اینتل: ما سالانه میلیون ها پردازنده گرافیکی Arc را به گیمرها می آوریم – Zomit

[ad_1]

بازار پردازنده‌های گرافیکی رایانه‌های شخصی به دلیل بحران کمبود تراشه، مشکلات چرخه عرضه و جریانی از ماینرها که از این محصولات برای استخراج سکه‌های دیجیتال استفاده می‌کنند، در وضعیت بدی قرار دارد.

این مشکلات گیمرها و صنعت بازی را به دردسر انداخته است: کارت های گرافیک در بازار کمیاب شده اند و در صورت موجود بودن با قیمت های نجومی به فروش می رسند.

در این راستا اینتل با معرفی سری گرافیکی Arc Alchemist برای رقابت با HDD و Nvidia وارد صنعت بازی شد و وارد آن شد. این شرکت بارها تاکید کرده است که اولین پردازنده های گرافیکی Arc در سه ماهه اول سال 2022 (زمستان 1400) راه اندازی خواهد شد.

اگرچه به نظر می رسد بحران کمبود تراشه در حال حاضر رو به بهبود است و قیمت ها در حال کاهش است، گیمرها چندان خوشبین نیستند و انتظار ندارند این بهبود ادامه یابد. مجله PCGamer نامه ای سرگشاده به پت گلسینجر، مدیر عامل اینتل ارسال کرد و از او خواست در این روزهای تاریک به گیمرها کمک کند:

پت عزیز،

آیا می توانم شما را حیوان خانگی صدا کنم؟ من این نامه را با ناامیدی می نویسم. ما جامعه بازی های رایانه ای با مشکل جدی روبرو هستیم و فکر می کنم شما تنها کسی هستید که می توانید در شرایط خود به ما کمک کنید. برای مدت طولانی سرنوشت گیمرهای کامپیوتری توسط انویدیا و ایمدی رقم می خورد. ورود اینتل به بازار پردازنده‌های گرافیکی بارقه‌ای از امید را در میان گیمرها برانگیخته است. صادقانه بگویم، ما واقعاً به شما نیاز داریم.

اکنون به نظر می رسد که گیمرها پاسخ مثبتی از سوی اینتل دریافت کرده اند، زیرا به گفته wccfetch، راجا کدوری، مدیر ارشد گرافیک اینتل، مشکلات پیش روی گیمرها را در 29 فوریه 2014 تأیید کرد و افزود که این شرکت سخت در تلاش است تا بحران فعلی را حل کند. و قصد دارد راهی برای ارائه میلیون ها کارت گرافیک و GPU در هر سال به گیمرها بیابد. این ادعا ممکن است نشانه ای از شرایط مطلوب عرضه پردازنده های گرافیکی Arc اینتل در مقایسه با سایر سازندگان باشد.

    راجا کودوری توییت class=

نظر شما در مورد ادعای اینتل برای رفع کمبود کارت گرافیک چیست؟ آیا پردازنده‌های گرافیکی سری Arc Alchemist می‌توانند گیمرها را نجات دهند؟

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما