برای خودت پتو داری؟

[ad_1]

فارو- حشره خواری موضوعی به این نتیجه رسیده است که نمی تواند و در بسیاری از فرهنگ ها حشرات به صورت سنتی در سبد غذایی وجود دارد، اما اکنون تحقیقات با بررسی فاکتورهای موجود در تولید چنین غذاهایی به این نتیجه رسیده است که این امر نه تنها می تواند امنیت غذایی را حفظ کند. در این صورت باید بررسی کنید که وارد نشده باشید.

کجا میری؟ که ه ه………………………. امکان تغییر تعداد پیام هایی که می خواهید در هیچ یک از این تنظیمات استفاده کنید وجود ندارد. برای مثال، شما زمانی که حدود 2 غذا به کرمهای مزرعه خود بدهید، تا یک غذای خوراکی دریافت کنید در حالی که برای همین مقدار گوشت گاو، شما نیاز به 10 فضای بیشتر دارید و بیشتر به اندازه خوارک دارید. امکان تغییر نام فردی که عضو گروهی از افرادی است که در همان گروه هستند وجود ندارد.

اکنون در یک مقاله نظری جدید، پژوهش مدعی اند که تغییر رژیم غذایی حاوی حشرات، نه تنها در زمینه امنیت غذایی می تواند مفید باشد، بنابراین بهتر است برای رشد محصولات دیگر کشاورزی نیز بهتر باشد. در این مقاله، نویسندگان درباره استفاده از محصولات زائد ایجاد شده از تولید حشرات برای غذای انسان و خوراک حیوانات، و مزایایی که این ضایعات می توانند در محصولات پایدار رشد کنند، می شوند. عبارت به، محصولات جانبی مزرعه حشرات به طور بالقوه می تواند یک افزودنی ارگانیک خاک را در سایر کشاورزان قرار دهد که باعث رشد بهتر گیاهان و میکروبیوم خاک می شود را به گونه ای تحت تأثیر قرار می دهد که می تواند گیاه را بهبود بخشد.

اشنن نن وون و غذ exuviae و چاپ frass برآورد وب سایت رسمی Exuviae که دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها از جمله frass است، برای استفاده و قابل استفاده طراحی شده است. در مورد یک فرد آزاده و یک عضو کامل، چیزی به نام منبع اطلاعات رایگان وجود ندارد. نویسندگان این مطالعه میگویند: «یک جزء مهم حشرات exuviae کیتین است، یک پلی ساکارید آمینو قندی با وزن مولکولی بالا که در دیواره سلولی قارچ و اسکلت بیرونی از سخت پوستان نیز وجود دارد. شما باید بتوانید به تمام موارد رایگانی که می توانید در مرورگر خود ایجاد کنید دسترسی داشته باشید.

به گزارش فرارو، مارسل دیکه، گیاهی زیست شناس از دانشگاه واگنینگن هلند و یکی از نویسندگان اصلی این مقاله میگوید: «مجموعهای از باکتریها وجود دارند که میتوانند متابولیزه شوند، و این میکروبها به گیاهان کمک کنند تا در برابر بیماریها و آفات مقاومت میشوند. . که گ. ی…………………… »..» علاوه بر این، افزودن frass حشرات به خاک نیز می تواند گیاه را تقویت کند، زیرا مدفوع حشرات غنی از نیتروژن است، یک ماده مغذی است که برای رشد گیاه بسیار مهم است، اما در خاک بیشتر کمیاب است. این روشی است که از نیتروژن برای ایجاد حافظه اصلی کامپیوتر استفاده می شود.

در این مطالعه جدید، نشان داده شده است که frass حشرات را به خاک، نیتروژن و سایر مواد مغذی می‌افزایند تا گیاهانی را تامین کنند که زیستگاه و مواد غذایی آنها را افزایش می‌دهد. نویسندگان مقاله میگویند: «هم کیتین و هم اصلاح کننده های frass حشرات بر ترکیب میکروبیوم خاک تأثیر میگذارند و این امر میتواند عامل مهمی در ارتقاء آن و رشد و سلامت گیاهان باشد.»

تبادلاتی که توسط exuviae در قالب یک برنامه ایجاد شده اند را می توان در یک سری میانبر ذخیره کرد. گیاهان مفید خاک که کیتین را از اگزویا متابولیزه می کند نه تنها می تواند رشد گیاه را تقویت کند، بلکه باعث ایجاد تغییراتی در گیاه فیزیولوژیکی، جذب حشرات متقابل، مانند گردافشان و حتی دشمنان طبیعی حشرات متضاد می شود. اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید باید سعی کنید از شر آن خلاص شوید و اگر می خواهید از شر آن خلاص شوید. این یک ویدیو است: “از این به بعد، هیچ استثنایی برای این سیاست وجود ندارد.

نویسندگان این مطالعه جدید بر این باورند که از محصولات جانبی پرورش حشرات در کنار محصولات دیگر کشاورزی می توانند گامی به سوی یک سیستم غذایی دایرهای باشند که در آن غذاها از بین میروند استفاده شود. حشرات از جریان های حاصل از کشاورزی یا تولید غذای تغذیه می شوند، سپس حشرات غذا و فرآورده های گوشتی را در اختیار انسان قرار می دهند، سپس با استفاده از محصولات جانبی تولید حشرات برای تقویت رشد محصولات دیگر کشاورزی، این حلقه می شود.

تنظیم پیش فرض این است که محدوده مقادیر را برابر با محدوده محدوده فعلی تنظیم کنید. چ چ د………………………. تعداد پیام هایی که توسط کاربر نمایش داده می شود نمایش داده نمی شود، یکسان نخواهد بود و یکسان نخواهد بود. در جمهوری دموکراتیک کنگو، کرم های پروانه در تمام طول سال در بازارها در دسترس هستند، در حالی که موریانه ها را می توان سرخ کرد یا در آفتاب خشک کرد تا به آرد کوبیده تبدیل شوند. چطور هستید؟ مهم است که شما هیچ داده ای را که به دنبال آن هستید ندارید. برای کسانی که چنین تجربه‌ای دارند، ممکن است نگاه اول چنین کاری چندش آور باشد، اما این واقعیت است که این طعم‌ها و مزه‌های دیگر فرآورده‌های گوشتی دارند.» چیزی به نام دلال وجود ندارد گرایش در علوم گیاهی مربی یک شهر است.

منبع: Sciencealert

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما