تاریخ ماموریت SpaceX و ناسا Crew-3 مشخص شد

[ad_1]

به گفته ناسا ، چهار فضانورد مأموریت Crew-3 SpaceX روز شنبه 29 نوامبر از محل پرتاب پایگاه 39 فضایی کندی در فلوریدا به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) منتقل می شوند.

در صورت مناسب بودن شرایط ، محل پرتاب 39 پایگاه فضایی کندی در فلوریدا روز شنبه 29 نوامبر ساعت 10:13 صبح (به وقت تهران) با فضانوردان ناسا شاه چاری ، تام مارشبورن و کایلا بارون و ماتیاس مور از فضایی اروپا پرتاب می شود. آژانس. تاریخ اعلام شده یک روز جلوتر از برنامه های ناسا است.

ناسا

اگر ماموریت ناسا موفقیت آمیز باشد ، این چهارمین ماموریت خدمه خواهد بود که از فضاپیمای Dragon 2 اسپیس ایکس استفاده می کند. انتظار می رود فضاپیمای حامل فضانوردان در این ماموریت در مدت 22 ساعت به مقصد خود ، ایستگاه فضایی بین المللی برسد.

پس از ورود به ایستگاه ، فضانوردان می مانند و با همکاران خود در ماموریت Crew-2 کار می کنند ، که در ماه نوامبر در مدار شش ماهه به زمین باز می گردند. اعضای ماموریت Crew-3 نیز به مدت شش ماه در فضا هستند و در آوریل 2022 به زمین باز می گردند.

در خدمه ماموریت ، مارشبورن تنها عضوی است که قبلاً در فضا سفر کرده است. او قبلاً در دو ماموریت ISS کار کرده است. چاری دارای تجربه پرواز گسترده با نیروی هوایی ایالات متحده است و در ماموریت های رزمی عراق خدمت کرده است. بارون همچنین افسر جنگ زیردریایی است و هر دو در سال 2017 توسط ناسا انتخاب شدند.

مور چندین جایزه ملی برای تحقیقات برجسته در علم مواد برنده شده است و در سال 2016 توانست روزها را در زیر آب گذراند و استراتژی و ابزارهای اکتشافی را برای ماموریت های آینده مریخ آزمایش کند.

برنامه های ناسا پس از پرتاب موفقیت آمیز خدمه Crew-3 متوقف نمی شود ، زیرا آنها قصد دارند خود را برای ماموریت Crew-4 SpaceX به ایستگاه فضایی در 26 آوریل 1401 آماده کنند. با توجه به شرایط فعلی ، خدمه این مأموریت آینده شامل “Kizel Ann” است. لیندگرن و باب هاینز ناسا و همچنین سامانتا کریستوفورتی فضانورد آژانس فضایی اروپا. هنوز کارکنان دیگر اعلام نشده اند.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما