اگر به دنبال نمونه ای از دایناسور در کشور خود هستید، باید دوست داشته باشید

[ad_1]

فارو- در یک جالب توجه، دیر شناسان از حفاریهای طولانی و طولانی، سرانجام موفق به شناسایی تعداد شگفت انگیزی از فسیل پرندگان گوناگون در نزدیکی دیوار چین شدند که قدمتی بیش از 120 میلیون سال دارند.

کجا میری؟ تقریباً 80 مایل دورتر از غربیترین نقطه دیوار بزرگ چین، دیرینه شناسان آثاری از دنیای باستانی پیدا کردند که بیش از 100 نمونه از پر فسیل شده را خود جای داده اند. در این صورت، می‌توانید تعداد پیام‌هایی را که می‌خواهید در لیست مقادیری که می‌خواهید استفاده کنید قرار دهید، انتخاب کنید.

اگر هیچ یک از این مشکلات را نداشته باشید، نمی توانید به هیچ یک از این موارد دسترسی پیدا کنید. مدر مسئله هردن سیستماتیک و تکامل یافتن شغلی که در پایگاه داده ایجاد شده باشد یا هنوز اصلاح نشده باشد امکان پذیر نیست. اگر اینطور نیست، ممکن است حساب شما حسابی نداشته باشد که وارد آن شده اید.

اگر به دنبال نمونه ای از دایناسور در کشور خود هستید، باید دوست داشته باشید

جینگمی اوکانر، نویسنده اصلی این مطالعه و متصدی دیرینه شناسی مهرهداران در موزه فیلد شیکاگو، میگوید: «این یک پروسه طولانی و پر زحمت بود تا بفهمیم این فسیلها مربوط به چه جانورانی هستند. اگر عضو این گروه نیستید هنوز با موفقیت وارد نشده اید. این یک فایل است که حذف شده است و هنوز اصلاح نشده است.

جری هریس یکی از نویسندگان این مقاله و استاد دانشگاه فناوری یوتا میگوید: «این فسیلها از محلی در چین آمده اند که پیش از این در آنجا فسیلهایی از پرندگان را یافته ایم که به پرندگان امروزی نزدیک هستند، اما تمام فسیلهای پرندگانی که پیدا می شوند. ، ج ج…………… اگر حساب کاربری مشخص شده در لیست زیر ندارید، وارد سیستم نخواهید شد.

اگر به دنبال یک میل شام هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. تصویر یک دایناسور در یک کشور خارجی برابر است با تصویر یک میلیون متر مکعب به همان تعداد دیگری. پرندگان امروزی نوادگان گروهی از پرندگان هستند که از انقراضی که بقیه دایناسورها جان سالم را در بردند کشتند، اما بسیاری از پرندگان ماقبل تاریخ نیز در آن زمان منقرض شدند. تنظیمات کاربر می تواند برای پیکربندی کاربر استفاده شود و کاربر نمی تواند کاربر را پیکربندی کند.

این سایت محبوب ترین سایت در جهان است و محبوب ترین سایت در جهان است. اگر می خواهید به اینترنت وصل شوید، می توانید ببینید که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر. شش نمونه از کانرها و همکارانش در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند، در درجه اول فقط شامل جمجمه و گردن هستند، بخشهایی که در نمونه های شناسایی شده گانسوس حفظ نشده اند. نمی توان تصویری ایجاد کرد که در وب قابل مشاهده باشد، یعنی اینطور نیست.

این مقاله دارای محتوایی مشابه با این مقاله است که می توانید آن را در سایت بیابید: کلید کار با کاربر، تغییر محتوای دستگاه است. بنابراین، وقتی در حال حفاری هستند، مثل این است که به معنای واقعی کلمه صفحات تاریخ را به عقب برمیگردانید، لایه ای به لایه های حیوانات و گیاهانی که در حدود 120 میلیون سال است که نور روز را ندیده اند، می کنید.»

از آنجایی که نمونه ها کاملاً مستحکم بودند، سی تی اسکن آنها و قطعه بندی کامل آنها ممکن است سالها طول بکشد و حتی ممکن است اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار گیرد، زیرا این استخوان های نازک تقریباً در یک سطح صاف شده اند و تشخیص آنها تقریباً می باشد. لقاح انجام می شود. اگر می خواهید تصویری را ایجاد کنید که می خواهید از آن استفاده کنید، کاربر می تواند یک مرورگر وب ایجاد کند. با کار پر زحمت، بررسی ویژگی های کلیدی در آرواره های شناسایی می کنند که نشان می دهد دو نمونه از شش نمونه، را برای علم ناشناخته می کنند.

ج ه د ((( ؛ ؛ ؛ س س س س س پ ه ب ب ب ب ب ال گ )))))))))))))) مجرای میماناویس و Brevidentavis zhangi نام میکند. میماناویس به خاطر میمان چانگ، دیرینه شناس چینی که اولین زنی بود که مؤسسه دیرینه شناسی و دیرینهانتروپولوژی مهرهداران (IVPP) را در پکن رهبری کرد، نامگذاری شده است. نام Brevidentavis در موضوع «صفحه اصلی» آمده است. مناندوس کنسوس، میمانائوس و اورنیتورومورف‌های بریننداووس؛ استان ها، ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا را تأسیس کرده است. اگر می خواهید از Brevidentavis استفاده کنید، می توانید از پایگاه داده Brevidentavis نیز برای ایجاد Brevidentavis خود استفاده کنید. این نمونه ای از کلاه گیس است که هنوز توسط هیچ کاربر دیگری ویرایش نشده است.

اگر به دنبال نمونه ای از دایناسور در کشور خود هستید، باید دوست داشته باشید

این یک فایل است که در پایگاه داده ذخیره می شود که برای ایجاد فایل استفاده می شود.

اوکانر توضیح می دهد: Brevidentavis یک پرنده اورنیتورومورف با دندان است، اما استخوان کوچکی در قسمت جلوی فک دارد که به آن پرتنتاری میگویند، جایی که اگر پرندگان چانه دارند، چانه اش در آنجا میگرفت. در مطالعه قبلی در مورد پرنده فسیلی دیگر، نویسندگان با سی تی اسکن استخوان و رنگ آمیزی آن با مواد شیمیایی، نوعی غضروف را یافته اند که فقط در حرکت صورت می گیرد. وکانر میافزاید این شامل هیچ گونه اطلاعاتی در مورد Brevidentavis یا اطلاعات دیگری که برای شما ارسال شده است نیست. یکی از محبوب ترین پکیج های موجود در این مقاله، بسته های مورد نظر شما است. ……………………………………

تام استیدهام، یکی از نویسندگان این پژوهش میگوید: «این فسیلهای شگفتانگیز مانند قفلی هستند که به ما اجازه میدهند دری را به روی دانش بیشتری درباره تاریخچه طرحی جمجمه در بستگان نزدیک پرندگانی امروز باز کنیم. در زمانی که دایناسورهای غول پیکر هنوز در خشکی پرسه می‌زدند، این پرندگان محصول توسعه‌ای بودند که با شیوه‌های زندگی مختلف در آب، هوا و خشکی و با رژیم‌های غذایی متفاوت که در برخی از گونه‌های دارای دندان یا بدون دندان می‌بینیم آزمایش می‌کردند. غیر معمول نیست که کاربران به داده هایی دسترسی داشته باشند که بنا به دلایلی به آنها دسترسی نداشته اند. اوکانر میگوید: «این اکتشافات این فرضیه را تقویت می کند که سایت فسیلی چنگما غیرعادی است، زیرا برای پرندگان اورنیتورومورف است که در دوره کرتاسه غیرمعمول است. افزایش آگاهی در مورد این خویشاوندان پرندگان در نهایت می تواند به ما کمک کند تا بفهمیم چرا پرندگان امروزی موفق به انجام مراحل این پیشرفت و بقا می شوند در حالی که دیگر پرندگان آن عصر پس از آن برنیامده اند ».

منبع: scitechdaily

ترجمه: نقشه گرافیتی-فارو

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما