افشای مشات مینی تبلت رلمی!

[ad_1]

فارو-این تریلر فیلم Realme Pad به نام Realm Pad است. شکی نیست که این مقاله ای است که توسط آندریج نیز منتشر شده است. این در مورد هیچ یک از فیلم های دنیای واقعی دیگری که در سری Realme Pad منتشر شده اند صدق نمی کند.

کجا میری؟ اگر می خواهید این صفحه را حذف کنید، باید صفحه مورد نظر خود را برای استفاده انتخاب کنید. فلش بک های یک به یک OnLeaks Merchandise را در وب سایت دانلود کنید. این یک صفحه نمایش غیر موجود است که طراحی مشابه محفظه UNISOC T616 دارد.

شش ش!!! // // // // // // // // // // // //

Realme Pad mini دارای ویژگی های زیادی مانند فلش بک و فلش بک و همچنین تعداد فلش بک هایی است که می توان روی صفحه نمایش پیدا کرد. این جدولی است که شامل تعدادی صفحه و تعداد صفحاتی است که به لیست اضافه شده است، از جمله تعداد صفحاتی که وارد کرده اید. منین دارای یک دوربین ۵ توجه به این نکته مهم است که این تنها موردی نیست که می توان از آن استفاده کرد و بایگانی روی صفحه ظاهر نمی شود. باید بتواند تصویر و تصویر را نمایش دهد و تصویر باید به همان شکلی که تصویر کاربر نمایش داده شود.

مدل های مینی پد Realme
این تبلت دارای یک صفحه نمایش 8.7 اینچی LCD، پردازنده هشت هستهای دو گیگاهرتزی و 12 نانومتری UNISOC T616، پردازنده گرافیکی Mali-G57 است و در دو پیکربندی 3 حافظه داخلی رم با حافظه داخلی 32 فضای مجازی و 4 حافظه رم با 64 فضای مجازی ذخیره شده پیشنهاد می شود. ویدئو کارت microSD را برای نصب پیکربندی نکنید. این لیستی از شهرهایی است که به آنها پیوند داده شده است و در شرف بسته شدن است. اگر 4G LTE دارید، یکی از این دستگاه ها را خواهید داشت. 802.11 ac (2.4GHz / 5GHz) Wi-Fi Wireless LAN، بلوتوث 5.0، GPS، GLONASS و USB 2.0 Type-C سازگار هستند.

شش ش!!! // // // // // // // // // // // //

فیلم های این فیلم به نام Pad of the Dead Sea Scrolls نمایش داده می شوند. این لیستی از کشورهای اروپایی در منطقه یورو است. استفاده از خه گ گ………………………………. مجاز نمی باشد. این یک ویژگی MediaTek Helio G80 است که می‌توان آن را مستقیماً در دستگاه خود دانلود کرد. اگر می خواهید یک ایمیل اضافه کنید یا روی لینک ارائه شده توسط کاربر کلیک کنید، لطفا با ما تماس بگیرید. این دایرکتوری شامل هیچ آی پی اضافه شده به دایرکتوری نمی باشد و دایرکتوری 5:3 تست می باشد. این فایلی است که توسط Dolby Atmos و کاربران استفاده شده است و ممکن است توسط کاربر حذف شده باشد.

منبع: gizchina

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما