای خود مطرح نموده و به آن ها پاسخ دهد. اما پاسخ برترین مشاوران کنکور ایران به این پرسش آن است که مطالعه خلاصه نکات و حل مجدد تست هایی که قبلاً علامت زده اید، هیچ گونه تضاد و منافاتی با روش جمع بندی چهار روز یکبار ندارد .یعنی شما هر چهار روز یک بار یک مجموعه از کنکورهای سنوات گذشته را امتحان خواهید داد و در فاصله نیمروز های مابین دو آزمون اجازه دارید علاوه بر ،آنالیز و رفع اشکال سوالات آزمون به سراغ خلاصه نکات خود رفته و سوالات علامت زده خود را نیز بررسی نماید .بنابراین این دو موضوع به هیچ عنوان در تقابل با یکدیگر نیستند و حتی انجام دادن این دو کار به صورت همزمان بسیار می تواند مفید باشد، اما پرسش بعدی دانش پژوهان از بهترین مشاور کنکور پزشکی و از بهترین مشاور کنکور تجربی و از بهترین مشاور کنکور ریاضی ایران آن است که ،آیا کار کردن بر روی کنکور های سنوات گذشته در دوران جمع بندی کافی است و یا آن که نیاز است از تست های تالیفی نیز استفاده شود ؟

در گذشته سوالات ریاضی کنکور به گونه ای بود با یک راه حل مشخص پاسخ داده می شد و دانش آموزان می دانستند با مطالعه کدام بخش ها و تست زنی می توانند به درصدهای خوبی برسنند. قبل از اینکه مشاور کنکور خودتان را انتخاب کنید ببینید چند نفر توانسته اند با آموزه های آن مشاور به رتبه های خوبی در کنکور دست پیدا کنند.بعد از آن سراغ بقیه ی خصوصیات یک مشاور خوب بروید. تست های کنکور های سال قبل هم در بانک تست این کتاب گنجانده شده و سوالات تالیفی مشابه تست های کنکور هم هست که می توانید از آن ها در هر سطحی که هستید، استفاده کنید. پس از آن یک مشاوره کنکور ریاضی میداند که هزینههای شرکت در کنکور های آزمایشی بالا می باشد و توان مالی داوطلبان برای پرداخت این هزینه یکسان نخواهد بود اما اگر توان مالی کافی را ندارید می توانید کنکورهای سال های گذشته را به عنوان یک امتحان آزمایشی از خود بگیرید تا بتوانید خود را محک بزنید.

در این زمینه اطلاعات کافی و به روز داشته باشد. آقای آزموده کارشناس آموزشی معتقد است:« کسب سه رتبه نخست کشوری در کنار دهها رتبه تک رقمی و دو رقمی رشته های ریاضی و تجربی توسط شاگردان این دانش آموز سابق دبیرستان البرز او را به مشاور کنکوری قدرتمند و دست نیافتنی تبدیل کرده است. بر اساس کارنامه و موفقیت مشاور کنکور در شیراز و مشاور تحصیلی شیراز میتوان به نام دو مشاور بزرگ و قدرتمند اشاره نمود. گلاره: از تدریس استاد عبدالرضا منتظری استفاده کردم و بسیار برایم مفید و کاربردی بودند، اما در پخش کردن دی وی دی ها سختی هایی داشتم و آن هم بخاطر قفل بودن دی وی دی ها بود و نمی شود آنها را بر روی دستگاه های دیگری به غیر از کامپیوتر و لپ تاپ مشاهده نمود. آموزش از طریق تست شیوه ی اصلی این معلم است و به خوبی می توان بررسی الگو ها و روش های تستی را در آموزش این معلم مشاهده کرد. مناطق کشور بر اساس امکانات آموزشی به سه منطقه 1، 2 و 3 تقسیم بندی می شوند و داوطلبان با توجه به منطقه خود جزء یکی از این سهمیه ها می باشند.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما